Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

25η ωρα. (ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ)

Μη πείτε τίποτα για τις συνέχειες.
Σας προειδοποιώ εξ αρχής. ;)
Μόλις έγραψα το πρώτο μέρος και μένει ακόμη ένα.
Ε δε γινόταν (όπως θα διαπιστώσετε και εσείς) να γραψω και το δεύτερο μέρος σήμερα.
Εννοείται βέβαια πως το διήγημα θα σταλεί για την ιδέα της 25ης ώρας ολοκληρωμένο αλλά μεχρι τότε εσείς εδώ, η δική μου εκφραστική παρέα θα το διαβάσει σε δύο συνέχειες.

Πριν από αυτό όμως να σας πω μια μεγάλη Καλημέρα και να σας εξηγήσω τί ακριβώς είναι το project της 25ης ώρας.

Αντιγράφω από το μπλοκ της αγαπημένης Μαριλένας διότι και εγώ από εκείνη ενημερώθηκα:


Πρόσφατα έφτασε το παρακάτω λογοτεχνικό project στο mail μου από τον Γιώργο Ιατρίδη (http://updot.gr/) που το εμπνεύστηκε και με μεγάλη χαρά το μοιράζομαι καθώς ξέρω από πρώτο χέρι τι διαμάντια κυκλοφορούν στην γειτονιά!! Διαβάστε, εμπνευστείτε κι αν θέλετε διαδώστε!!!
Ηδη εχουν αναρτηθεί τα πρώτα κείμενα εδώ στο http://25thhourproject.tumblr.com/!! Για περισσότερες πληροφορίες περάστε κι από τον χώρο του Γιώργου!!
Ένα καινούριο λογοτεχνικό project μόλις άρχισε!

Τίτλος: 25η ώρα / 25th Hour
Θεματική: το θέμα είναι τελείως ελεύθερο, αλλά χρειάζεται να έχει κάποια σχέση με τον τίτλο. Έκταση: από 140 χαρακτήρες (όσο δηλαδή είναι ένα tweet) μέχρι ένα διήγημα (1500 λέξεις).
Είδος: Κανένας περιορισμός. Μονόλογος, στίχος, ποίημα, πεζό, διήγημα, tweet, άρθρο, οτιδήποτε!
Σημείωση: Για πιο ωραία απεικόνιση στο blog, καλό θα ήταν τα κείμενά σας να συνοδεύονται κι από μια φωτογραφία, ανάλογη της ιστορίας που έχετε γράψει. Επίσης, θα βοηθούσε το αναγνωστικό κοινό, αν στο τέλος γράφατε δυο λόγια για εσάς και κάποιο σύνδεσμο από τυχόν blog ή το facebook προφίλ ή απλά το e-mail. Και τα δύο αυτά, κι η φωτογραφία, αλλά και τα στοιχεία είναι προαιρετικά.

Συνοψίζοντας, η θεματική των ιστοριών είναι ελεύθερη, όμως υπάρχει ένα δεδομένο για όλους, ο τίτλος! Όλες οι ιστορίες πρέπει να έχουν τον εξής τίτλο: “25η ώρα”. Η ολοκλήρωση αυτού του πρωτότυπου έργου θα διαρκέσει ανάλογα με τις συμμετοχές σας. Ονειρικός σκοπός είναι να ανεβαίνει κάθε μέρα κι από ένα κείμενο, από διαφορετικό συγγραφέα, για έναν ολόκληρο χρόνο!
Το παρόν εγχείρημα σκοπό έχει την ανάδειξη της ανοιχτής λογοτεχνίας και τη συλλογή κειμένων από ανθρώπους που αρέσκονται να εκφράζονται μέσα από τη γραφή. Το project είναι ανοιχτό προς όλους, είτε είστε καταξιωμένος συγγραφέας, είτε θέλετε να κάνετε την πρώτη σας ανάρτηση στο διαδίκτυο. Νιώστε ελεύθεροι να διαδώσετε το εν λόγω project σε φίλους και γνωστούς!

Όλα τα κείμενα θα αναρτηθούν εδώ: http://25thHourProject.tumblr.com
αλλά κι εδώ: www.facebook.com/updot.gr


Τις συμμετοχές σας μπορείτε να τις στέλνετε εδώ: giorgos.iatridis@gmail.com
hashtags: #25thHourProject #25thΗourGR #25thHourBook #updot – See more at: http://25thhourproject.tumblr.com/info#sthash.2p0XERUa.dpuf

  




Όσοι "πιστοί" λοιπόν, προσέλθετε! :)


Πριν διαβάσετε και τη δική μου συμμετοχή θα ήθελα να σας πω το τρόπο έμπνευσής της.

Τη Πέμπτη το βράδυ έβλεπα τηλεόραση, μία ψυχαγωγική εκπομπή και στις διαφημίσεις άλλαξα κανάλι και βαριόμουνα, ε εκεί κάπου ανάμεσα στη βαρεμάρα μου μου ήρθε στο νου η ιδέα που ακολουθεί. Συγκεκριμένα σκέφτηκα των ήρωα, το περιεχόμενο της πόρτας που θα μάθετε στη συνέχεια και τη γλάστρα. Όλα τα άλλα ήταν εύκολα, μπήκανε μόνα τους στη σειρά.

Δε ξέρω αν πέσετε μέσα στις προβλέψεις σας, γιατί δε μπορεί κάποια πρόβλεψη θα κάνετε αλλά εύχομαι να σας αρέσει.

Για πάμε τώρα και στο κυρίως μέρος της δημοσίευσης τούτης.



25η ώρα. 





Εκείνο το πρωινό, δε θα ηταν ίδιο με όλα τα άλλα.
Το ήξερε!
Το ένοιωθε!
Το ζούσε!
Το μούδιασμα στα ακροδάχτυλα μαρτυρούσε πίεση, σκέψεις, αγωνία, φόβο!

Ήταν το όνειρο;
Ο εφιάλτης;
Η πραγματικότητα μας καλοστημένης σκηνής;
Ούτε κι ο ίδιος ήξερε, ούτε κι ο ίδιος ήθελε να μάθει.

Σηκώθηκε με δυσκολία από το κρεβάτι και δίχως να σκεφτεί οδηγήθηκε στο μπάνιο.

Κοίταξε το είδωλό του στο καθρέπτη. Όπως θυμόταν τον εαυτό του πάντα!
Ανοιχτόχρωμη επιδερμίδα, καστανά μαλλιά, λίγα αξύριστα γένια και δυο μάτια μαύρα που θύμιζαν χρησιμοποιημένο σπίρτο.

Έριξε νερό με μανία στο πρόσωπό του και κοίταξε ξανά στον καθρέπτη με την ελπίδα να δει εκείνη την «λάμψη» στα μάτια του, που την είχε αφήσει κάπου «ποδοπατημένη» πίσω, στα παιδικά του χρόνια.

Τίποτα!
Καμία λάμψη, κανένα φως, ίσως μόνο ένας μισοχαλασμένος προβολέας που ξεχάστηκε αναμμένος από τη χθεσινοβραδινή του παράσταση.

Και τί παράσταση!
Ωραία παράσταση!

Φώτα!
Κόσμος!
Σαλτιμπάγκοι!
Θεατές!
Μαριονέτες!
Ζώα!
Θηριοδαμαστές!
Χορός!
Κλουβιά!
Γέλια!
Τραγούδια!
Φωνές!
Ρόλοι!
Στρας!
Κραδασμοί!
Ποτά!
Ουσίες!
Καμουφλαρισμένη ανθρωπιά!
Καμουφλαρισμένοι άνθρωποι!
Ψυχές υπενδεδυμένες στο τίποτα!

Κι ένα μαύρο πανί!
Ένα μαύρο πανί να καλύβει τα πάντα για να τα ξεσκεπάσει μετά και να λάμπουν!
Να λάμπουν τοσο πολύ, τόσο δυνατά, τόσο εκτυφλωτικά, με σκοπό να θαμπώσουν τους θεατές και τον ίδιο για άλλη μια «μοναδικά», υπέροχη βραδιά!

Και κάπου εκεί θυμάται!
Βλέπει τον εαυτό του να χορεύει ξέφρενα κάτω από το μαύρο πανί και εκείνο να τον σφίγγει, να τον σφίγγει ολοένα και περισσότερο, ώσπου λίγο πριν το τέλος της αναπνοής του, να τον ελευθερώνει και να του «φορά» ένα νέο χρυσαφί κοστούμι που μοιάζει να είναι φτιαγμένο από χρυσό!

Και όλα βαδίζουν καλώς!
Σύμφωνα με το σωστό σενάριο!
Τη σωστή καθοδήγηση!
Τη σωστή σκηνοθεσία
Κι εκείνον σε μια ερμηνεία που αξίζει επιβράβευση!

Και όλα πάνε σύμφωνα με το σχέδιο!
Με τη ζωή!
Με τα παιχνίδια της, τη θεωρία της, τον «θεσμό» της ύπαρξής της!

Και νοιώθει τέλεια!
Φανταστικά!
Αδρεναλίνη κυλάει στις φλέβες του και χαμογελά!
Κοιτάζει τον εαυτό του στο καθρέπτη και επιτέλους το είδωλό του του χαμογελά!

Με λάμψη έντονη! Αστραφτερή!
Μα ψεύτικη, καλοσκηνοθετημένη!

Δεν τον νοιάζει! Του αρκεί που μπορεί να χαμογελά με το πετσί της μάσκας που ονομάτισε Εαυτό!

Και το κουδούνι κροά!

Όλα σκοτεινιάζουν, γίνονται απλώς το δωμάτιο του μπάνιου κι εκείνος αναρωτιέται! Πονά! Μια γροθιά στο στομάχι τον κάνει να πονά!

Το κουδούνι χτυπά ακόμη μια φορά και ο ήχος μοιάζει πιο επίμονος από ποτέ!

Τα χέρια του απλώνονται στο νιπτήρα, τα δάχτυλα ανοίγουν διάπλατα και μοιάζουν να τρέμουν!

Γέρνει το κεφάλι στα δεξιά, κοιτάξει εξονυχιστικά προς την έξοδο του μπάνιου και επιστρέφει το βλέμμα στο αντικατοπτριζόμενο εαυτό του!

Τον κοιτάζει εντονα, μα άγρια, μαχητικά.

Το κορμί του σφίγγετε, οι φλέβες ξεπηδούν και το γυμνό του στέρνο μαρτυρά συσσώρευση οργής.

Το κουδούνι ακούγεται ξανά και εκείνος θυμώνει περισσότερο.
Οργισμένος φεύγει από το μπάνιο και κατευθύνεται στο σαλόνι.

Μεγάλο σπίτι!
Ευρύχωρο!
Επιβλητικό!
Όμορφο μα υπερβολικά άδειο για το μέγεθός του!
Ακριβώς σαν τον εαυτό του!

«Οξύμωρο» σκέφτεται, κουνά το κεφάλι και κατευθύνεται στην πόρτα που τρίζει από το έντονο κουδούνισμα.

Στέκεται εμπρός της, ακουμπά το πόμολο μα δεν ανοίγει!
Σκέφτεται!

Το κουδούνι σταματά να χτυπά!
Σχεδόν μηχανικά κοιτάζει τον εαυτό του!

Ξυπόλητος, γυμνός από τη μέση και πάνω και ένα λευκό παντελόνι φόρμας να «σκουπίζει» το πεντακάθαρο, γυαλιστερό πάτωμα.

Ατενίζει το βλέμμα στην μισάνοιχτη, τεράστια μπαλκονόπορτα που δε θυμάται από πότε την είχε ξεχάσει ανοιχτή και θυμάται στο τέλος της, εκείνη την γλάστρα με τα γεράνια!

Η αγαπημένη της γλάστρα! Η αγαπημένη του γλάστρα!
Μια γλάστρα που άνθισε σε μια νύχτα και ξεράθηκε σε μια μόνο ώρα!

Είναι η γλάστρα με τα γεράνια!
Αχ αυτά τα γεράνια!

Το κουδούνι ίσα που ακούγεται! Σαν ένα αδύναμο δάχτυλο να προσπάθησε να το χτυπήσει!

Με απότομη κίνηση ανοίγει τη πόρτα!

Στέκει ακίνητος!
Μοιάζει χαμένος!
Μα ξέρει!
Το ήξερε!
Πάντα ήξερε πως θα έρθει αυτή η στιγμή, αυτή η ώρα!

«Εσύ;;;» Ρωτά υποδύοντας τον ανήξερο, έναν ακόμη καμουφλαρισμένο ρόλο!




____________________ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ________________




Αυτά μέχρι στιγμής απο μένα φίλοι!
Εύχομαι ένα όμορφο ΣΚ και απο εβδομάδα μόνο χαρμόσυνα νέα! 
Για όλους!

Να περάσετε όμορφα και να χαμογελάτε! <3

Σχόλια

  1. .... ''του αρκεί που μπορεί να χαμογελά με το πετσί της μάσκας που ονομάτισε Εαυτό''.... τι φράση συγκλονιστική!!!!! υπέροχο Κικίτσα μου, περιμένω την συνέχεια, πάνω στο καλύτερο μας κόβεις.... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ξαδερφουλα ευχαριστω τοσο πολυ!
      να σου πω την αληθεια και εγω γραφοντας αυτη τη φραση συγκλονιστικα. λεω τη εγραψα τωρα. χαχαχαχα

      ευχαριστω αγαπη για το σχολιο και γενικως για ολη τη στηριξη!
      φιλακια πολλα πολλα! <3

      Διαγραφή
  2. Τι να πω εγω τωρα βρε Κικη μου ?
    Εχω ανατριχιασει πραγματικα!
    οχι μονο με το κειμενο αλλα και με τον τροπο που ηρθαν στην σκεψη σου ολες αυτες οι εικονες.
    Μπραβο σου!
    αναμενουμε το υπολοιπο
    Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω πολυ Μαρακι μου γλυκο για τα καλα σου λογια!
      Φιλακια πολλα! <3

      Διαγραφή
  3. Είσαι χειμαρρώδης και μοναδική!!!
    Εν αναμονή της συνέχειας...σε μάθαμε!!!

    σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τιμας με το σχολιο τουτο Ελενη μου!
      Ευχαριστω πολυ!
      Φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  4. Μια γλυκια καλησπερα,Κικη μου.
    Ο χρονος μου ελαχιστος.

    Φιλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μπραβο βρε Κικι μου τι ωραιο που ειναι! εγω ουτε μια φραση δεν θα μπορουσα να σκεφτω! φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μα, τι γλυκιά που είσαι, Κική! Να κόβεις την ιστορία τη στιγμή που είχα βυθιστεί, είχα φτιάξει σκηνικό, είχα και τι δεν είχα!
    Τώρα τι να πω για την ιστορία σου;
    Η γραφή σου μου αρέσει πάρα, μα πάρα πολύ!!! Ελάχιστες λεπτομέρειες μόνο εκεί που είναι απαραίτητες, μικρές φράσεις ή και μονολεκτικές προτάσεις που αναδεικνύουν το συναίσθημα και τις σκέψεις του ήρωα...
    Ο ήρωάς σου είναι δοσμένος τόσο λογοτεχνικά, τόσο καθαρά (με την απαραίτητη δόση μυστηρίου) από την πρώτη στιγμή.
    Σε θαύμασα, Κικίτσα!!! Και περιμένω τη συνέχεια!!!!
    Είδα κι εγώ την ιδέα της "25ης ώρας" και βρήκα εμπνευσμένο το θέμα.
    Πολλά φιλιά σου αφήνω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλεξανδρα μου τι να πω εγω τωρα....
      Με εχεις κατασυγκινησει!
      Ευχαριστω παρα παρα πολυ για ολα!
      Φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  7. Πολύ μου άρεσε Κική! Περιμένω και την συνέχεια :) Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι έγραψες βρε Κική;;
    Πόσο έντονο ήταν και πόσα πράγματα κρύβει μέσα του;;
    Χίλια μπράβο περιμένω την συνέχεια!
    Πολλά φιλιά καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εσύ και οι συνέχειές σου :p

    Πολύ όμορφο, το ηθικό δίδαγμα εδώ είναι ότι τα κανάλια πρέπει να βάζουν περισσότερες διαφημίσεις για να σου έρχονται τέτοιες εμπνεύσεις χιχι! Περιμένω τη συνέχεια!

    Καλή εβδομάδα να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δεν μπορώ να φανταστώ μέχρι που μπορεί να φτάσει, η οργιάζουσα σου φαντασία Κική μου, πάντως σαν να βρίσκεται σε όνειρο ο ήρωας σου... για να δούμε, τη συνέχεια!
    ΑΦιλάκια πάντα τρυφερά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπιζω να σου αρεσει και η συνεχεια Στεφανια μου καλη!
      Φιλακια πολλα πολλα!

      Διαγραφή
  11. μουσίτσα! πάντα ξέρεις που να το σταματήσεις!
    φυσικά περιμένω τη συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλημέρα Κική μου, καλη εβδομάδα!
    περιμένουμε εναγωνίως τη συνέχεια, και υπογραμμίζω το σχόλιο 2,50μ.μ..
    Καλή εβδομάδα και καλό...υπόλοιπο Ιουνίου, αφου ο μισός μήνας ειναι κιόλας παρελθόν!
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να σαι καλα Βαρβαρα μου.
      ευχαριστω για ολα!
      να περνας ομορφα ευχομαι!
      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  13. Καλημέρα Κικίτσα μου!
    Περιμένω κι εγώ τη συνέχεια!
    Φιλιά και καλή εβδομάδα μάτια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. πάλι στην αγωνία μας έχεις ε?????χαχαχαχαχα!
    αναμένουμε λοιπόν!
    καλή εβδομάδα Κικίτσα μου:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Συνήθως περιμένω και το τέλος για να σου σχολιάσω αλλά δεν κρατιόμουν!! Είναι πολύ δυνατή ιστορία κι αναρωτιέμαι πως θα συνεχιστεί!!!
    Σε φιλώ εκφρασούλα και καλή βδομάδα να χεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαιρομαι που σου αρεσε Μαριλενα μου. Νομιζω πως θα σου αρεσει και το τελος.
      Φιλακια πολλα πολλα!

      Διαγραφή
  16. Τι υπέροχη ιδέα! Το "25η ώρα" κάτι από το παρελθόν θυμήθηκα....
    Και πόσο υπέροχη η δική σου ιστορία! Δυνατή.... Περιμένω τη συνέχεια!
    Καλή εβδομάδα Κική μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Φφφφφφφ, λείπω και έχω χάσει επεισόδια, χαχαχα! :)))
    Μου άρεσε πάρα πολύ η πλοκή σου και η φαντασία σου Κικίτσα μου!!! Θα περιμένω εναγωνίως τη συνέχεια!!!
    Χαίρομαι πολύύύύύυυ που σε ξαναβρήκα!!!
    Φιλάκια πολλά και καλό βραδάκι!!!
    Καλή εβδομάδα!!! :)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγω χαιρομαι που σε ξαναβρηκα γλυκια μου κοπελα!
      Ευχομαι να τα λεμε συχνα!
      Φιλακια πολλα πολλα!

      Διαγραφή
  18. Kική μου θα διαβασουμε παλι διαμαντια απο ότι καταλαβένω.. ευτυχως που υπαρχετε και εσείς που γραφετε καταπληκτικα και εχουμε και εμεις την ευκαιρία να τα διαβάζουμε.. και να τα απολαμβάνουμε...θα περιμενουμε την συνεχεια .. μην μας αφήσεις στην αγωνια.. εν ταξει;; φιλακιααααα
    ααααα μου αρεσε και ο βιολιστης του Δροσίνη.. ...να έχεις μια ομορφη εβδομαδαααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σμαραγδενια μου καλη ευχαριστω για ολα!
      Να περνας ομορφα ευχομαι!
      Φιλακια πολλα πολλα!

      Διαγραφή
  19. καλό βράδυ..με όμορφες δημιουργίες γραπτού λόγου!! μακια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Στο καλύτερο μας έκοψες. Ευτυχώς που δεν θα βάλεις και διαφημίσεις δηλαδή.
    Άντε περιμένουμε τη συνέχεια Κική μου...
    Με καθήλωσες!
    Φιλί, λίγο πριν την 24η ώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρακι μου αγαπημενο ευχαριστω για ολα!
      Να εισαι παντα καλα!
      Φιλακια πολλα πολλα! <3

      Διαγραφή
  21. Κική μου γράφεις καταπληκτικά!!!!Μπράβο!!!Περιμένω και εγώ τη συνέχεια!!!Φιλάκια και καλή σου μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

ΕΚΦΡΑΣΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΣΤΗΝ ΚΑΣΤΟΡΙΑ ΠΗΓΑΖΕΙ ΑΓΑΠΗ!

    Έως το τέλος του κόσμου λοιπόν... Έως.... Και μεταφορικά και κυριολεκτικά Σαν επιφώνημα... Πάντα ένα επιφώνημα.. Ένα επιφώνημα θαυμασμού, απόγνωσης, πολλών συναισθημάτων και ένωσης... Πάντα Ένωσης! ~~ Η Αγάπη Δηλώνει Πιστεύω - Κική Κωνσταντίνου Εκδόσεις Ανατολικός Η πανέμορφη φωτογραφία μας έρχεται από τα τρυφερά και δημιουργικά χεράκια μιας γυναίκας που αγαπώ και θαυμάζω! Κι όπως η ίδια μου είπε, άργησε αλλά έχει τη θέση που του αξίζει, επειδή περίμενε, υπομονετικά και καρτερικά! Ευχαριστώ ολόψυχα αγαπημένη μου, Alexandra Mouriopoulou !         Η κατανομή του χώρου ήταν άρτια μοιρασμένη και δομημένη στις δύο πλευρές με σκοπό και τα δύο μέρη να είναι ίδια. Ότι υπήρχε στη μία πλευρά υπήρχε και στην άλλη. Ακόμη και οι πετρούλες που στόλιζαν τις ρίζες των μεγάλων δέντρων ήταν ίδιες μεταξύ τους. Ήταν προφανές! Το πρόσωπο που είχε αναλάβει την φροντίδα και την επιμέλεια του κήπου εκτός από το ότι αφιέρωνε πάρα πολύ χρόνο σε αυτόν, για κάποιο ιδιαίτερο λόγο ήθελε και τα δύο

ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΜΠΛΟΚΟΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΜΑΣ

Κρατώ στα χέρια μου το Λογοτεχνικό Ημερολόγιο 2020 απο το Λογοτεχνικό Περιοδικό της Κεφαλλονιάς "Κέφαλος" , όπου συμμετέχω με τρία έργα μου. Ξεφυλλίζοντας το, ανάμεσα σε τόσους δημιουργούς και έργα, νιώθω υπερήφανη και ευγνώμων. Τα συγχαρητήρια μου, σε όλους! Eπίσης, ΕΔΩ, μπορειτε να διαβασετε μια υπέροχη συνέντευξη του δικού μας "Σκρουτζάκου"  Giannis Koutris !! Συγχαρητήρια αγαπημένε μου φίλε! Ακόμη, σας έχω δύο εξαιρετικές προτάσεις, δικών μας πάλι, αγαπημένων προσώπων! "Στα παπούτσια των άλλων¨" το νέο βιβλίο της Μαρίας Κανελλάκη, εκδ. 24γραμματα Ανατομικές ιστορίες παντός καιρού και εδάφους, σε ποικιλία δερμάτων και χρωμάτων, για όλες τις (χ)ώρες και για όλα τα πέλματα. Η νέα τάξη υποδημάτων θέλει έντονες αντιθέσεις και άτολμους βηματισμούς. Σ’ αυτό το καλαπόδι κατασκευάστηκαν και οι ιστορίες του βιβλίου. Ψηλοτάκουνες γόβες για «φλατ» ήρωες και παπούτσια γδαρμένα για ανθρώπους-λουστρίνια. Ολοκαίνουργια

ΓΙΑ ΤΗΝ ΞΑΔΕΡΦΑΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΑΓΑΠΗ!

Εκφραστικοί μου φίλοι, καλημέρα! Τί μου κάνετε, είστε όλοι καλά; Εγω μια χαρά. Καταιγισμός γενεθλίων το τελευταίο διάστημα βρε παιδιά! Πολύ με χαροποιεί αυτό! Ευχές, ευχές, ευχές! Μ' αρέσουν οι ευχές! Σήμερα λοιπόν θέλω και εγώ να δώσω τις ευχές μου σε ένα αγαπημένο μου πρόσωπο, με ένα ιδιαίτερο θα έλεγα τρόπο! (Είμαι σίγουρη πως όταν η ξαδέρφη μου δει αυτή την ανάρτηση θα γουρλώσει το μάτι πίσω από τα γυαλιά, θα βγάλει τη γλώσσα έξω απο αμηχανία, θα βγάλει μια κραυγή απόγνωσης και θα κρυφτεί όπου βρει πρόχειρα εκεί τριγύρω χαχαχαχα) (Ιωάννα σα να είμαι εκεί και να σε βλέπω νοιώθω - πολύ το διασκεδάζω! :P) Σκορπίνα λοιπόν η ξαδερφάρα μου! Δυναμική προσωπικότητα, όσο κι αν δε το δείχνει με τη πρώτη ματιά!  Σήμερα λοιπόν, το κορίτσι μου έχει γενέθλια και εγώ δε θα μπορούσα να μη κάνω ανάρτηση μοναχά για πάρτη της! Τόσα έχει κάνει εκείνη για μένα, ας κάνω και εγώ κάτι μικρό αυτή τη φορά! ;) Χρόνια πολλά λοιπόν σε σένα που όταν ήμουνα μικρή με έβαζες να