Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΚΑΛΗΜΕΡΑ! ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΕ ΔΡΟΣΟΥΛΑ.

Καλημέρα στην όμορφη γειτονιά μας, μάλλον λάθος, στη δροσερή μπλοκογειτονιά μας!

Στα μέρη μου έχει δροσούλα σήμερα, αυτή τη γλυκιά δροσούλα θα έλεγα που δε μας κάνει να παγώνουμε αλλά να δροσιζόμαστε και να έχουμε την ανάγκη να σκεπάσουμε με κάτι σχετικά ψιλό τους ώμους μας. Μου αρέσει πολύ αυτού του είδους η δροσούλα που έχει στενή σχέση με τη ζακετούλα, τη κουβερτούλα και κάποια άλλα υποκοριστικά που αντιχούν τόσο μα τόσο γλυκά και ζεστά στα αυτιά μας.

Πέρα από τη σκοτεινιά της ημέρας που δεν μου καλοαρέσει, θα έλεγα με σιγουριά πως αυτός ο καιρός μου είχε λείψει. Είδη τις προάλλες ήπια το πρώτο μου ζεστό ρόφημα και το απόλαυσα στο έπακρο. Όπως και να το κάνουμε η ζακετούλα με τη σοκολατούλα ταιριάζει... :)

23 Σεμπτεβρίου σήμερα και ομολογώ πως δε κατάλαβα πόσο γρήγορα κύλησε τούτος ο μήνας. Βέβαια αυτό είναι κάτι που συμβαίνει συχνά και μένουμε "πισω" κοιτάζοντας το χρόνο να κυλά και μεις να αναρωτιόμαστε μα πότε κιολας. 

Μεταξύ μας, χαίρομαι που κυλά γιατί κάθε μέρα που περνά πρέπει να είμαστε ευγνόμων που είμαστε ζωντανοί και γενικά μέχρι στιγμής χαίρομαι να μεγαλώνω γιατί αυτό σημαίνει πως ζω και ονειρεύομαι. Δε μιλάω γενικά, μιλάω προσωπικά και για το μέχρι τώρα διάστημα της ζωής μου. Απλά να... απορώ όταν βλέπω ανθρώπους που δε θέλουν να μεγαλώσουν και κυρίως όταν είναι σε μικρή ηλικία και το χειρότερό μου είναι όταν τους βλέπω να αγχώνονται γι αυτό και δε μπορώ να το κατανοήσω πλήρως. Καταλαβαίνω να είσαι 60 και αλλα οχι να εισαι 30 και και να αγχωνεσαι, δε ξερω, κατι δε μου κολλαει...., τελος παντων ο καθε ανθρωπος ειναι μοναδικος και μπορει να κανει και να αισθανεται οπως επιθυμεί, κυριως οταν δε κάνει κακό σε άλλους, όμως να, για μένα θα ήθελα να τους πω να μην ασχολούνται με αριθμους αλλα με στιγμες....

Σήμερα θα ήθελα να σας μιλήσω για το σαββατοκύριακό μου και να μάθω πως ήταν και το δικό σας. Όχι πως συνέβει κάτι το ιδιαίτερο απλά επειδή νοιώθω πως έχω φίλους εδω μέσα θα ήθελα να μοιραστώ και κάτι διαφορετικό μαζί σας πέρα από τα καθιερωμένα, γιατί η προσωπική έκφραση για μένα οφείλει και πρέπει να είναι πάνω απ όλα.

 Εμένα το σκ μου ήταν ήσυχο, πολύ ήσυχο θα πω αλλά το είχα ανάγκη. Πέρα από το οτι ξεκουράστηκα χαλάρωσα και πάρα πολύ. Έμεινα μόνη, "κατεβασα το ρολά μου" (έχω γράψει ένα δοκίμιο με αυτό το τίτλο, να το βρω γιατί γινεται και χαμος στον υπολογιστη μου και θα σας το αναρτησω καποια στιγμη), διάβασα ένα βιβλίο, άκουσα τη μουσική μου, είδα και μια φίλη και το κυριότερο έκανα κάτι που είχα καιρό και συνειδητοποίησα πως μου είχε λείψει. Είδα ταινία σε dvd. Ελληνική, κωμωδία και μάλιστα μου άρεσε πολύ. Δύσκολο για μένα γιατί αν και βλέπω ελληνικές ταινίες σπάνια αγαπώ ιδιαίτερα κάποια.

Παλαιότερα. κυρίως όταν ήμουν φοιτήτρια αδιαφορούσα παντελώς για τις ταινίες και το σινεμά διότι θεωρούσα πως με έκαναν να χάνω πολύτιμο χρόνο από τη φοιτητική ζωή, χρόνια τώρα μετά μπορώ να πω πως πέρασα το στάδιο του σινεφιλ που είχε πόρωση με τις ταινίες και άποψη επάνω σε όλα.

Τώρα διανύω τη φάση του βλέπω καμια ταινία που και που αλλά οχι με το ιδιο παθος οπως παλια. Παρ ολα αυτά επειδή έχω δει αρκετές ταινίες έχω σκεφτεί κάποια στιγμή να δημιουργήσω και μια νέα στήλη εδώ για να έχουν και κεινες το δικο τους χορο στο "κοσμο" της έκφρασής μου. Να σας προτείνω δηλαδή καμία, να μου προτείνετε και εσεις και γενικα να ανταλλαζουμε αποψεις. Ταινιες που μου έκαναν καλή εντύπωση θα βάζω και όχι αρνητική γιατί δε βρίσκω κανένα λόγο στο να γράψω για μια ταινία (την οποια εχω ονοματισει κιολας) που δε μου άρεσε. Άλλο να εκφέρεις θετικές και αρνητικές απόψεις σε μια ταινία και άλλο να τη χαντακώνεις ολοσχερώς, αν και τώρα που το σκέφτομαι μία ήταν η ταινία που έχω μόνο άσχημα λόγια να πω και ειναι ελληνική. Λυπάμαι γι αυτό αλλά με έκανε βλέποντάς τη να αισθανθώ το τίποτα. Κι όταν λέω το τίποτα εννοώ τίποτα, κανένα συναίσθημα και ήταν και πολυδιαφημισμένη τρομάρα της... Όνομα δε θα πω αλλά λυπάμαι για το οτι ηταν ελληνικη.... γιατί έχουμε τις δυνατότητες (πέρα απο το οικονομικό στοιχείο) να δημιουργουμε υπέροχα θεάματα και γενικά νομίζω πως οι τέχνες είναι στο στοιχείο μας από παλιά.

Θα σας αφήσω για τώρα ευχόμενη να έχετε μια όμορφη και δροσερή εβδομάδα! Να είστε όλοι καλά!

Σχόλια

  1. Η δροσούλα αυτή είναι η αγαπημένη μου! Κι εδώ μια από τα ίδια ο καιρός!!!
    Ήσυχο Σαββατοκύριακο είχαμε κι εμείς! Μετά από ένα καλοκαίρι φουλ στη δουλειά, καταφέραμε να απολαύσουμε το σαββατόβραδο με την παρεούλα μας!
    Σπιτάκι, κρασάκι, μεζεδάκια, χαζομαρούλες!
    Καλή σου μέρα!
    Ή μήπως καλή σου μερούλα! (Οκ, αν το συνεχίσω θα νομίζεις πως σου αφήνει σχόλιο ο... Αυτιάς!!!)
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα ε οχι και αυτιας! δε θελω, δε θελω! χαχαχαχα (αν με ακουγε η γιαγια να λεω δε θελω τον Αυτια θα με ειχε στρωσει κοντα) χαχαχα.

      βλεπω πως περασατε σουπερ σαββατοβραδο και πολυ χαρηκα γι αυτο!!!! υπεροχο ητανε!!! καλη παρεα, φαι, κρασι και ολα τ αλλλα πανε κ ερχονται! χαχαχαχα

      να ειστε καλα! φιλια πολλα και στους 2! <3

      Διαγραφή
  2. Πράγματι ο μήνας πέρασε πολύ γρήγορα! Για 'μένα έφυγε η εξεταστική γρήγορα αν και με κούρασε αρκετά!
    Όσο για τις ηλικίες, ο καθένας μας βάζει στόχους. Όταν δε τους πετυχαίνει και τελειώνει ο χρόνος λογικό είναι να ανησυχεί...
    Για να γελάσεις αναφέρω ως παράδειγμα πως έλεγα πως τα 35 μου θα ήταν το όριο για να αρχίσω να ανησυχώ για οικογένειες και παιδιά! Όμως έχοντας ήδη 4 φίλες με παντρεμένες και με παιδιά (η μία με 2 παιδιά μάλιστα) αρχίζω να τρελαίνομαι γιατί βλέπω πως ίσως τα 35 ήταν πολύ μακρινός στόχος χαχα!
    Σε φιλώ! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημερα και απο εδω κοριτσακι μου!!! καταρχας χαιρομαι που τελειωσε η εξεταστικη σου και μπορεις να χαλαρωσεις τωρα. ευχομαι ολοψυχα καλα αποτελεσματα!!! να πανε ολα καλα!

      εχεις δικιο στο οτι οι ανθρωποι βαζουν στοχους στη ζωη τους και εχουν ως πλανο το χρονικο οριζοντα ομως νομιζω πως το συγκεκριμενο με την οικογενεια εχει να κανει καθαρα με το ποτε θα βρεθει το αλλο μισο να σε εμπνεει για οικογενεια. ειναι λιγο ιδιαιτερο το θεμα...

      φιλια πολλα καλη μου! να εισαι καλα! <3

      Διαγραφή
    2. Έχεις δίκιο, αλλά είναι ένα παράδειγμα του χρόνου που μας αγχώνει και θέλουμε να τον αποφύγουμε ανεξαρτήτως ηλικίας και καταστάσεων! Πάντα κάτι θα βρούμε να μας αγχώσει!
      Φιλάκιαα!

      Διαγραφή
    3. δικιο εχεις φιλη μου! παντα κατι θα βρουμε να μας αγχωνει. ξερεις, πολλες φορες νομιζω πως το αγχος μας τροφοδοτει... θα το αναπτυξω καποια στιγμη αλλα νομιζω πως υπαρχουν ανθρωποι και λυπαμαι γι αυτο που δε μπορουνε να ζησουνε διχως αγχος, ειναι σα να τρεφονται απο αυτο... ενταξει φυσικα μιλαμε για πολυ ιδιαιτερες καταστασεις...

      να εισαι καλα κοριτσακι μου! φιλακια πολλα! <3

      Διαγραφή
  3. η καλύτερη εποχή! ούτε κρύο, ούτε ζέστη. τι κρίμα που κρατάει τόσο λίγο...
    καλημερούδια, γλυκούλι μου! μια όμορφη εβδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. να εισαι καλα αγαπημενη μου Βικουλα! πολλα φιλια σου στελνω!! κι αγκαλιες! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΛΗΜΕΡΑ! Ο καιρός έχει δροσίσει για την ακρίβεια, από το απόγευμα και μετά κάνει πλέον κρύο και πρέπει να φοράς ζακέτα ή μπουφανάκι!
    Εμένα το Σαββατοκύριακο, πολές δουλειές στο σπίτι(καθάρισμα ταράτσας, κούτες ανεβοκατέβασμα, βάρη) αλλά και χθες Κυριακή τραπέζι για 'εκλεκτά πρόσωπα' δηλ. στην κουζίνα. Αλλά όλες όμορφες στιγμές, παρά την κούραση!
    Εγώ ήμουν και είμαι 'παθιασμένη' με τον κινηματογράφο, τις ταινίες... και στο blοg μου έχω ειδικές στήλες με "κριτικές" ταινιών που βλέπω στο cinema αλλά και στο dvd.

    Υ.Γ. Μπορείς να ξεκινήσεις όποτε θέλεις το "Top 5 Favorites#"!

    Φιλιά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημερα νεα μου φιλη! επειδη σε ανακαλυψα πολυ προσφατα θελω καταρχην να σου πω καλως σε βρηκα και καλως ηρθες σπιτι μου! :)

      θα εξερευνησω το μπλοκ σου γιατι μου κινεισε εντονα το ενδιαφερον! φιλια πολλα!

      για να συμμεταχω στο παιχνιδι πρεπει να ξεκινησω απο την αρχη η απο αυτα που ειπες τη τελευταια φορα; τι μου προτεινεις;

      Διαγραφή
    2. Κι εγώ χαίρομαι που βρεθήκαμε! Μου αρέσει ο τρόπος σκέψης σου και έτσι όπως τα αποτυπώνεις μέσα από τις λέξεις!

      Για το "Top 5 Favorites" μπορείς να ξεκινήσεις είτε από την αρχή, είτε από όποιο θέμα εσύ επιθυμείς! Από ό,τι όμως είδα από τους συμμετέχοντες όλοι έχουν φτάσει μέχρι το τέαρτο θ['εμα! Μπορείς σε μια ανα΄ρτηση να βάλεις και τα 4 πρώτα θέματα! Έχεις το ελεύθερο να κάνεις τα δικά σου αγαπη,μένα όπως εσύ νομίζεις! Φιλιά!

      Διαγραφή
    3. ενταξει Μαρακι μου! να εισαι καλα! ευχαριστω πολυ πολυ! <3

      Διαγραφή
  6. Όχι, όχι! Ταινίες δεν θα προτείνω, γιατί θα με πάρεις με τις πέτρες! Βλέπω σχεδόν αποκλειστικά, θρίλερ. Εκτός βέβαια αν είσαι κι εσύ λάτρης του είδους, οπότε θα ανταλλάξουμε στα σίγουρα απόψεις!
    Δροσούλα έχει και στο κέντρο των Αθηνών. Με θλίβει λίγο αυτό, γιατί είναι προάγγελος του επερχόμενου χειμώνα... Τί να κάνω, θα το υποστώ όπως κάθε χρονιά! Αχ ναι, αυτό το ότι μικραίνει η μέρα κι εμένα μου κακοφαίνεται... Πολύ κιόλας!
    Την Κυριακή- πέρασα πολύ όμορφα και πολύ ευχάριστα με μια εξαιρετική οικογένεια! Πήρα δυνάμεις για την εβδομάδα που άρχισε ήδη. Σε λίγο θα ξεκινήσω για δουλειά, οπότε σίγουρα χρειάζομαι δυνάμεις!
    Καλή εβδομάδαααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημερα φιλη μου! χαιρομαι που μοιραστηκες τη Κυριακη με μια τοσο καλη οικογενεια! :)

      εγω βλεπω απο ολα τα ειδη ταινιων αλλα εχω ιδιαιτερη αδυναμια στα θριλερ, οποτε εκει θα τα βρουμε! θα ανταλλαξουμε τις αποψεις μας ανετα. χαχαχαχα

      φιλια πολλα! να εχεις μια ομορφη μερα! <3

      Διαγραφή
  7. Πράγματι, ο μήνας έφυγε χωρίς να τον καταλάβουμε. Λίγο το διάβασμα, λίγο άλλες υποχρεώσεις... κι οι μέρες περνούν χωρίς να το καταλάβεις. Το δικό μου σου - κου ήταν ξεκούραστο και ήρεμο, με μουσικούλα και ταινίες. Ό,τι πρέπει μετά απ' το στρες της εξεταστικής.
    Καλή βδομάδα, Κική μου. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πραγματι, περασες ενα πολυ καλο και γαληνιο θα ελεγα σκ μετα το στρες της εξεταστικης! να ευχηθω επι ευκαιριας και καλα αποτελεσματα! :)

      φιλακια πολλα πολλα! <3

      Διαγραφή
  8. Καλησπέρα Κική μου! Καλή εβδομάδα και καλή δροσούλα!
    Να πω την αλήθεια, φέτος σε αντίθεση με άλλα χρόνια, δεν πεθύμησα καθόλου τη δροσιά ούτε το κρύο.. δε νιώθω ακόμα τα κόκαλά μου να ζεστάθηκαν.. ωστόσο η δροσιά χτύπησε για τα καλά την πόρτα μας και πρέπει να το δεχτώ!!
    Γενικά, ο καιρός κυλάει γρήγορα και έχει σημασία να μην περνάει άσκοπα και με άγχος.. αλλά όπως είναι τα πράγματα πως να μην έχεις άγχος; Σήμερα διανύω μια απογοητευτική ημέρα, προσπαθώ να με πείσω πως θα αλλάξει όλο αυτό το σκηνικό μα δύσκολα θα το καταφέρω, απόψε τουλάχιστον..
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημερα Παλομιτα μου! ευχομαι σημερα που ειναι μια νεα ημερα να εχει εντελως εξαφανιστει η απογοητευση της χθεσινης και να εχει φωτιστει με πολυ θετικη ενεργεια και ομορφα πραγματα να σε περιμενουν! αναμενω συντομα απο εσενα ποστ που να δειχνουν πως ολα ειναι καλα στη ζωη σου!

      φιλια πολλα παλομιτα μου! και μη το βαζεις κατω! θα περασει κ αυτο!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

ΕΚΦΡΑΣΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΣΤΗΝ ΚΑΣΤΟΡΙΑ ΠΗΓΑΖΕΙ ΑΓΑΠΗ!

    Έως το τέλος του κόσμου λοιπόν... Έως.... Και μεταφορικά και κυριολεκτικά Σαν επιφώνημα... Πάντα ένα επιφώνημα.. Ένα επιφώνημα θαυμασμού, απόγνωσης, πολλών συναισθημάτων και ένωσης... Πάντα Ένωσης! ~~ Η Αγάπη Δηλώνει Πιστεύω - Κική Κωνσταντίνου Εκδόσεις Ανατολικός Η πανέμορφη φωτογραφία μας έρχεται από τα τρυφερά και δημιουργικά χεράκια μιας γυναίκας που αγαπώ και θαυμάζω! Κι όπως η ίδια μου είπε, άργησε αλλά έχει τη θέση που του αξίζει, επειδή περίμενε, υπομονετικά και καρτερικά! Ευχαριστώ ολόψυχα αγαπημένη μου, Alexandra Mouriopoulou !         Η κατανομή του χώρου ήταν άρτια μοιρασμένη και δομημένη στις δύο πλευρές με σκοπό και τα δύο μέρη να είναι ίδια. Ότι υπήρχε στη μία πλευρά υπήρχε και στην άλλη. Ακόμη και οι πετρούλες που στόλιζαν τις ρίζες των μεγάλων δέντρων ήταν ίδιες μεταξύ τους. Ήταν προφανές! Το πρόσωπο που είχε αναλάβει την φροντίδα και την επιμέλεια του κήπου εκτός από το ότι αφιέρωνε πάρα πολύ χρόνο σε αυτόν, για κάποιο ιδιαίτερο λόγο ήθελε και τα δύο

ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΜΠΛΟΚΟΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΜΑΣ

Κρατώ στα χέρια μου το Λογοτεχνικό Ημερολόγιο 2020 απο το Λογοτεχνικό Περιοδικό της Κεφαλλονιάς "Κέφαλος" , όπου συμμετέχω με τρία έργα μου. Ξεφυλλίζοντας το, ανάμεσα σε τόσους δημιουργούς και έργα, νιώθω υπερήφανη και ευγνώμων. Τα συγχαρητήρια μου, σε όλους! Eπίσης, ΕΔΩ, μπορειτε να διαβασετε μια υπέροχη συνέντευξη του δικού μας "Σκρουτζάκου"  Giannis Koutris !! Συγχαρητήρια αγαπημένε μου φίλε! Ακόμη, σας έχω δύο εξαιρετικές προτάσεις, δικών μας πάλι, αγαπημένων προσώπων! "Στα παπούτσια των άλλων¨" το νέο βιβλίο της Μαρίας Κανελλάκη, εκδ. 24γραμματα Ανατομικές ιστορίες παντός καιρού και εδάφους, σε ποικιλία δερμάτων και χρωμάτων, για όλες τις (χ)ώρες και για όλα τα πέλματα. Η νέα τάξη υποδημάτων θέλει έντονες αντιθέσεις και άτολμους βηματισμούς. Σ’ αυτό το καλαπόδι κατασκευάστηκαν και οι ιστορίες του βιβλίου. Ψηλοτάκουνες γόβες για «φλατ» ήρωες και παπούτσια γδαρμένα για ανθρώπους-λουστρίνια. Ολοκαίνουργια

ΓΙΑ ΤΗΝ ΞΑΔΕΡΦΑΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΑΓΑΠΗ!

Εκφραστικοί μου φίλοι, καλημέρα! Τί μου κάνετε, είστε όλοι καλά; Εγω μια χαρά. Καταιγισμός γενεθλίων το τελευταίο διάστημα βρε παιδιά! Πολύ με χαροποιεί αυτό! Ευχές, ευχές, ευχές! Μ' αρέσουν οι ευχές! Σήμερα λοιπόν θέλω και εγώ να δώσω τις ευχές μου σε ένα αγαπημένο μου πρόσωπο, με ένα ιδιαίτερο θα έλεγα τρόπο! (Είμαι σίγουρη πως όταν η ξαδέρφη μου δει αυτή την ανάρτηση θα γουρλώσει το μάτι πίσω από τα γυαλιά, θα βγάλει τη γλώσσα έξω απο αμηχανία, θα βγάλει μια κραυγή απόγνωσης και θα κρυφτεί όπου βρει πρόχειρα εκεί τριγύρω χαχαχαχα) (Ιωάννα σα να είμαι εκεί και να σε βλέπω νοιώθω - πολύ το διασκεδάζω! :P) Σκορπίνα λοιπόν η ξαδερφάρα μου! Δυναμική προσωπικότητα, όσο κι αν δε το δείχνει με τη πρώτη ματιά!  Σήμερα λοιπόν, το κορίτσι μου έχει γενέθλια και εγώ δε θα μπορούσα να μη κάνω ανάρτηση μοναχά για πάρτη της! Τόσα έχει κάνει εκείνη για μένα, ας κάνω και εγώ κάτι μικρό αυτή τη φορά! ;) Χρόνια πολλά λοιπόν σε σένα που όταν ήμουνα μικρή με έβαζες να