Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΑΡΧΙΝΑ.

Εκφραστικοί μου φίλοι, καλημέρα.
Τί μου κάνετε; Είστε όλοι καλά;

Το παιχνίδι της αγάπης όπως είχα πει στην προηγούμενη ανάρτηση είναι μία σκέψη που γεννήθηκε σε κλάσμα ενός δευτερολέπτου και ζητάει από τους αγαπησιάρικους παίχτες τις ένα τραγούδι, μία μουσική σύνθεση ή οποιοδήποτε βίντεο που θεωρούν πως μιλάει για την αγάπη ή τους τη θυμίζει για κάποιο λόγο, να μας το παρουσιάσουν και ακριβώς απο κάτω να το συνοδέψουν με κάποια δική τους ιστορία, ποίημα, διήγημα, δοκίμιο, λίγα λόγια, οτιδήποτε θέλετε εσείς δηλαδή που να σχετίζεται άμεσα με το περιεχόμενο του τραγουδιού, της σύνθεσης κτλ.

Δε λέω ότι θα είναι εύκολο, μπορεί να ακούγεται εύκολο αλλά νομίζω οτι δε θα είναι, είμαι σίγουρη όμως πως θα το απολαύσετε και οι ίδιοι αλλά και όσοι σας διαβάσουμε και αγαπήσουμε μαζί σας.

Φανταστείτε ένα τραγούδι αγάπης (οποιοδήποτε είδος τραγουδιου και αγάπης είναι δεκτά) και απο κάτω ένα κείμενο βασισμένο στο επανω νόημα. 

Να ακούς το τραγούδι, να διαβάζεις μια ιστορία που δημιούργησε ο άλλος επάνω της και να αισθάνεσαι όλα όσα θέλει να σου μεταδώσει.

Προσωπικά δεν έχω καλύτερο! :)

Θυμίζω σε αυτό το σημείο για όσα μπλοκοσπιτάκια ανέφεραν οτι θέλουν να συμμετάσχουν αλλά δεν ήξεραν αν προλάβουν, ότι δεν υπάρχει κανένας χρονικός περιορισμός για τη δική τους δημιουργία. Όποτε θελήσουν και αν θελήσουν είναι ευπρόσδεκτοι να μοιραστούν μαζί μας μια αγαπησιάρικη στιγμή που οι ίδιοι επέλεξαν να δημιουργήσουν και έπειτα να μας γνωστοποιήσουν.

Η εικόνα που θα συνοδέψει το παιχνίδι μας είναι η εξής:




και έχει δημιουργηθεί από τον apokalipsis999, τον οποίο και Ευχαριστώ για άλλη μία φορά. Η εικόνα αυτή έχει και κίνηση αλλά δε ξέρω αν κατάφερα να την αναρτήσω σωστά. Εύχομαι να φαινεται σε εσάς η κίνηση γιατί σε μένα φαίνεται.

Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να ευχαριστήσω τις φίλες Μαρία Νι και Μαρία Fe,  οι οποίες προθυμοποιήθηκαν να  μου φτιάξουν την εικόνα που θα συνοδεψει το παιχνίδι μιάς και εγώ δεν ήξερα αλλά αφού ο φίλος apokalipsis999, την είχε ήδη φτιάξει, μου άρεσε και πάρα πολύ σκέφτηκα να τη κρατήσω και να μη βάλω σε κόπο τις κοπέλες μας. 

Βεβαια θα ηθελα να δω παρα πολυ τον apokalipsis999, να συμμετέχει στο παιχνίδι αυτό (αν και άφησε ένα μικρό ενδεχόμενο ανοιχτό έτσι;) αλλά αν δε τα καταφέρει χαίρομαι που συμμετέχει με την όμορφη εικόνα του.

Επίσης να Ευχαριστήσω την φίλη onirokosmos που μου πρότεινε να χρησιμοποιήσω το μπανεράκι που έχω στο πλάι του μπλοκ μου "εκφράσου μαζί μου με αγάπη" για το παιχνίδι, κάτι που βρήκα πολύ όμορφο και έξυπνο αλλά προτίμησα την εικόνα διοτι ειναι κατι νεο σαν το παιχνιδι αυτο.

Και για να κλείσω με τις ευχαριστίες, ένα ακόμη μεγάλο Ευχαριστώ σε όσους συμμετέχουν αλλά και σε όσους δε συμμετέχουν αλλά αγκαλιάζουν με τον τρόπο τους την προτροπή αυτή.

Στο παιχνίδι λοιπόν της αγάπης θα χαράξουν τις δικές τους κόκκινες (ραγισμένες ή ενωμένες καρδιές) οι εξής φίλοι:

H Ζήνα Μαρνέζη με το μπλοκ Κοραλένια λόγια.
H Μαρία Παρασκευοπούλου με το μπλοκ Συλλέγω στιγμές.
Η Δέσποινα με το μπλοκ Μαμά σε κρίση.
Η Μαρία με το μπλοκ Μytripsonblog.
Το Πετροκόριτσο με το μπλοκ Ο πιο πιστος φιλος του σκύλου.
Η Αριάδνη με το μπλοκ Only you.
H Ελένη Φλογερά με το μπλοκ Στα μονοπάτια της φαντασίας μου.
Η Εύη Γκάλαβου με το μπλοκ Γυναίκα.
H Aριστέα με το μπλοκ Η ζωή είναι ωραία.
Η Onirokosmos με το μπλοκ Οnirokosmos.
H Έλλη με το μπλοκ  Funky Monkey
Η Μαρία Νι με το μπλοκ Μια ματιά στον ήλιο με γιορτινά...
Η Xris Kat με το μπλοκ Νεραιδοδημιουργίες.
Η Έλενα Λ. με το μπλοκ Μια καλημέρα!
Η Μαριλένα με το μπλοκ Μarilenaspotofart
H Pepi με το μπλοκ Δημιουργίες καρδιάς.
Η Paloma με το μπλοκ Η θάλασσα των ονείρων μου.
Η Vivi με το μπλοκ  Confusedmindblog.
H Μαρθα με το μπλοκ  Γίναμε Γονείς.
Η Flore G. με το μπλοκ Διαβά-ζω
Η Φλώρα με το μπλοκ Texnisstories
H Πεταλουδίτσα με το μπλοκ BUTTERFLY'S WORLD
Η Maria Fe με το μπλοκ  Η ΖωΗ μΑς ΜιΑ ΕιΚοΝα.
H Aμυ με το μπλοκ Ακροβατώντας στις σιωπές της ψυχής. 
Η Μarilise με το μπλοκ Μarilise 2
H Κατερίνα Koko με το μπλοκ Follow me... σκέψεις, απόψεις.
H Κλαυδία με το μπλοκ Κάτω από την Ακρόπολη.
Η Μαρία Έλενα με το μπλοκ Γλυκιά ζωή.
Η Μaria Kat με το μπλοκ Ότι ονειρευόμαστε... είμαστε...
Η Ρένα Χριστοδούλου με το μπλοκ Δια χειρός Ρένας Χριστοδούλου
Η Κατερίνα Βερίγκα με το μπλοκ Positive Thinking Greece 
Η Ωραιοζήλη με το μπλοκ  KAΘE MEPA...!
Ο Νίκους Μous με το μπλοκ Αντίθετοι κόσμοι. 
Η Sofia Sofaki με το μπλοκ  Happiness - bonheur.
Η Βερόνικα με το μπλοκ Λογοκρισία εικοστού πρώτου αιώνα. 
H Αχτίδα με το μπλοκ Έγινα 62! Ε! και... 
H Woman in blogs με το μπλοκ Woman in blogs.
Η Lysippe με το μπλοκ  Οn-the-up-and-up.
Και η κολλητή μου φίλη Barbie που δεν είναι μπλοκερ αλλά θα προσπαθήσει για το χατήρι μου να λάβει μέρος και τη συμμετοχή της θα την φιλοξενήσω στο μπλοκ μου.

Είπαμε χρονικός περιορισμός δεν υπάρχει. Οπότε μη μου αγχώνεστε και πιεστείτε! Εννοείτε πως όποιος άλλος θέλει να λάβει μέρος, μπορεί να συμμετάσχει ανα πάσα στιγμή. 

Και όσοι απο εσάς δηλώσατε μέρος αλλά το ξεχάσετε ή βαρεθείτε δε πειράζει! Το πολύ πολύ να σας μαστιγώσω στη πλατεία για παραδειγματισμό! χαχαχα :P

Kαλή επιτυχία παιδιά! Όταν κάνετε τις αναρτήσεις σας να με ειδoποιείτε με τον λινκ σας για να ενημερώνω και εγώ τους φίλους μου να έρθουν να σας διαβάσουν.

Για ότι άλλο χρειαστείτε ή αν θέλετε να σας στείλω στο μαιλ σας κατι που δε μπορείτε να αντιγράψετε επικοινωνείτε μαζί μου μέσω μαιλ που θα βρείτε στα στοιχεία επικοινωνίας του προφίλ μου!

Σας ευχαριστώ και πάλι πολύ! Αυτά για σήμερα! Να περνάτε όμορφα φίλοι! <3

Σχόλια

  1. Τέλεια νομίζω έχω σκεφτεί ήδη το τραγούδι και θα αυτοσχεδιάσω!
    Πολλά φιλιά Κικού!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι ησουνα η πρωτη κοριτσι!! Αξια! Αξια!
      Μου αρεσε τοσο πολυ η αναρτηση σου!
      Σ ευχαριστω που συμμετειχες!
      Φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  2. τι όμορφη, τι γλυκιά ιδέα! περιμένω με χαρά την πραγμάτωσή της.
    δυστυχώς είμαι μία απ' αυτούς που θα μαστιγώσεις στην πλατεία Κικούδι μου!
    πολύ σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εσενα να σε μαστιγωσω αγαπη; και μαλιστα σε πλατεια;
      εγω λεω να ξαναπιουμε καφε σε πλατεια! ξερεις εσυ! ;)

      φιλακια πολλα! καλημερα!

      Διαγραφή
  3. Τέλεια εικόνα και η κίνηση της φαίνεται καθαρά. Μπραβο Κική μου , ήδη το δουλευω στο μυαλό μου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αναμενω τη δικη σου συμμετοχη φιλη μου!
      φιλακια πολλα πολλα! καλημερα!

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα Κική μου!! Φαίνεται μια χαρά η κινούμενη εικόνα κι είναι πολύ όμορφη!!
    Θα διαβάσουμε πολύ όμορφες συμμετοχές στα σίγουρα!!
    Μπορεί να αργήσω να στείλω την συμμετοχή μου αλλά θα μαι κυρία!!! :)))
    Φιλάκια πολλά και μπράβο για την όμορφη ιδέα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και εγω ετσι πιστευω Μαριλενα μου!
      φιλακια πολλα!
      θα περιμενω πως και πως και τη δικη σου συμμετοχη!
      φιλακια! <3

      Διαγραφή
  5. Πολύ όμορφη ιδέα γεμάτη αγάπη!!
    Καλησπέρα Εκφρσούλα μου:)
    (ίσως συμμετάσχω και εγώ..θα δούμε)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χαχαχα, τώρα είδα ότι είμαι μόνος ανάμεσα σε 24 γυναίκες (και μία εσύ Κική 25), αυτό και να είναι.. πρόκληση :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα! οντως μεγαλη προκληση!
      και αυξηθηκαν κι αλλο οι γυναικειες συμμετοχες!
      τυχερε! :)

      Διαγραφή
  7. Τι υπεροχη η φωτογραφια Κικη μου! Σιγουρα εγω δεν θα μπορουσα να την φτιαξω τοσο τελεια.
    Καλη αρχη λοιπον !
    Μολις εχω ετοιμη την αναρτηση μου τηα ειδοποιησω.
    Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρια μου ευχαριστηθηκα παρα παρα πολυ την αναρτηση σου! Μπραβο αγαπη! <3

      Διαγραφή
  8. Η ιδέα σου καταπληκτική, θα μπορούσα να συμμετέχω κι εγώ;;;; Είμαι βέβαιη ότι θα απολαύσουμε υπέροχες ιστορίες και εξαιρετικά τραγούδια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω παρα πολυ!
      Ναι ναι μπορεις να συμμετεχεις.
      Σε προσθεσα ηδη!
      Φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  9. Υπέροχη φωτο!
    Χαίρομαι για τις τόσες συμμετοχές και που είμαι κι εγώ μέσα.
    όταν θα είναι έτοιμη η ανάρτηση θα επιστρέψω για να αφήσω το link!
    Μέχρι τότε... Φιλιά Πολλά Κική μου και σ' ευχαριστώ ...για όλα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Προκειμένου να γλιτώσω...το μαστίγωμα θα είμαι συνεπής(χαχα!)
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ωραια φωτογραφία- πάω να την βάλλω στο σπιτάκι μου. Θα σε ειδοποιήσω όταν είναι έτοιμη η ανάρτηση της αγαπης.Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Για να γλιτώσω το.........μαστίγωμα, ήρθα να δηλώσω συμμετοχή!! Αχαχαχα! Μάκια πολλά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ειχα βαλει ηδη. χαχαχα
      σιγα που θα σε αφηνα!
      η πετρα εκτος; ποτε!!
      φιλακια αγαπη!

      Διαγραφή
  13. Μπορώ να δηλώσω και εγώ συμμετοχή;
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αχ θέλω κι εγώ να συμμετάσχω. Υπάρχει χρονικό περιθώριο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. φυσικα και μπορεις
      δεν υπαρχει χρονικος περιορισμος.
      οταν εχεις την αναρττηση ετοιμη την βαζεις στο μπλοκ σου και με ενημερωνεις!
      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  15. Πολύ καλή ιδέα Κική μου!!!!!
    Θα προσπαθήσω να βρω το πιο αγαπημένο μου τραγούδι, δεν αντέχω κι εγώ το μαστίγωμα, θα τα μαρτυρήσω όλα!!!!!!
    Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μπράβο κοριτσάκι μου! Και ήθελα να ψάξω να βρώ την αρχική σου ανάρτηση για να θυμηθώ τις λεπτομέρειες και με έσωσες!!

    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Όπου αγάπη και χαρά.. δεν γίνεται να μη συμμετέχω!
    Χάθηκα λίγο από τα δρώμενα της γειτονιάς μας, τώρα όμως που θα έχω περισσότερο χρόνο θα σας διαβάζω καλύτερα!!
    Πρόσθεσέ με κι εμένα Κική μου.. σύντομα θα αναρτήσω! ;)
    Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΚΑΤΙ ΕΚΑΝΑ ΚΑΙ ΕΓΩ
    http://katitimou.blogspot.gr/2014/06/blog-post.html

    και για να μην ξεχαστουμε σου κραταω και ενα κερασμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. κατι εκανα και εγω και σου κραταω και ενα κερασμα
    http://katitimou.blogspot.gr/2014/06/blog-post.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Εδώ βάζω τη συμμετοχή μου?:))

    http://acrovatodas-stis-siopes-tis-psyxis.blogspot.gr/2014/06/blog-post_4.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Κική μου έχω κάνει και εγώ μία ανάρτηση για το παιχνίδι της αγάπης. http://stamonopatiatisfantasias.blogspot.gr/
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

ΕΚΦΡΑΣΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΣΤΗΝ ΚΑΣΤΟΡΙΑ ΠΗΓΑΖΕΙ ΑΓΑΠΗ!

    Έως το τέλος του κόσμου λοιπόν... Έως.... Και μεταφορικά και κυριολεκτικά Σαν επιφώνημα... Πάντα ένα επιφώνημα.. Ένα επιφώνημα θαυμασμού, απόγνωσης, πολλών συναισθημάτων και ένωσης... Πάντα Ένωσης! ~~ Η Αγάπη Δηλώνει Πιστεύω - Κική Κωνσταντίνου Εκδόσεις Ανατολικός Η πανέμορφη φωτογραφία μας έρχεται από τα τρυφερά και δημιουργικά χεράκια μιας γυναίκας που αγαπώ και θαυμάζω! Κι όπως η ίδια μου είπε, άργησε αλλά έχει τη θέση που του αξίζει, επειδή περίμενε, υπομονετικά και καρτερικά! Ευχαριστώ ολόψυχα αγαπημένη μου, Alexandra Mouriopoulou !         Η κατανομή του χώρου ήταν άρτια μοιρασμένη και δομημένη στις δύο πλευρές με σκοπό και τα δύο μέρη να είναι ίδια. Ότι υπήρχε στη μία πλευρά υπήρχε και στην άλλη. Ακόμη και οι πετρούλες που στόλιζαν τις ρίζες των μεγάλων δέντρων ήταν ίδιες μεταξύ τους. Ήταν προφανές! Το πρόσωπο που είχε αναλάβει την φροντίδα και την επιμέλεια του κήπου εκτός από το ότι αφιέρωνε πάρα πολύ χρόνο σε αυτόν, για κάποιο ιδιαίτερο λόγο ήθελε και τα δύο

ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΜΠΛΟΚΟΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΜΑΣ

Κρατώ στα χέρια μου το Λογοτεχνικό Ημερολόγιο 2020 απο το Λογοτεχνικό Περιοδικό της Κεφαλλονιάς "Κέφαλος" , όπου συμμετέχω με τρία έργα μου. Ξεφυλλίζοντας το, ανάμεσα σε τόσους δημιουργούς και έργα, νιώθω υπερήφανη και ευγνώμων. Τα συγχαρητήρια μου, σε όλους! Eπίσης, ΕΔΩ, μπορειτε να διαβασετε μια υπέροχη συνέντευξη του δικού μας "Σκρουτζάκου"  Giannis Koutris !! Συγχαρητήρια αγαπημένε μου φίλε! Ακόμη, σας έχω δύο εξαιρετικές προτάσεις, δικών μας πάλι, αγαπημένων προσώπων! "Στα παπούτσια των άλλων¨" το νέο βιβλίο της Μαρίας Κανελλάκη, εκδ. 24γραμματα Ανατομικές ιστορίες παντός καιρού και εδάφους, σε ποικιλία δερμάτων και χρωμάτων, για όλες τις (χ)ώρες και για όλα τα πέλματα. Η νέα τάξη υποδημάτων θέλει έντονες αντιθέσεις και άτολμους βηματισμούς. Σ’ αυτό το καλαπόδι κατασκευάστηκαν και οι ιστορίες του βιβλίου. Ψηλοτάκουνες γόβες για «φλατ» ήρωες και παπούτσια γδαρμένα για ανθρώπους-λουστρίνια. Ολοκαίνουργια

ΓΙΑ ΤΗΝ ΞΑΔΕΡΦΑΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΑΓΑΠΗ!

Εκφραστικοί μου φίλοι, καλημέρα! Τί μου κάνετε, είστε όλοι καλά; Εγω μια χαρά. Καταιγισμός γενεθλίων το τελευταίο διάστημα βρε παιδιά! Πολύ με χαροποιεί αυτό! Ευχές, ευχές, ευχές! Μ' αρέσουν οι ευχές! Σήμερα λοιπόν θέλω και εγώ να δώσω τις ευχές μου σε ένα αγαπημένο μου πρόσωπο, με ένα ιδιαίτερο θα έλεγα τρόπο! (Είμαι σίγουρη πως όταν η ξαδέρφη μου δει αυτή την ανάρτηση θα γουρλώσει το μάτι πίσω από τα γυαλιά, θα βγάλει τη γλώσσα έξω απο αμηχανία, θα βγάλει μια κραυγή απόγνωσης και θα κρυφτεί όπου βρει πρόχειρα εκεί τριγύρω χαχαχαχα) (Ιωάννα σα να είμαι εκεί και να σε βλέπω νοιώθω - πολύ το διασκεδάζω! :P) Σκορπίνα λοιπόν η ξαδερφάρα μου! Δυναμική προσωπικότητα, όσο κι αν δε το δείχνει με τη πρώτη ματιά!  Σήμερα λοιπόν, το κορίτσι μου έχει γενέθλια και εγώ δε θα μπορούσα να μη κάνω ανάρτηση μοναχά για πάρτη της! Τόσα έχει κάνει εκείνη για μένα, ας κάνω και εγώ κάτι μικρό αυτή τη φορά! ;) Χρόνια πολλά λοιπόν σε σένα που όταν ήμουνα μικρή με έβαζες να