Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΛΟΓΑ ΜΕ ΑΓΑΠΗ.

Εκφραστικοί μου φίλοι καλημέρα και καλή εβδομάδα να έχουμε.

Λοιπόοοον, θυμαστε που πριν λίγα ποστ σας είχα πει πως θα δημιουργήσω κάποια πράγματα για το bazzar της Φλόγας στη Ναύπακτο; Αν δε θυμάστε ή δεν το έχετε διαβάσει πατήστε εδώ: http://ekfrastite.blogspot.gr/2014/03/blog-post_20.html.




Ε, όλα έτοιμα φίλοι. Τα έφτιαξα, τα καμάρωσα, τα φωτογράφισα, τα πακέταρα, τα έστειλα και τώρα σας τα παρουσιάζω με καμάρι και χαρά:



Μα δεν είναι πανέμορφα; Και στη φωτογραφία "χάνουν" πολύ. Εγώ πάντως καλού κακού τα έφτυσα για να μην τα ματιάσω. χαχαχα
Πλάκα κανω εννοείται, αν και να σας πω το άγχος μου έχω ένα φόβο για τον αν θα φτάσουν σωα στον προορισμό τους γιατί εγώ ούτε να τα πακετάρω σωστά ήξερα, ούτε κατάλληλα εργαλεία είχα για να κολλησουν ολα σωστα αλλά ξέρω βαθιά μέσα μου πως εκεί που θα πάνε αν κάτι ξεκόλλησε στη διαδρομή, τα άτομα που θα τα παραλάβουν θα τα ξανακολλήσουν. Βέβαια, φρόντισα να βάλω τις λαμπάδες μέσα σε ειδικά κουτάκια αλλά και πάλι φοβάμαι τους μεταφορείς γιατι τα ψιλοπετάνε..... Είμαι θετική όμως, έτσι;

Αλήθεια, σας άρεσαν; Εμένα πάντως μου άρεσε περισσότερο η λευκη λαμπαδα  που με το κοκκινο στολισμό που της έκανα θα πάει ασορτί με το κόκκινο πασχαλιάτικο αυγουλάκι χαχαχα και επίσης μου άρεσε πάρα πολυ η θήκη στικ με τα στικ με άρωμα βανίλιας που έχει μέσα της.

Αχ βρε παιδιά, τι ωραία που είναι να φτιάχνεις κάτι για άλλους. Πολύ όμορφο συναίσθημα. Το εύχομαι σε όλους!

* Επισης αγόρασα και τέσσερα κοριτσίστικα τσιμπιδάκια με ροζ λουλούδια που μου άρεσαν πολύ και τα έστειλα γιατί λέω όλο και κάποια μικρή μπουμπού που θα είναι με τη μαμά ή τη γιαγιά της θα τα δει και θα τα θέλει. :)

Δεν τα έβαλα στη φωτογραφία τα κοκκαλάκια γιατί δεν τα έφτιαξα εγώ. Ήταν πολύ παιχνιδιάρικα πάντως.
Να ειστε καλα!

Φιλακια πολλα πολλα σε ολους!

Σχόλια

  1. Μια βιαστική καλημέρα Κικίτσα μου από τη δουλειά.Τη νιώθω τη χαρά σου!
    Να'σαι καλά, μπράβο σου !
    Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα Αριστεα μου.
      Καλη εβδομαδα και σε σενα.
      Σ ευχαριστω πολυ!
      Χαιρομαι ιδιαιτερα που ελαβες μερος κι εσυ γιατι ειδα τα εργα σου πριν λιγο και ξετραλλαθηκα! Συγχαρητηρια και απο εδω φιλη μου! Φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  2. Ναι είναι πολύ όμορφο το συναίσθημα να φτιάχνεις κάτι για άλλους! Μπράβο σου Κική μου είναι τέλειες οι λαμπάδες σου, τόσο που δεν μπορώ να ξεχωρίσω κάποια! Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλημέρα Λίνα μου.
      Χαίρομαι ιδιαίτερα που σου άρεσαν!
      Ευχαριστώ πολύ!
      Να έχεις μια όμορφη εβδομάδα!

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα Κική μου
    Πολύ όμορφη η προσφορά σου. Μπράβο!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα Κική μου και καλή εβδομάδα
    Πανέμορφα τα δωράκια σου κι ιερός ο σκοπός


    φιλάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχες Δημιουργίες, χαρούμενες κι έξυπνες! Τις λάτρεψα και πολλά Συγχαρητήρια!
    Καλή επιτυχία κι ο σκοπός είναι πολύ σημαντικός και Μπράβο σου!
    Φιλάκια πολλά!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα και απο εδω Κατερινα μου!
      Χαιρομαι πολυ που σου αρεσαν!
      Σ ευχαριστω πολυ πολυ!
      Φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  6. Πολύ όμορφες! Εγώ ξεχώρισα την ασπροκόκκινη και τη μπλεπράσινη, οκ λογικό να μην είμαι του ροζ χαχα!

    Όντως όμορφο το συναίσθημα να φτιάχνεις κάτι για τους άλλους, προσωπικά για μένα γίνεται ακόμα πιο όμορφο όταν ο άλλος δείξει και ότι το εκτίμησε, δε μιλάω για ανταπόδοση με την αυστηρή έννοια του όρου, βρε παιδί μου όμως να δεις ότι το χάρηκε, ότι το ευχαριστήθηκε, να σου πει έναν καλό λόγο ή τουλάχιστον να μη στραβομουτσουνιάσει ή να φανεί στο ύφος του ότι δεν του έκανε καμία ιδιαίτερη αίσθηση ή να βρει τι λάθος έκανες για να σε διορθώσει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα γιατι καλε και το ροζ μια χαρα χρωμα ειναι. χαχαχα :)

      να εισαι καλα φιλε μου! σ ευχαριστω για ολα! και εννοειτε πως συμφωνω σε οσα ειπες! να εισαι καλα!

      Διαγραφή
  7. Πολύ μου άρεσαν, Κική μου! Να είσαι πάντα γερή, να προσφέρεις!!! Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρηνη μου ποσο χαρηκα που σε ειδα ξανα!
      σ ευχαριστω πολυ καρδια μου!
      να περνας ομορφα ευχομαι!
      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  8. Είναι όντως φανταστικό το συναίσθημα της δημιουργίας για τους άλλους. Και όταν πρόκειται για παιδάκια σε απογειώνει........Μπράβο Κικίτσα μου υπέροχες λαμπάδες και σίγουρα θα τις ευχαριστηθούν αυτοί που θα τις αγοράσουν. Έστειλες το λινκ αυτής της ανάρτησης στη Δράση ε;;; Για να τα συμπεριλάβει στη λίστα της και να τα αριθμήσει.....]
    Καλό σου απόγευμα και καλή εβδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα Αννουλα μου κι απο εδω!
      Σ ευχαριστω πολυ γλυκια μου!
      Ναι το εστειλα!
      Φιλακια πολλα πολλα!
      Κι αγκαλιτσα σου στελνω!

      Διαγραφή
  9. Μπράβο Εκφρασούλα μου!!
    Ομορφιές!!!!
    πολλά φιλάκια:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μπράβο κορίτσι μου για την προσφορά σου!
    Πολύ ωραία όλα!
    Καλή εβδομάδα, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ όμορφη η προσφορά σου,μας άρεσε πολύ η θηκούλα!!!!Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Να είσαι καλά Κικίτσα μου!!!!
    Γεια στα χεράκια σου!!!
    Θα πάνε σώα μη φοβάσαι!!!!!!!
    Πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημερα Ρενα μου!
      σ ευχαριστω πολυ!
      μακαρι! χιχι
      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  13. Πολυ ομορφες ειναι ! Εγω θα διαλεγα η την ροζ η την ασπρη!
    Ειναι ομορφο να μπορεις να προσφερεις για καλο σκοπο!
    Μακαρι να μπορουσαμε ολοι
    Φιλια κοριτσακι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημερα Μαρακι μου!
      σ ευχαριστω πολυ γλυκια μου!
      να εισαι καλα!
      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  14. Καλημέρα Κική μου!!!!
    Είμαι σίγουρη ότι άφησα σχόλιο, αλλά τώρα δε το βλέπω!!!
    Ευχαρσιτούμε πολύ για τα δωράκια σου!!!!!!
    Φιλάκια!!!!
    Ρένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα Ρενα μου!
      Δεν εμφανιζονται τα σχολια αμεσως γιατι ειναι προς εγκριση.
      Σας ευχαριστω πολυ για ολα!
      Να ειστε παντα καλα και να διοργανωνεται τοσο ομορφες εκδηλωσεις!
      Φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  15. Γλυκιά μου κική, είναι τόσο υπέροχες! Ξεχειλίζουν απο αγάπη!!!
    ΝΑ είσαι καλά κοριτσάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαιρομαι που σου αρεσαν Μαρθα μου!
      να εισαι καλα!
      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

ΕΚΦΡΑΣΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΣΤΗΝ ΚΑΣΤΟΡΙΑ ΠΗΓΑΖΕΙ ΑΓΑΠΗ!

    Έως το τέλος του κόσμου λοιπόν... Έως.... Και μεταφορικά και κυριολεκτικά Σαν επιφώνημα... Πάντα ένα επιφώνημα.. Ένα επιφώνημα θαυμασμού, απόγνωσης, πολλών συναισθημάτων και ένωσης... Πάντα Ένωσης! ~~ Η Αγάπη Δηλώνει Πιστεύω - Κική Κωνσταντίνου Εκδόσεις Ανατολικός Η πανέμορφη φωτογραφία μας έρχεται από τα τρυφερά και δημιουργικά χεράκια μιας γυναίκας που αγαπώ και θαυμάζω! Κι όπως η ίδια μου είπε, άργησε αλλά έχει τη θέση που του αξίζει, επειδή περίμενε, υπομονετικά και καρτερικά! Ευχαριστώ ολόψυχα αγαπημένη μου, Alexandra Mouriopoulou !         Η κατανομή του χώρου ήταν άρτια μοιρασμένη και δομημένη στις δύο πλευρές με σκοπό και τα δύο μέρη να είναι ίδια. Ότι υπήρχε στη μία πλευρά υπήρχε και στην άλλη. Ακόμη και οι πετρούλες που στόλιζαν τις ρίζες των μεγάλων δέντρων ήταν ίδιες μεταξύ τους. Ήταν προφανές! Το πρόσωπο που είχε αναλάβει την φροντίδα και την επιμέλεια του κήπου εκτός από το ότι αφιέρωνε πάρα πολύ χρόνο σε αυτόν, για κάποιο ιδιαίτερο λόγο ήθελε και τα δύο

ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΜΠΛΟΚΟΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΜΑΣ

Κρατώ στα χέρια μου το Λογοτεχνικό Ημερολόγιο 2020 απο το Λογοτεχνικό Περιοδικό της Κεφαλλονιάς "Κέφαλος" , όπου συμμετέχω με τρία έργα μου. Ξεφυλλίζοντας το, ανάμεσα σε τόσους δημιουργούς και έργα, νιώθω υπερήφανη και ευγνώμων. Τα συγχαρητήρια μου, σε όλους! Eπίσης, ΕΔΩ, μπορειτε να διαβασετε μια υπέροχη συνέντευξη του δικού μας "Σκρουτζάκου"  Giannis Koutris !! Συγχαρητήρια αγαπημένε μου φίλε! Ακόμη, σας έχω δύο εξαιρετικές προτάσεις, δικών μας πάλι, αγαπημένων προσώπων! "Στα παπούτσια των άλλων¨" το νέο βιβλίο της Μαρίας Κανελλάκη, εκδ. 24γραμματα Ανατομικές ιστορίες παντός καιρού και εδάφους, σε ποικιλία δερμάτων και χρωμάτων, για όλες τις (χ)ώρες και για όλα τα πέλματα. Η νέα τάξη υποδημάτων θέλει έντονες αντιθέσεις και άτολμους βηματισμούς. Σ’ αυτό το καλαπόδι κατασκευάστηκαν και οι ιστορίες του βιβλίου. Ψηλοτάκουνες γόβες για «φλατ» ήρωες και παπούτσια γδαρμένα για ανθρώπους-λουστρίνια. Ολοκαίνουργια

ΓΙΑ ΤΗΝ ΞΑΔΕΡΦΑΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΑΓΑΠΗ!

Εκφραστικοί μου φίλοι, καλημέρα! Τί μου κάνετε, είστε όλοι καλά; Εγω μια χαρά. Καταιγισμός γενεθλίων το τελευταίο διάστημα βρε παιδιά! Πολύ με χαροποιεί αυτό! Ευχές, ευχές, ευχές! Μ' αρέσουν οι ευχές! Σήμερα λοιπόν θέλω και εγώ να δώσω τις ευχές μου σε ένα αγαπημένο μου πρόσωπο, με ένα ιδιαίτερο θα έλεγα τρόπο! (Είμαι σίγουρη πως όταν η ξαδέρφη μου δει αυτή την ανάρτηση θα γουρλώσει το μάτι πίσω από τα γυαλιά, θα βγάλει τη γλώσσα έξω απο αμηχανία, θα βγάλει μια κραυγή απόγνωσης και θα κρυφτεί όπου βρει πρόχειρα εκεί τριγύρω χαχαχαχα) (Ιωάννα σα να είμαι εκεί και να σε βλέπω νοιώθω - πολύ το διασκεδάζω! :P) Σκορπίνα λοιπόν η ξαδερφάρα μου! Δυναμική προσωπικότητα, όσο κι αν δε το δείχνει με τη πρώτη ματιά!  Σήμερα λοιπόν, το κορίτσι μου έχει γενέθλια και εγώ δε θα μπορούσα να μη κάνω ανάρτηση μοναχά για πάρτη της! Τόσα έχει κάνει εκείνη για μένα, ας κάνω και εγώ κάτι μικρό αυτή τη φορά! ;) Χρόνια πολλά λοιπόν σε σένα που όταν ήμουνα μικρή με έβαζες να