Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΦΛΕΒΑΡΗ ΜΕ ΕΝΑ ΒΡΑΒΕΙΟ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ! ;)

Εκφραστικοί μου φίλοι, καλημέρα!

Καλό μηνα να έχουμε! Να είσαι καλός ως προς όλες του τις εκδοχές!

Φλεβάρης λοιπόν!

Τον αγαπώ αυτό το μήνα λόγω της ιδιαιτερότητάς του! Κουτσοφλέβαρος! ;)
Όμοιός τους κανένας! 28 μέρες και 29 ανά τετραετία! Γι αυτό τον αγαπώ! Ιδιαίτερος! Σαν ορισμένους ανθρώπους που δεν τονίζουν την ιδιαιτερότητά τους για να αγαπηθούν περισσότερο, απλώς εμείς μπορούμε να τη διακρίνουμε και να την τονίσουμε!

Ερχομένη σήμερα στη μπλοκογειτονια με πολλή χαρά διαπίστωσα πως με περίμενε ένα άλλο, ξεχωριστό βραβείο από την αγαπημένη μου φίλη Γιώτα με το μπλοκ «Όταν έχω εσένα..... μη φόβου κανένα», η οποία εχει δημιουργήσει μια στήλη στην οποία κάθε μηνά βραβεύει και έναν από εμάς με πολλή ζεστό και τρυφερό τρόπο.

Για το μήνα Ιανουάριο η τυχερή είμαι εγω ("δούλεψαν" καλά οι ερωτοαπαντήσεις ;) ) και το βραβειάκι είναι το ακόλουθο:





Χειμωνιάτικο χειμωνιάτικο αλλα όμορφο και τα λόγια που το συνόδεψαν στη σχετικη αναρτηση της φιλης μου, με άγγιξαν πολύ! 


Σ ευχαριστώ πολύ Γιώτα μου για όλα!


Αυτα απο μενα μεχρι στιγμης! Να εχετε ενα ομορφο ΣΚ και εναν ευχάριστο και δημιουργικό μήνα!

Σχόλια

  1. καλημερα
    καλο μηνα και συγχαρητηρια για το βραβειο σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ ευχαριστω πολυ γλυκια μου φιλη!
      να εισαι παντα καλα!
      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  2. ξεκίνησε ο μήνας με βραβείο;;; χαίρομαι καλό μήνα να έχουμε καλή μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι ναι ξεκινησε καλα! χαχα
      να εισαι καλα φιλε μου!
      καλο σκ να εχεις!

      Διαγραφή
  3. ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟ ΜΗΝΑ ΕΚΦΡΑΣΟΥΛΑ ΜΟΥ!!! ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΣΟΥ ΠΑΝΤΑ ΤΕΤΟΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγχαρητήρια για το βραβείο σου Κική μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλό μήνα Κική μου!! Πόσο μου άρεσε αυτό που είπες στην αρχή.. Αγαπώ τις ιδιαιτερότητες.. ίσως γι αυτό έγινα Κοινωνική Λειτουργός, ποιος ξέρει..!
    Μπαίνω στο blog της, δεν το ήξερα και με τράβηξε ο τίτλος! Πολλά φιλιά να περάσεις ένα όμορφο σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα Κατερινακι μου!
      Ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια!
      Μαλλον γι αυτο εγινες κοινωνικη λειτουργος. Εισαι ιδιαιτερος ανθρωπος κ εσυ! Υπεροχη προσωπικοτητα! Το λεω και το πιστευω βαθια!
      φιλακια πολλα!
      καλο σκ και σε σενα!

      Διαγραφή
  6. Πάντα βραβεύσεις σου εύχομαι Κικίτσα μου με ιδιαιτερότητες!
    Καλό και εύκολο μήνα για όλους μας!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω πολυ πολυ καλη μου φιλη!
      ευχομαι οτι καλυτερο και για σενα! να εισαι καλα!
      φιλακιαααααα

      Διαγραφή
  7. Μπράβο για το βραβείο!

    Δες το μαιλ σου!

    Καλό Σ/Κ και καλό μήνα να έχεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα και χαρούμενο μήνα!Και πως να μην είναι χαρούμενος..!Συγχαρητήρια θερμά για το δωροσβραβείο σου καλή μου Κική!Αξίζεις πολύ περισσότερα για όλα όσα μας προσφέρεις μέσα απ' τις υπέροχες κι εκφραστικές δημοσιεύσεις σου!Να 'σαι πάντα καλά παρέα με πολλές βραβεύσεις στη ζωή σου και πολλά χαμόγελα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλε μου φιλε, οπως παντα, τοσο γενναιοδωρος μαζι μου!
      να εισαι καλα!!
      ευχομαι ολοψυχα οτι καλύτερο και για σενα!

      Διαγραφή
  9. Όντως! Αυτός ο μήνας είναι τόσο ιδιαίτερος και μοναδικός, ακριβώς όπως είμαι και εγώ!!! (Είπε κανείς τίποτα???!!!)
    ;-)
    Συγχαρητήρια για το βραβείο, Κική μου!
    Καλό μήνα!
    ΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομιζω πως ολοι θα συμφωνησουμε μαζι σου!
      χιχιχιχιχιχ!

      καλο μηνα και σε σενα Γιαννα μου!
      με πολλα πολλα χαμογελα!
      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  10. Συγχαρητήρια για το βραβείο σου! Πάντα τέτοια ! Καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω πολυ καλη μου φιλη!
      καλο μηνα και σε σενα!
      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  11. Καλό μήνα να χεις εκφρασούλα!!! Να χαρείς το βραβειάκι σου!!
    Φιλάκια πολλά και καλό σ/κ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριλενακι γλυκο ευχαριστω παρα πολυ!
      καλο σκ και καλο μηνα και σε σενα! φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  12. Καλο μηνα! :)
    Συγχαρητηρια για το βραβειο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μπράβο Κικίτσα μου! Πάντα έτσι αγαπητή :))
    Καλό μήνα να έχεις!

    Σου αφιερώνω τον "Φλεβάρη των Φλεβών" του Παντελή Θαλασσινού!
    Ίσως να το έχω στο επόμενο ακούω, βλέπω συλλογίζομαι!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημερα Αριστεα μου!
      ευχαριστω πολυ για την αφιερωση!
      αγαπημενο τραγουδι!
      το ειδα το εβαλες! χιχιχι!
      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  14. Τι πιό όμορφο από το να ξεκινάει ο μήνας σου με ένα βραβείο!!! Συγχαρητήρια! Καλό μήνα γεμάτο με όμορφες στιγμές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εχεις απολυτο δικιο συνονοματη φιλη!
      ευχαριστω πολυ!
      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  15. Καλό μήνα Κική μου! Συγχαρητήρια για το βραβείο σου!!! Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ωραίο βραβείο! Με νόημα...
    Κική μου καλό μήνα να έχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Κική μου,
    συγχαρητήρια για το βραβείο σου, είναι εξαιρετικό! :)
    Πάντα να σε γεμίζουν με τόσο όμορφα και ξεχωριστά βραβεία, οι φίλοι σου!!
    Μου άρεσε η παρουσίαση του μήνα! Καλό μήνα και σε σένα με πολλές δημιουργίες!
    Πολλά γλυκά φιλιά και καλό βραδάκι Σαββάτου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να σαι καλα Παλομιτσα μου!
      ευχαριστω πολυ πολυ!
      ευχομαι μια ομορφη εβδομαδα!
      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  18. Μπράβο Κική μου!!!!
    Καλό μήνα με πολλά χαμόγελα :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλό κι ευλογημένο μήνα Κική μου, συγχαρητήρια και για το βραβείο σου...πάντα τέτοια :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ ευχαριστω πολυ Ωραιοζηλη μου!
      να εισαι καλα!
      επισης αγαπη μου!
      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  20. Καλό μήνα, Κική! Συγχαρητήρια για το βραβείο σου! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. καλό μήνα Κική!!! πολλά συγχαρητήρια για το βραβείο!!! φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω πολυ αγαπημενο μου Εβονιτακι!
      να εισαι καλα!
      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  22. Καλό μήνα Κική μου και συγχαρητήρια για το βραβείο σου!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλο μηνα κι απο μενα φιλη μου και μπραβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. καλημερα καλο μηνα καλη αγαπη να εχουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημερ Ιωαννα μου!
      αγαπη! ναι αγαπη!
      να εισαι καλα!
      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  25. Απαντήσεις
    1. καλημερα και καλη εβδομαδα αχτιδουλα μου!
      να εισαι καλα!
      φιλακια πολλα πολλα!

      Διαγραφή
  26. Καλό μήνα Κική
    και συγχαρητήρια
    για το βραβείο!!!!!
    Το δικαιούσαι....

    φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλό μήνα σου εύχομαι!...και να το χαρείς το βραβείο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Μπράβο Κική μου το αξίζεις το βραβείο σου!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Α! Τι καλά!! Θερμά συγχαρητήρια γλυκό μου Κικάκι, πάντα τέτοια, καλό μήνα και πολλά-πολλά φιλιά!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καλό μήνα Αγαπημένη Εκφρασούλα και πάντα με χαμόγελο και σούπερ βραβειάκια!!!!φιλάκια άπειρα και πάντα τέτοια στο πολύ κουκλίστικο μπλογκοσπιτάκι σου!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω πολυ πολυ!
      να εισαι καλα καλη μου φιλη!
      ευχομαι οτι καλυτερο!
      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  31. μου αρεσε η ιδέα αυτης της στήλης το είπα και στην ίδια .. ειναι ωραίο το εικονάκι βραβείο και τα λόγια του... μπράβο της και να το χαρείς
    καλό και ευλογημένο κουτσο...μήνα :))
    (κουτσοφλέβαρος)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εχεις δικιο δελφινακι μου!
      ειναι πολλη γλυκια η σκεψη της!
      καλο μηνα και σε σενα αγαοπη!
      με χαμογελα!
      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

ΕΚΦΡΑΣΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΣΤΗΝ ΚΑΣΤΟΡΙΑ ΠΗΓΑΖΕΙ ΑΓΑΠΗ!

    Έως το τέλος του κόσμου λοιπόν... Έως.... Και μεταφορικά και κυριολεκτικά Σαν επιφώνημα... Πάντα ένα επιφώνημα.. Ένα επιφώνημα θαυμασμού, απόγνωσης, πολλών συναισθημάτων και ένωσης... Πάντα Ένωσης! ~~ Η Αγάπη Δηλώνει Πιστεύω - Κική Κωνσταντίνου Εκδόσεις Ανατολικός Η πανέμορφη φωτογραφία μας έρχεται από τα τρυφερά και δημιουργικά χεράκια μιας γυναίκας που αγαπώ και θαυμάζω! Κι όπως η ίδια μου είπε, άργησε αλλά έχει τη θέση που του αξίζει, επειδή περίμενε, υπομονετικά και καρτερικά! Ευχαριστώ ολόψυχα αγαπημένη μου, Alexandra Mouriopoulou !         Η κατανομή του χώρου ήταν άρτια μοιρασμένη και δομημένη στις δύο πλευρές με σκοπό και τα δύο μέρη να είναι ίδια. Ότι υπήρχε στη μία πλευρά υπήρχε και στην άλλη. Ακόμη και οι πετρούλες που στόλιζαν τις ρίζες των μεγάλων δέντρων ήταν ίδιες μεταξύ τους. Ήταν προφανές! Το πρόσωπο που είχε αναλάβει την φροντίδα και την επιμέλεια του κήπου εκτός από το ότι αφιέρωνε πάρα πολύ χρόνο σε αυτόν, για κάποιο ιδιαίτερο λόγο ήθελε και τα δύο

ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΜΠΛΟΚΟΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΜΑΣ

Κρατώ στα χέρια μου το Λογοτεχνικό Ημερολόγιο 2020 απο το Λογοτεχνικό Περιοδικό της Κεφαλλονιάς "Κέφαλος" , όπου συμμετέχω με τρία έργα μου. Ξεφυλλίζοντας το, ανάμεσα σε τόσους δημιουργούς και έργα, νιώθω υπερήφανη και ευγνώμων. Τα συγχαρητήρια μου, σε όλους! Eπίσης, ΕΔΩ, μπορειτε να διαβασετε μια υπέροχη συνέντευξη του δικού μας "Σκρουτζάκου"  Giannis Koutris !! Συγχαρητήρια αγαπημένε μου φίλε! Ακόμη, σας έχω δύο εξαιρετικές προτάσεις, δικών μας πάλι, αγαπημένων προσώπων! "Στα παπούτσια των άλλων¨" το νέο βιβλίο της Μαρίας Κανελλάκη, εκδ. 24γραμματα Ανατομικές ιστορίες παντός καιρού και εδάφους, σε ποικιλία δερμάτων και χρωμάτων, για όλες τις (χ)ώρες και για όλα τα πέλματα. Η νέα τάξη υποδημάτων θέλει έντονες αντιθέσεις και άτολμους βηματισμούς. Σ’ αυτό το καλαπόδι κατασκευάστηκαν και οι ιστορίες του βιβλίου. Ψηλοτάκουνες γόβες για «φλατ» ήρωες και παπούτσια γδαρμένα για ανθρώπους-λουστρίνια. Ολοκαίνουργια

ΓΙΑ ΤΗΝ ΞΑΔΕΡΦΑΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΑΓΑΠΗ!

Εκφραστικοί μου φίλοι, καλημέρα! Τί μου κάνετε, είστε όλοι καλά; Εγω μια χαρά. Καταιγισμός γενεθλίων το τελευταίο διάστημα βρε παιδιά! Πολύ με χαροποιεί αυτό! Ευχές, ευχές, ευχές! Μ' αρέσουν οι ευχές! Σήμερα λοιπόν θέλω και εγώ να δώσω τις ευχές μου σε ένα αγαπημένο μου πρόσωπο, με ένα ιδιαίτερο θα έλεγα τρόπο! (Είμαι σίγουρη πως όταν η ξαδέρφη μου δει αυτή την ανάρτηση θα γουρλώσει το μάτι πίσω από τα γυαλιά, θα βγάλει τη γλώσσα έξω απο αμηχανία, θα βγάλει μια κραυγή απόγνωσης και θα κρυφτεί όπου βρει πρόχειρα εκεί τριγύρω χαχαχαχα) (Ιωάννα σα να είμαι εκεί και να σε βλέπω νοιώθω - πολύ το διασκεδάζω! :P) Σκορπίνα λοιπόν η ξαδερφάρα μου! Δυναμική προσωπικότητα, όσο κι αν δε το δείχνει με τη πρώτη ματιά!  Σήμερα λοιπόν, το κορίτσι μου έχει γενέθλια και εγώ δε θα μπορούσα να μη κάνω ανάρτηση μοναχά για πάρτη της! Τόσα έχει κάνει εκείνη για μένα, ας κάνω και εγώ κάτι μικρό αυτή τη φορά! ;) Χρόνια πολλά λοιπόν σε σένα που όταν ήμουνα μικρή με έβαζες να