Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

TO SOCIAL ART ΜΑΣ ΑΝΟΙΓΕΙ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ


Διότι εκτός από τις πύλες του, μας ανοίγει και τα φύλλα της καρδιάς του.
Πως;
Αποκαλύπτοντας το ζεστό και άκρως ανθρώπινο πρόσωπό του.




Κρατώ, για μετά την παρουσίαση, την όλη διαδικασία εύρεσης χώρου κτλ και σήμερα, σας παρουσιάζω την ταυτότητα του συλλόγου που θα μας φιλοξενήσει.

Κοντά μας, δύο αγαπημένες μου κυρίες, η Αντιπρόεδρος του Συλλόγου, κα Ελένη Μελετίδου και η Γραμματέας και δασκάλα Ντεκουπάζ και Πηλού, κα Πετρούλα Μητακίδου, για να μας μιλήσουν, σφαιρικά, για τον Σύλλογο Πολιτιστικής Ανάπτυξης, που η καρδιά του χτυπάει δυνατά στη Λεωφόρο Τσιμισκή 117, στον 1ο όροφο και μέσω ενός ιδιαιτέρως καλαίσθητου χώρου φιλοδοξεί να προάγει τις τέχνες και τον πολιτισμό, δίνοντας το βήμα σε όλους εκείνους τους ανθρώπους που είναι δεκτικοί να μάθουν και να μοιραστούν τις γνώσεις τους και όσα αγαπούν με πολλούς συνανθρώπους τους.

Σήμερα, θα μιλήσουμε με την Αντιπρόεδρο του συλλόγου, κα Ελένη Μελετίδου για να γνωρίσουμε τι ακριβώς είναι το  SOCIAL ART και με τι είδους δραστηριότητες ασχολείται και την Δευτέρα θα συνεχίσουμε με την κα Πετρούλα Μητακίδου, για να ενημερωθούμε περισσότερο για το κομμάτι της διδασκαλίας.
 


1. Tι είναι το Social Αrt; Πότε δημιουργήθηκε, αν συνάντησε δυσκολίες και αν είναι εύκολη η σύσταση ενός πολιτιστικού Συλλόγου.


Ο Πολιτιστικός Σύλλογος Social Art ιδρύθηκε πριν πολλά χρόνια με την επωνυμία Πολιτιστικός Σύλλογος Ανάπτυξης Μακεδονίας – Θράκης και μετά από πολλά χρόνια που έμεινε χωρίς δράση και δραστηριότητες καλλιτεχνικές, με την πρωτοβουλία νέων ανθρώπων, μπήκε ξανά στην ενεργό δράση του πολιτισμού και της τέχνης. Εννοείτε ότι συνάντησε δυσκολίες ως προς την εύρεση στέγασης αρχικά και λοιπών διαδικασιών. Η σύσταση ενός πολιτιστικού συλλόγου ειναι εύκολη αν και λίγο χρονοβόρα.. Αυτό που κυρίως απαιτείται, είναι η αγάπη των ανθρώπων που τον απαρτίζουν για τις τέχνες και κάθε είδους καλλιτεχνικής δραστηριότητας.



 2. Τι τμήματα στεγάζει ο πολιτιστικός σας σύλλογος και τι είδους δραστηριότητες έχει σκοπό να εντάξει στο πρόγραμμά του στο μέλλον;


Ο Πολιτιστικός Σύλλογος Social Art φιλοξενεί στον χώρο του μαθήματα πλεκτικής, πηλού, ζωγραφικής για παιδιά και ενήλικες, ντεκουπάζ, κατασκευής κοσμημάτων, εκμάθηση τούρκικης γλώσσας, μαθήματα υποκριτικής για μεγάλους και παιδιά, δανειστική βιβλιοθήκη, τμήμα εκγύμνασης για τα μέλη, φιλοξενία παιδικών πάρτι και πολλά ακόμη.  Για το μέλλον, υπάρχουν βλέψεις για εμπλουτισμό των υπαρχόντων δραστηριοτήτων και νέα ανοίγματα στον μαγικό κόσμο των τεχνών που ποτέ μα ποτέ δεν επαναπαύεται.


 3. Πόσο σημαντικό ρόλο παίζουν για εσάς τα μέλη του και με ποιον τρόπο προσπαθείτε να χτίσετε υγιή επικοινωνιακές σχέσεις;


Τα μέλη του συλλόγου παίζουν πρωταρχικό ρόλο και ιδιαιτέρως σημαντικό, διότι χάρη στην εμπιστοσύνη που δείχνουν στον χώρο και στην οργάνωσή του, τον καθιστούν υπαρκτό και ενεργό στην δράση του Πολιτισμού και της τέχνης. Όσον αφορά τις υγιείς επικοινωνιακές σχέσεις των μελών, δεν υφίσταται κάποια συνταγή. Η αμεσότητα, η φιλικότητα και η απλότητα η οποία χαρακτηρίζει τα ιδρυτικά μέλη του συλλόγου ειναι το μέσον που γεφυρώνει τις σχέσεις μεταξύ των μελών του.


 4. Πόσο χρόνο από την καθημερινότητά σας, απορροφούν οι δραστηριότητες του πολιτιστικού συλλόγου και ποιο είναι το πιο μεγαλειώδες συναίσθημα που εισπράττεται;



Σίγουρα η λειτουργία ενός πολιτιστικού συλλόγου απαιτεί χρόνο και οργάνωση. Δεν μπορεί κανείς να ορίσει τον ακριβή χρόνο ενασχόλησης που απαιτείται διότι προκύπτει βάσει των αναγκών που διέπουν την καθημερινή λειτουργία του συλλόγου. Άλλωστε, έχοντας επίγνωση της εθελοντικής εργασίας που προσφέρουμε στον χώρο του συλλόγου, είμαστε σε μια διαρκής συνεννόηση για να προσφέρουμε το καλύτερο δυνατό. Γι’ αυτό και το πιο μεγαλειώδες συναίσθημα που εισπράττουμε, ειναι η χαρά και η ικανοποίηση, όταν η προσπάθειά μας αντανακλά, στα συναισθήματα των μελών καθώς και στην καλή τους διάθεση.



5. Τι είδους στόχους, όνειρα και φιλοδοξίες έχετε για τον Σύλλογό σας; Πως τον φαντάζεστε σε τρία χρόνια από σήμερα;



Θέσαμε στόχους και όνειρα στο ξεκίνημά μας. Ο μεγαλύτερος στόχος μας, ήταν να κερδίσουμε την αγάπη και την εμπιστοσύνη των συνάνθρωπων μας, οι οποίοι θα έβρισκαν στον χώρο του πολιτιστικού συλλόγου, όχι μόνο έναν χώρο δραστηριοτήτων αλλά και έναν χώρο - σημείο αναφοράς και συναντήσεων - μεταξύ των μελών και σε ώρες μη δραστηριοτήτων, δυνατότητα χρήσης του χώρου για εκδηλώσεις παιδικών γενεθλίων, ενασχόλησης των μικρών μας φίλων με επιτραπέζια παιχνίδια και πολλά ακόμη. Φιλοδοξούμε, το δικό μας όραμα να γίνει αποδεκτό απο το ευρύ κοινό και να αγαπηθεί η προσπάθεια μας να θέσουμε και οι του Πολιτιστικού Συλλόγου Social Art το δικό μας λιθαράκι στον πολιτισμό και στα πολιτιστικά δρώμενα. Τα επόμενα τρία χρόνια θα θέλαμε να πρωτοπορούμε και να πρωτοτυπούμε στα θέματα των δραστηριοτήτων.


Να ευχαριστήθω θερμά την κ. Ελένη Μελετίδου για την πολύτιμη συνέντευξη που μου παραχώρησε, να ευχηθώ ολόψυχα όλα τα όνειρα και οι φιλοδοξίες του Συλλόγου να γίνουν πράξη άμεσα και μάλιστα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και οι ευχές μου περνούν σε πιο προσωπικό επίπεδο για υγεία, ευτυχία και οικογενειακή γαλήνη.

Πριν μοιραστώ μαζί σας κάποιες φωτογραφίες του συλλόγου, ένα σύντομο βιογραφικό για την γλυκυτάτη Αντιπρόεδρό μας.





Ονομάζομαι Μελετίδου Ελένη και είμαι η Αντιπρόεδρος του Πολιτιστικού Συλλόγου Social Art. Γεννήθηκα σε μια μικρή επαρχιακή πόλη της Γερμανίας και μεγάλωσα στην Θεσσαλονίκη. Είμαι εργαζόμενη σε μεγάλο ίδρυμα της πόλης, Ιδιωτικού Δικαίου Δημοσίου Προσώπου και παρέχω και εθελοντική εργασία στον πολιτιστικό σύλλογο Social Art. Είμαι μητέρα ενός - ας μου επιτραπεί η τοποθέτηση - εξαιρετικού κοριτσιού, μαθήτριας της πρώτης τάξης του Γυμνασίου. Τρεις φορές την εβδομάδα πηγαίνω σε απογευματινά μαθήματα σε εσπερινό ΕΠΑΛ και στον ελεύθερο χρόνο μου διαβάζω, πλέκω, γυμνάζομαι και φυσικά ψυχαγωγούμαι.



Για το τέλος, να μοιραστώ μαζί μας, μερικές φωτογραφίες του Συλλόγου που ομολογουμένως αποπνέουν φιλικότητα, ζεστασιά και καθαρά, ανθρώπινο περιβάλλον.



 




Και θα κλείσω την ανάρτηση τούτη με το μότο του συλλόγου: 


Και μην ξεχνάτε πως την επόμενη Κυριακή, θα είμαστε εκεί: http://ekfrastite.blogspot.gr/2017/10/blog-post_6.html


Καλό ΣΚ, εκφραστικοί μου.
 

Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

ΕΚΦΡΑΣΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΣΤΗΝ ΚΑΣΤΟΡΙΑ ΠΗΓΑΖΕΙ ΑΓΑΠΗ!

    Έως το τέλος του κόσμου λοιπόν... Έως.... Και μεταφορικά και κυριολεκτικά Σαν επιφώνημα... Πάντα ένα επιφώνημα.. Ένα επιφώνημα θαυμασμού, απόγνωσης, πολλών συναισθημάτων και ένωσης... Πάντα Ένωσης! ~~ Η Αγάπη Δηλώνει Πιστεύω - Κική Κωνσταντίνου Εκδόσεις Ανατολικός Η πανέμορφη φωτογραφία μας έρχεται από τα τρυφερά και δημιουργικά χεράκια μιας γυναίκας που αγαπώ και θαυμάζω! Κι όπως η ίδια μου είπε, άργησε αλλά έχει τη θέση που του αξίζει, επειδή περίμενε, υπομονετικά και καρτερικά! Ευχαριστώ ολόψυχα αγαπημένη μου, Alexandra Mouriopoulou !         Η κατανομή του χώρου ήταν άρτια μοιρασμένη και δομημένη στις δύο πλευρές με σκοπό και τα δύο μέρη να είναι ίδια. Ότι υπήρχε στη μία πλευρά υπήρχε και στην άλλη. Ακόμη και οι πετρούλες που στόλιζαν τις ρίζες των μεγάλων δέντρων ήταν ίδιες μεταξύ τους. Ήταν προφανές! Το πρόσωπο που είχε αναλάβει την φροντίδα και την επιμέλεια του κήπου εκτός από το ότι αφιέρωνε πάρα πολύ χρόνο σε αυτόν, για κάποιο ιδιαίτερο λόγο ήθελε και τα δύο

ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΜΠΛΟΚΟΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΜΑΣ

Κρατώ στα χέρια μου το Λογοτεχνικό Ημερολόγιο 2020 απο το Λογοτεχνικό Περιοδικό της Κεφαλλονιάς "Κέφαλος" , όπου συμμετέχω με τρία έργα μου. Ξεφυλλίζοντας το, ανάμεσα σε τόσους δημιουργούς και έργα, νιώθω υπερήφανη και ευγνώμων. Τα συγχαρητήρια μου, σε όλους! Eπίσης, ΕΔΩ, μπορειτε να διαβασετε μια υπέροχη συνέντευξη του δικού μας "Σκρουτζάκου"  Giannis Koutris !! Συγχαρητήρια αγαπημένε μου φίλε! Ακόμη, σας έχω δύο εξαιρετικές προτάσεις, δικών μας πάλι, αγαπημένων προσώπων! "Στα παπούτσια των άλλων¨" το νέο βιβλίο της Μαρίας Κανελλάκη, εκδ. 24γραμματα Ανατομικές ιστορίες παντός καιρού και εδάφους, σε ποικιλία δερμάτων και χρωμάτων, για όλες τις (χ)ώρες και για όλα τα πέλματα. Η νέα τάξη υποδημάτων θέλει έντονες αντιθέσεις και άτολμους βηματισμούς. Σ’ αυτό το καλαπόδι κατασκευάστηκαν και οι ιστορίες του βιβλίου. Ψηλοτάκουνες γόβες για «φλατ» ήρωες και παπούτσια γδαρμένα για ανθρώπους-λουστρίνια. Ολοκαίνουργια

ΓΙΑ ΤΗΝ ΞΑΔΕΡΦΑΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΑΓΑΠΗ!

Εκφραστικοί μου φίλοι, καλημέρα! Τί μου κάνετε, είστε όλοι καλά; Εγω μια χαρά. Καταιγισμός γενεθλίων το τελευταίο διάστημα βρε παιδιά! Πολύ με χαροποιεί αυτό! Ευχές, ευχές, ευχές! Μ' αρέσουν οι ευχές! Σήμερα λοιπόν θέλω και εγώ να δώσω τις ευχές μου σε ένα αγαπημένο μου πρόσωπο, με ένα ιδιαίτερο θα έλεγα τρόπο! (Είμαι σίγουρη πως όταν η ξαδέρφη μου δει αυτή την ανάρτηση θα γουρλώσει το μάτι πίσω από τα γυαλιά, θα βγάλει τη γλώσσα έξω απο αμηχανία, θα βγάλει μια κραυγή απόγνωσης και θα κρυφτεί όπου βρει πρόχειρα εκεί τριγύρω χαχαχαχα) (Ιωάννα σα να είμαι εκεί και να σε βλέπω νοιώθω - πολύ το διασκεδάζω! :P) Σκορπίνα λοιπόν η ξαδερφάρα μου! Δυναμική προσωπικότητα, όσο κι αν δε το δείχνει με τη πρώτη ματιά!  Σήμερα λοιπόν, το κορίτσι μου έχει γενέθλια και εγώ δε θα μπορούσα να μη κάνω ανάρτηση μοναχά για πάρτη της! Τόσα έχει κάνει εκείνη για μένα, ας κάνω και εγώ κάτι μικρό αυτή τη φορά! ;) Χρόνια πολλά λοιπόν σε σένα που όταν ήμουνα μικρή με έβαζες να