Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΡΙΞΤΕ ΤΟΥ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ.

       Σε ένα αρκετά δημοφιλή site (αναφέρετε στη πηγή) βρήκα τη παρακάτω δημοσίευση με τίτλο: "Τα πρέπει και τα μη της νέας χρονιάς " και μου άρεσΑΝ τόσο πολύ αυτά που έγραΦε η συντάκτρια του άρθρου και αποφάσισα να τα μοιραστώ και εγώ μαζί σας μέσω του blog μου. Απολαύστε τα λοιπόν!


Μπορεί το 2010 να έριξε το ηθικό, την τσέπη, τη διάθεση και την ψυχολογία σου στα τάρταρα αλλά η νέα χρονιά είναι εδώ και μπορείς να βάλεις το χεράκι σου για να την υποδεχτείς σαν άλλος άνθρωπος! Δεν θέλει κόπο αλλά υιοθέτηση μικρών μεν, πλην σημαντικών αλλαγών! 

Πρέπει να γίνεις πιο καλοσυνάτη, ειδικά με τους γύρω σου

Θέλεις να πάρεις προαγωγή μέσα στο 2011; Γίνε λίγο πιο φιλική και συνεργάσιμη με τους συναδέλφους σου. Θέλεις να γίνεις η καλύτερη φίλη που μπορούν να έχουν οι κολλητές σου; Δείξε λίγη καλοσύνη παραπάνω και κάνε και καμιά από τις χάρες που θα σου ζητήσουν. Όπως έδειξε έρευνα του Πανεπιστημίου της Καλιφόρνια, άτομα που δείχνουν μεγαλύτερη καλοσύνη, κερδίζουν το σεβασμό των γύρω τους και είναι πιο εύκολο να συνεργαστούν ακόμα και με άτομα που γνωρίζουν ελάχιστα. 


Αλλά μην πέφτεις στο κρεβάτι θυμωμένη
Δεν υπάρχει περίπτωση να σου βγει ένα καλοσυνάτο πρόσωπο και να γίνεις φιλική και δοτική αν πέφτεις στο κρεβάτι θυμωμένη, με τη ζωή σου, τα οικονομικά σου, τους γύρω σου. Ο κακός ύπνος μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τη διάθεσή σου καθ' όλη τη διάρκεια της ημέρας, έχοντας αρνητικό αντίκτυπο στην ποιότητα της ζωής σου γενικά. 


Πρέπει να φτιάξεις ένα νέο λογαριασμό email για τις online γνωριμίες σου

Μπορεί το 2011 να έβαλες στόχο να βρεις τον άντρα της ζωής σου αλλά μην ξεχνάς πως στο κυνήγι της ευτυχίας ενδέχεται να γνωρίσεις πολλούς άντρες που δεν θα σημαδέψουν τη ζωή σου. Αν δεν θέλεις να σε κυνηγάνε αγόρια που γνώρισες μεν αλλά δεν θέλησες να συνάψεις κάποια σχέση μαζί τους, απλά φτιάξε ένα νέο λογαριασμό e-mail, στον οποίο θα αποκρύψεις τα ακριβή σου στοιχεία και ο οποίος δεν θα συνδέεται με το λογαριασμόσου στο FACEBOOK ή σε κάποιο άλλο κοινωνικό δίκτυο. Το πραγματικό προσωπικό σου μέιλ, μπορεί να στείλει τους επίδοξους μνησθήρες, κατευθείαν στο λογαριασμό σου, κάτι που δεν θέλεις. Αν σκεφτείς μάλιστα πως το φλερτ γίνεται πλέον ψηφιακά κατά κύριο λόγο, και οι άντρες, ακόμα και στα μπαρ, ζητούν μειλ και όχι αριθμό τηλεφώνου, μια τέτοια κίνηση θα σε σώσει!

Αλλά να μην φλερτάρεις με δεσμευμένους άντρες:
Είδες πως το αγόρι που σε έκανε add στο Facebook διαθέτει αρραβωνιαστικιά! Απομάκρυνε τους από τους φίλους και μην του ξαναμιλήσεις. Τσέκαρες πως ο γνωστός που σε φλέρταρε προχτές, έχει κοπέλα, μην ενδώσεις στο φλερτ του τελικά. Γενικά, οι δεσμευμένοι, πιασμένοι, παντρεμένοι άντρες είναι ένα μπέρδεμα που μπορεί να σου φάει ολόκληρη τη νέα χρονιά, να σε πικράνει και να αφήσει ανεξίτηλα τα σημάδια του πάνω σου για πολλές ακόμα χρονιές που θα ακολουθήσουν. Τι το θες ένα τέτοιο μπέρδεμα και γιατί να γίνεις εσύ, η άλλη γυναίκα;


Πρέπει να σταματήσεις να απολογείσαι για τα πάντα όλα:
 
Η προηγούμενη χρονιά σε βρήκε να απολογείσαι για όλα, ακόμα κι αν δεν έφταιγες πουθενά. Μην νομίζεις όμως πως μια τέτοια συμπεριφορά θα σε πάει μπροστά το 2011. Όχι, δεν φταις εσύ για όλα τα κακά του ντουνιά τούτου και δεν χρειάζεται να πάρεις επάνω σου την ευθύνη για όλες τις καταστροφές, απλά για να ανακουφίσεις τα πρόσωπα που αγαπάς. Καθένας έχει το μερίδιο της ευθύνης που του αναλογεί. Εσύ μπορείς να αναγνωρίσεις τα τυχόν λάθη σου αλλά δεν χρειάζεται να βγάλεις και ντουντούκα για ό,τι στραβό κάνεις. Τώρα αν νομίζεις πως φταις εσύ επειδή η κολλητή σου έχει να κάνει σχέση από το 1821, κάνεις λάθος! 

Αλλά μην κρύβεις την αλήθεια:
Άλλο πράγμα είναι να αποδέχεσαι τα λάθη σου, άλλο να φορτώνεσαι τα λάθη άλλων και άλλο να νομίζεις πως είσαι αλάθητη. Αν συνηθίζεις να κρύβεις την αλήθεια και να λες ψέματα ακόμα και στον ίδιο σου τον εαυτό, η τακτική αυτή εύκολα θα σε ξεμπροστιάσει. Τη νέα χρονιά κάνε μια καθαρή και τίμια αρχή και κατάγραψε σε ένα χαρτί όλα σου τα λάθη. Ταυτόχρονα, αξιολόγησε την συμπεριφορά σου σε σχέση με τους γύρω σου και μην φοβάσαι να παραδεχθείς την αλήθεια, ακόμα και για όσα δεν σε συμφέρουν. Η ειλικρίνεια εκτιμάται από τους γύρω μας, περισσότερο από ένα αρεστό ψέμα. 


Πρέπει να αποδεχτείς πως κάποιοι άνθρωποι μπορούν να αλλάξουν:
 
Κι όμως στην εξελικτική διαδικασία της ζωής, οι άνθρωποι γύρω μας αλλά και εμείς οι ίδιοι μπορούμε να αλλάξουμε πραγματικά. Ελαττώματα που έχουμε χάνονται στο πέρασμα του χρόνου, συμπεριφορές βελτιώνονται, αλήθειες λέγονται. Η παγίδα στην πραγματικότητα της αλλαγής είναι μεγάλη και πρέπει να την προσέξεις: κάποιοι άνθρωποι όντως έχουν διάθεση για αλλαγή και τελικά εξελίσσονται. Πολλές φορές βέβαια, η αλλαγή αυτή είναι αντίθετο με αυτό που θέλαμε και φανταζόμαστε ή απλά δεν ήταν τόσο μεγάλη ώστε να κάνει διαφορά!

Αλλά μην προσποιείσαι εσύ η ίδια πως είσαι κάτι που δεν είσαι!
Η ώρα της αλήθειας έφτασε και για εσένα. Συχνά, για να γίνεις αρεστή, παλεύεις να δείχνεις αστεία και διασκεδαστική, ενώ μέσα σου βράζεις. Προτού εκραγείς, ξεφορτώσου τις ανασφάλειές σου, πάρε βαθιά ανάσα και φόρα τον καλύτερό σου εαυτό, τον πραγματικό! Η νέα χρονιά σου δίνει τη δυνατότητα να δείξεις αυτό που πραγματικά είσαι και όποιος σε θέλει γι' αυτό, θα μείνει στο πλευρό σου τελικά.


Από την Κατερίνα Πατούλια


Σχόλια

  1. Μού άρεσε αυτό .." Πρέπει να αποδεχτείς πως κάποιοι άνθρωποι μπορούν να αλλάξουν:"
    άν καί μού είναι δύσκολο νά τό αποδεχτώ .. λέω νά δοκιμάσω ..
    Σέ ευχαριστώ γιά τήν επίσκεψη ..
    Νά έχεις μιά πολύ Καλή Χρονιά .. έτσι ακριβώς οπως τήν επιθυμείς .
    Τήν Καλημέρα μου .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. NA ΣΟΥ ΠΩ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΔΕΧΤΩ ΑΠΛΑ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΣΚΕΦΤΩ ΠΩΣ ΑΦΟΥ ΕΞΕΛΙΣΣΟΜΑΙ ΕΓΩ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ, ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΘΑΝΟ ΝΑ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΘΕΛΗΣΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΛΑΣΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

ΕΚΦΡΑΣΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΣΤΗΝ ΚΑΣΤΟΡΙΑ ΠΗΓΑΖΕΙ ΑΓΑΠΗ!

    Έως το τέλος του κόσμου λοιπόν... Έως.... Και μεταφορικά και κυριολεκτικά Σαν επιφώνημα... Πάντα ένα επιφώνημα.. Ένα επιφώνημα θαυμασμού, απόγνωσης, πολλών συναισθημάτων και ένωσης... Πάντα Ένωσης! ~~ Η Αγάπη Δηλώνει Πιστεύω - Κική Κωνσταντίνου Εκδόσεις Ανατολικός Η πανέμορφη φωτογραφία μας έρχεται από τα τρυφερά και δημιουργικά χεράκια μιας γυναίκας που αγαπώ και θαυμάζω! Κι όπως η ίδια μου είπε, άργησε αλλά έχει τη θέση που του αξίζει, επειδή περίμενε, υπομονετικά και καρτερικά! Ευχαριστώ ολόψυχα αγαπημένη μου, Alexandra Mouriopoulou !         Η κατανομή του χώρου ήταν άρτια μοιρασμένη και δομημένη στις δύο πλευρές με σκοπό και τα δύο μέρη να είναι ίδια. Ότι υπήρχε στη μία πλευρά υπήρχε και στην άλλη. Ακόμη και οι πετρούλες που στόλιζαν τις ρίζες των μεγάλων δέντρων ήταν ίδιες μεταξύ τους. Ήταν προφανές! Το πρόσωπο που είχε αναλάβει την φροντίδα και την επιμέλεια του κήπου εκτός από το ότι αφιέρωνε πάρα πολύ χρόνο σε αυτόν, για κάποιο ιδιαίτερο λόγο ήθελε και τα δύο

ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΜΠΛΟΚΟΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΜΑΣ

Κρατώ στα χέρια μου το Λογοτεχνικό Ημερολόγιο 2020 απο το Λογοτεχνικό Περιοδικό της Κεφαλλονιάς "Κέφαλος" , όπου συμμετέχω με τρία έργα μου. Ξεφυλλίζοντας το, ανάμεσα σε τόσους δημιουργούς και έργα, νιώθω υπερήφανη και ευγνώμων. Τα συγχαρητήρια μου, σε όλους! Eπίσης, ΕΔΩ, μπορειτε να διαβασετε μια υπέροχη συνέντευξη του δικού μας "Σκρουτζάκου"  Giannis Koutris !! Συγχαρητήρια αγαπημένε μου φίλε! Ακόμη, σας έχω δύο εξαιρετικές προτάσεις, δικών μας πάλι, αγαπημένων προσώπων! "Στα παπούτσια των άλλων¨" το νέο βιβλίο της Μαρίας Κανελλάκη, εκδ. 24γραμματα Ανατομικές ιστορίες παντός καιρού και εδάφους, σε ποικιλία δερμάτων και χρωμάτων, για όλες τις (χ)ώρες και για όλα τα πέλματα. Η νέα τάξη υποδημάτων θέλει έντονες αντιθέσεις και άτολμους βηματισμούς. Σ’ αυτό το καλαπόδι κατασκευάστηκαν και οι ιστορίες του βιβλίου. Ψηλοτάκουνες γόβες για «φλατ» ήρωες και παπούτσια γδαρμένα για ανθρώπους-λουστρίνια. Ολοκαίνουργια

ΓΙΑ ΤΗΝ ΞΑΔΕΡΦΑΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΑΓΑΠΗ!

Εκφραστικοί μου φίλοι, καλημέρα! Τί μου κάνετε, είστε όλοι καλά; Εγω μια χαρά. Καταιγισμός γενεθλίων το τελευταίο διάστημα βρε παιδιά! Πολύ με χαροποιεί αυτό! Ευχές, ευχές, ευχές! Μ' αρέσουν οι ευχές! Σήμερα λοιπόν θέλω και εγώ να δώσω τις ευχές μου σε ένα αγαπημένο μου πρόσωπο, με ένα ιδιαίτερο θα έλεγα τρόπο! (Είμαι σίγουρη πως όταν η ξαδέρφη μου δει αυτή την ανάρτηση θα γουρλώσει το μάτι πίσω από τα γυαλιά, θα βγάλει τη γλώσσα έξω απο αμηχανία, θα βγάλει μια κραυγή απόγνωσης και θα κρυφτεί όπου βρει πρόχειρα εκεί τριγύρω χαχαχαχα) (Ιωάννα σα να είμαι εκεί και να σε βλέπω νοιώθω - πολύ το διασκεδάζω! :P) Σκορπίνα λοιπόν η ξαδερφάρα μου! Δυναμική προσωπικότητα, όσο κι αν δε το δείχνει με τη πρώτη ματιά!  Σήμερα λοιπόν, το κορίτσι μου έχει γενέθλια και εγώ δε θα μπορούσα να μη κάνω ανάρτηση μοναχά για πάρτη της! Τόσα έχει κάνει εκείνη για μένα, ας κάνω και εγώ κάτι μικρό αυτή τη φορά! ;) Χρόνια πολλά λοιπόν σε σένα που όταν ήμουνα μικρή με έβαζες να