Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

AΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΗΣ ΓΕΦΥΡΑΣ ΕΧΕΙ ΠΙΟ ΩΡΑΙΑ ΘΕΑ.


Εκφραστικοί, καλημέρα.
Ελπίζω να σας βρίσκω καλά.

Ο τίτλος, με τη θεματολογία της ανάρτησης, μπορεί να σας φανεί άσχετος, μπορεί πάλι και όχι.
Θα δείξει....

Έχετε βρεθεί στη Χαλκίδα; Υποθέτω οι περισσότεροι ναι αλλά και να μην έχετε έρθει, ακόμη, θα γνωρίζετε την ιστορία των τρελών νερών και την γέφυρα που ανοιγοκλείνει για να περάσουν τα καράβια. Αποτελεί αξιοθέατο για τους τουρίστες, η αλήθεια είναι.

Τόσα χρόνια στη Χαλκίδα λοιπόν δεν είχε τύχει ποτέ να δω τη γέφυρα από την αντίπερα όχθη, από την πλευρά του Καράμπαμπα δηλαδή, πάντα βρισκόμουν από της παραλίας τη πλευρά. 

Πριν λίγες μέρες λοιπόν, συντροφιά με τη συλλεκτική Μαρία που ξαναβρέθηκε στα μέρη μας, είδα την γέφυρα από την άλλη της πλευρά και ναι, ήταν πολύ πιο ωραία.






Για αρχή, διαπίστωσα πως κάτω κάτω στη γέφυρα και ενώ εκείνη, επάνω, είναι ανοιχτή, υπάρχει ένα άτομο, προφανώς για να ρυθμίζει ή να ελέγχει κάτι στη κυκλοφορία. Οκ, είχα δει τους λιμενικούς επάνω, αλλά κάτω στην βάση της γέφυρας, στο πλάι, ποτέ. Για την ακρίβεια, δε θυμάμαι να είχα κοιτάξει ποτέ εκεί κάτω στα θεμέλια τι μπορεί να υπάρχει.

Εντυπωσιάστηκα! Εντυπωσιάστηκα τόσο πολύ που σε πρόσφατη συζήτηση φίλων μου σε καφέ, ανακοίνωσα γεμάτη χαρά την νέα μου ανακάλυψη. Κι εκεί άκουσα το γνωστό, "Μα καλά τώρα; Δεν το ξέρεις; Πάντα είχε άτομο εκει κάτω." Και ρωτάω εγώ "Και από την άλλη πλευρά;" Γιατί μόνο την αντίπερα μπορούσα να δω. "Ναι, Κική και από την άλλη πλευρά." Ωραία δουλειά, απάντησα και ακούω το εξής. "Τον ένα που δουλεύει εκεί, τον ξέρεις ήδη, είναι ο τάδε, δε θυμάσαι; Στον είχα γνωρίσει ειναι φίλος μου και έχουμε πιει πολλές φορές καφέ μαζί." Και απαντώ, "Α, δεν είναι μουσικός; "Όχι, Κική, καμία σχέση με τη μουσική"

Αυτό το πράγμα πρέπει να το κοιτάξω, δεν φτάνει που είμαι αφηρημένη, που ξεχνάω εύκολα, που πλάθω χαρακτήρες και εξιδανικεύω ανθρώπους και καταστάσεις, έχω τώρα κι αυτό. Τους πλάθω και άλλη ζωή.




«Η ποίηση είναι σαν την γέφυρα, που μπορεί να δημιουργεί επικοινωνία ανάμεσα σε δύο ανθρώπους. Στο ποίημα απαιτεί η κάθε λέξη να μπει στη σωστή της θέση για να μην καταρρεύσει το ποίημα, όπως και στη γέφυρα πρέπει η κάθε πέτρα να μπει στη σωστή θέση για τον ίδιο λόγο. Κάποτε στην Ιταλία μου είπε κάποιος «είστε Ποντίφικας» και ψάχνοντας τι σημαίνει αυτή η λέξη στην πρώτη της σημασία διαπίστωσα ότι σημαίνει γεφυροποιός».

~~ Από μία συνέντευξη που είχα διαβάσει στο παρελθόν του  Έλληνα ποιητή, πεζογράφου και μεταφραστή, Τίτου  Πατρίκιου 





Μου αρέσουν οι γέφυρες, τα γεφύρια μάλλον.  
Στο χωριό μου και στα γύρω χωριά που μεγάλωσα, έχει αρκετά μικρά και γραφικά γεφύρια, μερικά μάλιστα διαθέτουν και παραγεφύρια δίπλα τους, σαν μικρά γεφυράκια που πλαισιώνουν τα μεγάλα, δηλαδή.
Έχω μάλιστα οραματιστεί να γράψω κι ένα βιβλίο στο μέλλον βασισμένο σε ένα γεφύρι. Με εμπνέουν οι ιστορίες τους, έχω ακούσει πολλές ιστορίες για τα γεφύρια, πέραν των γνωστών που υπάρχουν, έχω ακούσει πολλές ιστορίες για τα δικά μας μικρά γεφύρια, στη Βόρεια Εύβοια. Μία ιστορία μάλιστα, την άκουσα ενώ περνούσαμε με  αυτοκίνητο επάνω του και το συντροφεύει δυστυχώς, μία τραγική ιστορία. Ένα αυτοκίνητο με πέντε άτομα παρέα, πριν χρόνια, είχε χάσει τον έλεγχο και είχε πέσει κάτω απο τη γέφυρα με αποτέλεσμα να σκοτωθούν όλοι οι επιβαίνοντες.

Ναι, ναι ξέρω, τι σας λέω τώρα... 
Την αλήθεια βασικά αφού έτσι είναι η ζωή

Και κάθε γεφύρι κρύβει και ενίοτε, φανερώνει και κάτι.
Το δικό μου γεφύρι όμως, δεν θα έχει τέτοια ιστορία, θα είναι γραφικό κατά μία άλλη, περιέργως ανθρώπινη έννοια.

Θα μου επιτρέψετε:




Καλή αρχή στο νέο σου ξεκίνημα Μαράκι, να  βρίσκεις χρόνο να συλλέγεις στιγμές, να περνάς όμορφα και με το καλό όταν περάσουν οι μήνες να επιστρέψεις κοντά μας!

Κάθε επιτυχία σου εύχομαι ολόψυχα! :)



Να περνάτε όμορφα, εκφραστικοί μου.




Μην καις γέφυρες. Θα εκπλαγείς πόσες φορές θα χρειαστεί να ξαναπεράσεις από το ίδιο ποτάμι.



 
 

Σχόλια

  1. Είστε ένα εκφραστικό εξαίρετο δημιουργικό δίδυμο Κική μου.
    Η Γέφυρα της Χαλκίδας είναι ιστορικό και αισθητικό κόσμημα από κάθε της πλευρά. Προσωπικά την έχω ζήσει και από τις δύο της γωνίες και είναι μαγική.
    Πολλούς χαιρετισμούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλημέρα και καλό μήνα Γιάννη μου.
      Εάν τύχει να έρθεις ξανά Χαλκίδα να με ειδοποιήσεις, θα χαρώ πολύ να τα πούμε και από κοντά.

      Διαγραφή
  2. Βρε να ζεις στην Χαλκίδα και να μην έχεις δει τη Γέφυρά σου και απο τις δυο πλευρές; Συμβαίνει πάντα αυτό.Εκεί που ζούμε να μην έχουμε δει αυτά που επισκέπτες κοιτάζουν.
    Χαίρομαι που ξαναβρεθήκατε με τη Μαρία. Πάντα τέτοια Να περνάς όμορφα
    Και το βιβλιο θα το διαβάσω από τους πρώτους να το ξέρεις. Άσε που τα γεφύρια μ'αρέσουν και μένα
    Φιλιά πολλά και καλό μήνα αύριο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα και καλό μήνα αγαπημένη μου.
      Πάντα όποτε έκλεινε, δεν ξέρω πως αλλά βρισκόμουν απο την πλευρά της παραλίας, μόνο μία απέναντι αλλά μέσα σε αυτοκίνητο, δεν έβλεπα κάτω και ποτέ δεν είχε τύχει να δω τόσο κάτω στη γέφυρα αν υπάρχει κάτι.
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Να περνάς όμορφα

      Διαγραφή
  3. Α δεν ξέρω τι είδατε εσείς Κικίτσα μου, εγώ είδα δύο κούκλες να χαμογελούν! ☺
    Πάντα τέτοια κορίτσια!
    Και του χρόνου εύχομαι!
    Πολλά φιλιά♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε πολύ Αριστέα μου.
      Κι εσένα, αν σε φέρει η ζωή προς τη Χαλκίδα και μου πεις να σε βρεθούμε για καφεδάκι από κοντά, θα σε πάω στην καφετέρια εκείνη που είναι σχεδόν πάνω στη γέφυρα, θα σου αρέσει πολύ.
      Φιλάκια πολλά. Καλό μήνα

      Διαγραφή
  4. Εχω καιρό να ρθω από τα μέρη σου Κική μου!! Χαίρομαι που περνάτε ωραία!! Πάντα τέτοια και συχνά!! Και τα νερά θυμάμαι και μια γέφυρα ψιλοθυμάμαι, νομίζω.. :)))
    Πάντως κι εγώ την πόλη μου συνεχώς την ανακαλύπτω κι αυτό είναι η μαγεία!!
    Να περνάς πολύ πολύ όμορφα κοπέλα μου!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ενα ακόμα εξαιρετικό αφιέρωμα με την συνάντηση μας! Τελικά άξιζε που ξεχάστηκαμε (μαλλον Εγω) και κολλήσαμε στη γέφυρα, εεε;;; ������ 3 βράδυα την είδα και παντα με τον ίδιο ενθουσιασμό. Να γράψεις την ιστορία γιατι οι άνθρωποι με τις γέφυρες εχουν να πουν πολλα! Σε φιλώ απο την κρύα Αυστραλία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

ΕΚΦΡΑΣΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΣΤΗΝ ΚΑΣΤΟΡΙΑ ΠΗΓΑΖΕΙ ΑΓΑΠΗ!

    Έως το τέλος του κόσμου λοιπόν... Έως.... Και μεταφορικά και κυριολεκτικά Σαν επιφώνημα... Πάντα ένα επιφώνημα.. Ένα επιφώνημα θαυμασμού, απόγνωσης, πολλών συναισθημάτων και ένωσης... Πάντα Ένωσης! ~~ Η Αγάπη Δηλώνει Πιστεύω - Κική Κωνσταντίνου Εκδόσεις Ανατολικός Η πανέμορφη φωτογραφία μας έρχεται από τα τρυφερά και δημιουργικά χεράκια μιας γυναίκας που αγαπώ και θαυμάζω! Κι όπως η ίδια μου είπε, άργησε αλλά έχει τη θέση που του αξίζει, επειδή περίμενε, υπομονετικά και καρτερικά! Ευχαριστώ ολόψυχα αγαπημένη μου, Alexandra Mouriopoulou !         Η κατανομή του χώρου ήταν άρτια μοιρασμένη και δομημένη στις δύο πλευρές με σκοπό και τα δύο μέρη να είναι ίδια. Ότι υπήρχε στη μία πλευρά υπήρχε και στην άλλη. Ακόμη και οι πετρούλες που στόλιζαν τις ρίζες των μεγάλων δέντρων ήταν ίδιες μεταξύ τους. Ήταν προφανές! Το πρόσωπο που είχε αναλάβει την φροντίδα και την επιμέλεια του κήπου εκτός από το ότι αφιέρωνε πάρα πολύ χρόνο σε αυτόν, για κάποιο ιδιαίτερο λόγο ήθελε και τα δύο

ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΜΠΛΟΚΟΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΜΑΣ

Κρατώ στα χέρια μου το Λογοτεχνικό Ημερολόγιο 2020 απο το Λογοτεχνικό Περιοδικό της Κεφαλλονιάς "Κέφαλος" , όπου συμμετέχω με τρία έργα μου. Ξεφυλλίζοντας το, ανάμεσα σε τόσους δημιουργούς και έργα, νιώθω υπερήφανη και ευγνώμων. Τα συγχαρητήρια μου, σε όλους! Eπίσης, ΕΔΩ, μπορειτε να διαβασετε μια υπέροχη συνέντευξη του δικού μας "Σκρουτζάκου"  Giannis Koutris !! Συγχαρητήρια αγαπημένε μου φίλε! Ακόμη, σας έχω δύο εξαιρετικές προτάσεις, δικών μας πάλι, αγαπημένων προσώπων! "Στα παπούτσια των άλλων¨" το νέο βιβλίο της Μαρίας Κανελλάκη, εκδ. 24γραμματα Ανατομικές ιστορίες παντός καιρού και εδάφους, σε ποικιλία δερμάτων και χρωμάτων, για όλες τις (χ)ώρες και για όλα τα πέλματα. Η νέα τάξη υποδημάτων θέλει έντονες αντιθέσεις και άτολμους βηματισμούς. Σ’ αυτό το καλαπόδι κατασκευάστηκαν και οι ιστορίες του βιβλίου. Ψηλοτάκουνες γόβες για «φλατ» ήρωες και παπούτσια γδαρμένα για ανθρώπους-λουστρίνια. Ολοκαίνουργια

ΓΙΑ ΤΗΝ ΞΑΔΕΡΦΑΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΑΓΑΠΗ!

Εκφραστικοί μου φίλοι, καλημέρα! Τί μου κάνετε, είστε όλοι καλά; Εγω μια χαρά. Καταιγισμός γενεθλίων το τελευταίο διάστημα βρε παιδιά! Πολύ με χαροποιεί αυτό! Ευχές, ευχές, ευχές! Μ' αρέσουν οι ευχές! Σήμερα λοιπόν θέλω και εγώ να δώσω τις ευχές μου σε ένα αγαπημένο μου πρόσωπο, με ένα ιδιαίτερο θα έλεγα τρόπο! (Είμαι σίγουρη πως όταν η ξαδέρφη μου δει αυτή την ανάρτηση θα γουρλώσει το μάτι πίσω από τα γυαλιά, θα βγάλει τη γλώσσα έξω απο αμηχανία, θα βγάλει μια κραυγή απόγνωσης και θα κρυφτεί όπου βρει πρόχειρα εκεί τριγύρω χαχαχαχα) (Ιωάννα σα να είμαι εκεί και να σε βλέπω νοιώθω - πολύ το διασκεδάζω! :P) Σκορπίνα λοιπόν η ξαδερφάρα μου! Δυναμική προσωπικότητα, όσο κι αν δε το δείχνει με τη πρώτη ματιά!  Σήμερα λοιπόν, το κορίτσι μου έχει γενέθλια και εγώ δε θα μπορούσα να μη κάνω ανάρτηση μοναχά για πάρτη της! Τόσα έχει κάνει εκείνη για μένα, ας κάνω και εγώ κάτι μικρό αυτή τη φορά! ;) Χρόνια πολλά λοιπόν σε σένα που όταν ήμουνα μικρή με έβαζες να