Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η ΑΙΧΜΑΛΩΤΗ - ΤΗΕ CAPTIVE.


Εκφραστικοί μου φίλοι, καλημέρα.
Σήμερα σας έχω πρόταση για ταινία.

Έχω πει και στο παρελθόν πως αναζητάω ταινίες που δεν είναι πολυδιαφημισμένες και δεν γνωρίζω καλά τους ηθοποιούς. Μερικούς τυχαίνει να τους γνωρίζω αλλά στο βιντεοκλαμπ προσπαθώ να ανακαλύψω τις "κρυμμένες" ταινίες και όχι αυτές που η πληρώθα των dvd μαρτυρά διαφήμιση και χρήμα.

Βλέποντας το εξώφυλλο της ταινίας που σας προτείνω - παρουσιάζω σήμερα, δε μπόρεσα να αντισταθώ, αμέσως με κάλεσε κοντά της να την εξερευνήσω.
Διαβάζοντας την περίληψη και βλέποντας συνάμα τις εικόνες που υπήρχαν, ο νους μου έτρεξε σε μία ταινία για την οποία σας έχω μιλήσει στο παρελθόν και μπορείτε να τη δείτε τη σχετική ανάρτηση εδώ: http://ekfrastite.blogspot.gr/2015/01/gels-crest.html.
Λατρεύω τα τοπία και κυρίως τα βουνά και τα χιόνια. Το οτι διανύουμε εποχή που κοντεύει να έρθει ο βαρύς Χειμώνας με κάνει να αναζητώ περισσότερο ταινίες με νόημα αλλά και με εικόνα που νιώθω οτι συμβαδίζει με τα θέλω του εσωτερικού μου κόσμου σε συνδυασμό και με το κλίμα του περιβάλλοντος όμως.

Για να είμαι απόλυτα ειλικρινής μαζί σας επέλεξα τη ταινία γιατί μου θύμισε έντονα τη "Λάθος Απόφαση" που μου άρεσε πάρα πάρα πολύ.
Οι υποθέσεις δε μοιάζουν ακριβώς αλλά έχουν αρκετά κοινά σημεία και αναφορές που σχετίζονται με κάποιο τρόπο.

Δεν κάνω όμως αυτή την ανάρτηση για να συγκρίνω τις δύο ταινίες, οπότε ελάτε να γνωρίσουμε την υπόθεση της σημερινής μας "Ταινιοέκφρασης".


Η ΑΙΧΜΑΛΩΤΗ - ΤΗΕ CAPTIVE.




ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ:


Ψυχολογικό θρίλερ
106' Διάρκεια
Ηθοποιοί: Ράιαν Ρέινολντς, Ροζάριο Ντόσον, Σκοτ Σπίντμαν, Κέβιν Ντουράντ
Σκηνοθεσία: Ατόμ Εγκογιάν
Σεναριογράφος: Ατόμ Εγκογιάν, Ντέιβιντ Φρέιζερ


ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ:


Οκτώ χρόνια μετά την εξαφάνιση της Κασσάνδρας, κάποια απροσδόκητα περιστατικά δείχνουν ότι μπορεί να είναι ακόμα ζωντανή. Ενώ η αστυνομία διερευνά τη πιθανότητα απαγωγής της, ο πατέρας της Matthew, απογοητευμένος από την έλλειψη προόδου στις έρευνες αλλά και από τις υποψίες οτι έπαιξε κάποιο ρόλο στην εξαφάνιση της, αρχίζει να παίρνει την κατάσταση στα χέρια του.


Η προσωπική μου άποψη:

Ράιαν Ρέινολντς,
Ψυχολογικά ΘρίλερΗθοποιοί:Ράιαν Ρέινολντς, Ροζάριο Ντόσον, Σκοτ Σπίντμαν, Κέβιν ΝτουράντΚυκλοφορία:DVD 09.10.2015Σκηνοθεσία:Ατόμ ΕγκογιάνΠληροφορίες:16x9 WIDESCREEN - DOLBY DIGITAL 5.1Subtitles:ΕλληνικάΔιάλογοι:ΑγγλικάΔιάρκεια:106Ετ. Παραγωγής:ODEON - See more at: http://www.videorama.gr/erental_product.aspx?ID=53365&Format=1#sthash.yyBuiJe3.dpuf

Τη παρακολούθησα με ενδιαφέρον και απόλαυσα τα χιονισμένα τοπία ιδιαίτερα. Δε μπορώ να πω πως τη θεωρώ καινοτόμα ταινία όμως σίγουρα τη θεωρώ ταινία με μηνύματα, ένα μήνυμα δηλαδή που στη περίληψη του έργου δε φαίνεται αλλά στη πορεία καταλαβαίνει ο θεατής οτι αναφέρεται σε άλλη μία μάστιγα του αιώνα, μία απάνθρωπη μάστιγα.

Ευτυχώς δε βλέπουμε σκληρές εικόνες ή κάτι άλλο που δεν αντεχει να δει ένας ευαίσθητος θεατής αλλά σίγουρα αυτό που μας κρατά σε εγρήγορση είναι τόσο το οτι βλέπουμε τη ζωή των γονιών, παράλληλα των ντεντέκτιβ, των απαγωγέων αλλά και της νεαρής κοπέλας που ήταν παιδί και έγινε πια κοπέλα. Μάλιστα θεωρώ πως βλέπουμε λίγο μεν απο τη κάθε ζωή αλλά είναι συνάμα όσο χρειάζεται.


Δυνατό κομμάτι του έργου:

Οχι ακριβώς δυνατή, συγκινητική όμως μπορώ να θεωρήσω το σημείο που χάνεται το παιδί και το σημείο εκείνο όπου η μητέρα φτάνει στην αστυνομία και αντικρύζει τον άντρα της.

 

Αρνητική επισήμανση: 

Λίγο το τέλος μου φάνηκε κάπως πρόωρο, σαν να έγιναν όλα τόσο ξαφνικά που λες μα τόσο εύκολο ήτα τελικά; Κατι με ξένισε εκεί αλλά στο σύνολο η ταινία με κέρδισε και με κράτησε με ενδιαφέρον μπορώ να πω.

 

Αυτά απο εμένα προς στιγμήν, φίλοι.

Όσοι απο εσάς την έχετε δει θα χαρώ να μάθω την άποψή σας! Και εάν την δείτε θα χαρώ να μου πείτε την γνώμη σας.

Για περισσότερες "Ταινιοεκφράσεις" μπορείτε να πατήσετε εδώ: http://ekfrastite.blogspot.gr/search/label/%CE%A4%CE%B1%CE%B9%CE%BD%CE%B9%CE%BF%CE%B5%CE%BA%CF%86%CF%81%CE%AC%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82

Να είστε καλά και να περνάτε όμορφα!

Καλό υπόλοιπο μέρας.

Σχόλια

  1. Φαίνεται καλη ταινία! Με την πρώτη ευκαιρία θα την δω! φιλακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραίααααα...! Κική μου έχουμε και ταινία πρόταση...! και μάλιστα ψυχολογικού περιεχομένου, άρα ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα. Για να κάνουμε τη μελέτη μας λοιπόν. Να σε ευχαριστήσω και να ευχηθώ καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απ΄ό,τι γράφεις φαίνεται να ήταν μια πολύ καλή ταινία.
    Την αγάπη μου πάντα καλή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εμπιστεύομαι το γούστο σου (παλιό αυτό).
    Αυτή τη στιγμή την έβαλα να "κατεβαίνει". Ίσως την δω απόψε. Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν την έχω δει, θα την ψάξω για απόψε!
    Σε ευχαριστούμε, Κική μου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. δεν είμαι και cineφιλ!!!! :) φιλάκια, καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν την εχω δει Κική αλλά θα μπει στα υπόψην!!
    Σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

ΕΚΦΡΑΣΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΣΤΗΝ ΚΑΣΤΟΡΙΑ ΠΗΓΑΖΕΙ ΑΓΑΠΗ!

    Έως το τέλος του κόσμου λοιπόν... Έως.... Και μεταφορικά και κυριολεκτικά Σαν επιφώνημα... Πάντα ένα επιφώνημα.. Ένα επιφώνημα θαυμασμού, απόγνωσης, πολλών συναισθημάτων και ένωσης... Πάντα Ένωσης! ~~ Η Αγάπη Δηλώνει Πιστεύω - Κική Κωνσταντίνου Εκδόσεις Ανατολικός Η πανέμορφη φωτογραφία μας έρχεται από τα τρυφερά και δημιουργικά χεράκια μιας γυναίκας που αγαπώ και θαυμάζω! Κι όπως η ίδια μου είπε, άργησε αλλά έχει τη θέση που του αξίζει, επειδή περίμενε, υπομονετικά και καρτερικά! Ευχαριστώ ολόψυχα αγαπημένη μου, Alexandra Mouriopoulou !         Η κατανομή του χώρου ήταν άρτια μοιρασμένη και δομημένη στις δύο πλευρές με σκοπό και τα δύο μέρη να είναι ίδια. Ότι υπήρχε στη μία πλευρά υπήρχε και στην άλλη. Ακόμη και οι πετρούλες που στόλιζαν τις ρίζες των μεγάλων δέντρων ήταν ίδιες μεταξύ τους. Ήταν προφανές! Το πρόσωπο που είχε αναλάβει την φροντίδα και την επιμέλεια του κήπου εκτός από το ότι αφιέρωνε πάρα πολύ χρόνο σε αυτόν, για κάποιο ιδιαίτερο λόγο ήθελε και τα δύο

ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΜΠΛΟΚΟΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΜΑΣ

Κρατώ στα χέρια μου το Λογοτεχνικό Ημερολόγιο 2020 απο το Λογοτεχνικό Περιοδικό της Κεφαλλονιάς "Κέφαλος" , όπου συμμετέχω με τρία έργα μου. Ξεφυλλίζοντας το, ανάμεσα σε τόσους δημιουργούς και έργα, νιώθω υπερήφανη και ευγνώμων. Τα συγχαρητήρια μου, σε όλους! Eπίσης, ΕΔΩ, μπορειτε να διαβασετε μια υπέροχη συνέντευξη του δικού μας "Σκρουτζάκου"  Giannis Koutris !! Συγχαρητήρια αγαπημένε μου φίλε! Ακόμη, σας έχω δύο εξαιρετικές προτάσεις, δικών μας πάλι, αγαπημένων προσώπων! "Στα παπούτσια των άλλων¨" το νέο βιβλίο της Μαρίας Κανελλάκη, εκδ. 24γραμματα Ανατομικές ιστορίες παντός καιρού και εδάφους, σε ποικιλία δερμάτων και χρωμάτων, για όλες τις (χ)ώρες και για όλα τα πέλματα. Η νέα τάξη υποδημάτων θέλει έντονες αντιθέσεις και άτολμους βηματισμούς. Σ’ αυτό το καλαπόδι κατασκευάστηκαν και οι ιστορίες του βιβλίου. Ψηλοτάκουνες γόβες για «φλατ» ήρωες και παπούτσια γδαρμένα για ανθρώπους-λουστρίνια. Ολοκαίνουργια

ΓΙΑ ΤΗΝ ΞΑΔΕΡΦΑΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΑΓΑΠΗ!

Εκφραστικοί μου φίλοι, καλημέρα! Τί μου κάνετε, είστε όλοι καλά; Εγω μια χαρά. Καταιγισμός γενεθλίων το τελευταίο διάστημα βρε παιδιά! Πολύ με χαροποιεί αυτό! Ευχές, ευχές, ευχές! Μ' αρέσουν οι ευχές! Σήμερα λοιπόν θέλω και εγώ να δώσω τις ευχές μου σε ένα αγαπημένο μου πρόσωπο, με ένα ιδιαίτερο θα έλεγα τρόπο! (Είμαι σίγουρη πως όταν η ξαδέρφη μου δει αυτή την ανάρτηση θα γουρλώσει το μάτι πίσω από τα γυαλιά, θα βγάλει τη γλώσσα έξω απο αμηχανία, θα βγάλει μια κραυγή απόγνωσης και θα κρυφτεί όπου βρει πρόχειρα εκεί τριγύρω χαχαχαχα) (Ιωάννα σα να είμαι εκεί και να σε βλέπω νοιώθω - πολύ το διασκεδάζω! :P) Σκορπίνα λοιπόν η ξαδερφάρα μου! Δυναμική προσωπικότητα, όσο κι αν δε το δείχνει με τη πρώτη ματιά!  Σήμερα λοιπόν, το κορίτσι μου έχει γενέθλια και εγώ δε θα μπορούσα να μη κάνω ανάρτηση μοναχά για πάρτη της! Τόσα έχει κάνει εκείνη για μένα, ας κάνω και εγώ κάτι μικρό αυτή τη φορά! ;) Χρόνια πολλά λοιπόν σε σένα που όταν ήμουνα μικρή με έβαζες να