Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΓΙΟΥΡΟΒΙΖΙΟΝΙΚΗ ΚΑΛΗΜΕΡΑ.

    Γιουροβιζιονική καλημέρα....
    Γέλιο δεν έχει ο τίτλος? Χε Χε!
    Λοιπόν, τι μου κάνετε, είστε όλοι καλά;
    Εγώ μια χαρά, εδώ παρέα με το καφέ και το μπλοκ (εσας δηλαδή) μια χαρά είμαι.
    Έφτιαξε και ο καιρος σημερα..., πολύ χαίρομαι.
    Είδατε τον ημιτελικό της eurovision εχθές? Έστω την εμφάνιση της Ελλάδας μας; Αν όχι μπορείτε να τη δείτε παρακάτω:

   
      Λοιπόν σας άρεσε?
      Εμένα πολύ αν και θα ήθελα κάτι ακόμη παραπάνω απο αυτό που είδα. Νομίζω πως μπορούσε να υπήρχε ακόμη κάτι που θα μας έκανε να ξεχωρίσουμε ακόμη περισσότερο αλλά δε πειράζει, ο καθένας έχει τη γνώμη του.
     Τελικά τα καταφέραμε και περάσαμε! Ναι περάσαμε και μπράβο μας! Και στη τελική γιατί να μη περνάγαμε; Συγκριτικά με άλλα τραγούδια που είδα μια χαρά ήταν το δικό μας, αν και για να είμαι ειλικρινής κάποια τραγούδια που μου άρεσαν και πίστευα πως θα περάσουν δε πέρασαν και πέρασαν κάποια άλλα που δε το περίμενα αλλά και πάλι τι πειράζει? Σιγά....
     Πάντως η διοργάνωση του διαγωνισμού ήταν απο τις καλύτερες των τελαυταίων χρόνων, έτσι πιστεύω, εσεις συμφωνείτε μαζί μου?
     Αυτά που λέτε με τη eurovision...
     Να έχουμε όλοι μια καταπληκτική πανέμορφη δημιουργική ημέρα!!! :)

Σχόλια

  1. καλημεραααααααα!!!!....
    Το κεφάλι ψηλά και τα χέρια ανοιχτά!

    Την έχει η ψυχή μου τη φωτιά
    τους φόβους όλους καίει μοναδικά
    τα βήματά μου κάνω ως το Θεό
    κι αν πέσω εγώ ξανά θα σηκωθώ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα ήθελα να πω ένα μεγάλο μπραβο στα παιδιά!
    Επιτέλους ελληνική καρδιά στην ευρώπη!
    Θα με πεις ρομαντική , αλλα χθες δεν τον είδα τον ημιτελικό, σήμερα όμως συγκινήθηκα πραγματικά!
    Έτσι είμαστε εμείς οι Έλληνες με μια ζεϊμπεκιά ορθώνουμε και πάλι το ανάστημα μας και χορεύουμε τον πόνο και τη χαρά μας!
    Το κεφάλι ψηλά, τα χέρια ανοιχτά τα μάτια στο Θεό και ξανά όρθιοι!
    Γιατί είμαστε Έλληνες.
    Η ράτσα μας σηκώνει τα δύσκολα!
    Τα φιλιά και την αγάπη μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα!!!
    εγώ να σου πω δεν την είδα, αλλά είδα τώρα το videάκι
    το τραγούδι οκ αλλά δεν ξέρω, κάτι έλειπε από την χορογραφία... ωραίες οι φιγούρες αλλά μετά δεν ξέρω...
    τέσπα , καλή επιτυχία στα παιδιά και μπράβο που πέρασαν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μου άρεσε πολύ!!!! Θα το πιστέψεις ότι το είδα εδώ τώρα,δεν κατάφερα να το παρακολουθήσω χθες!
    Μακάρι να πάρουμε μια καλή θέση στο τελικό!!
    Και ελπίζω να μην έχουμε πάλι τις γνωστές γκρίνιες!!
    Καλημέρα γλυκιά μου!!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ίριδά μου καλημέρα!

    σου αρεσει το τραγουδι ε?

    καλα καταλαβα...

    οπως και να το κανουμε το ζειμπεκικο μυριζει Ελλαδα!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καπετάνισσα εγω συμφωνώ απόλυτα στη άποψή σου για τον ελληνισμο μας.

    εχουμε και πολλα "στραβα" σα λαος αλλα ευτυχως εχουμε και τη δυναμη να ορθωνουμε ανστηκα ακομη κι οταν εχουμε γινει ενα με το πατωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αχχχχχχ.... ειμαι κοριτσακι ανενημερωτο!!!

    Τηλεόραση?.
    τι είναι αυτο?..

    Ακουω το κομματι και το στυλ αυτό της αεροπλανικής εφηβείας με την άγρια πυγμή του Ελληνα Ρεμπέτη μμμμμμμμμμμμ'αρεσει!!!

    Πως θα γίνει να "σπασω" το μαγικό σου και να σε έχω στη Λίστα μου?..

    τι εχεις κανει και ΔΕΝ μπαινεις, ε?...

    για πεεεεεεεεεες.....

    Φιλάκι....νότα ρεμπέτικης Εφηβείας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. chris μου συμφωνω!

    κι εμενα μου ελειπε κατι δυναμικο, ειδικα στα ρεφρεν που οι χορευτες εμεναν στασιμοι. θα προτιμουσα εκεινη τη στιγμη να κανουν κατι πολυ μαχιμο πισω.

    και να σου πω και κατι?

    μου ελειψε το κοκκινο τραπεζακι που ειχε στο γιαγωνισμο της ελλαδας. πανω στο τραπεζι φαινοντουσαν πιο καθαρα οι κινησεις τον χορευτων και εκει χορεψαν και το αναποδο ζειμπεκικο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα μοντέρνα μου!

    και εγω ελπιζω να παρουμε καλη θεση στο τελικο!

    οσο για τις γκρινιες παντα θα υπαρχουν! χεχεχε

    ανεβαζουν και τα ποσοστα της τηλεθεασης οι γκρινιες.... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. reflection

    δε σου αρεσει και πολυ η τηλεοραση ε?
    ουτε και σα συντροφια δε τη θελεις?
    εγω πχ το μεσημερι οταν τρωω την εχω σα παρεα... χεχε

    τι εννοεις οτι δε με εχεις στη λιστα σου?
    νομιζω πως με εχεις. αφου οταν εγινα εγω αναγνωστρια σου εγινες και εσυ, πως δε με εχεις στη λιστα σου?

    νομιζω πως με εχεις....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καλημερα και απο εδω :) θα συμφωνησω απολυτα με την Καπετανισσα!!! το μονο που με 'εκνευρισε' ηταν τα πλανα του σκηνοθετη.εκει που επρεπε να δειχνει τους χορευτες εδειχνε τον Λουκας και το αντιθετο.. πολυ καλη μας επιτυχια για το σαββατο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. καλημερα και απο εδω μαρακι μου!
    οντως εκανε κατι τετοια κουλα ο σκηνοθετης! χεχεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δεν το είδα για να πω την αλήθεια...μου άρεσε τώρα που το είδα...καλή επιτυχία στα παιδιά..δυνατό τραγούδι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. και εμενα μου αρεσε ευα μου!

    καλη επιτυχια να εχουν!

    ελπίζω να παμε καλα στη τελίκη καταταξη!

    γιατι οχι και πρωτοι?? :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

ΕΚΦΡΑΣΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΣΤΗΝ ΚΑΣΤΟΡΙΑ ΠΗΓΑΖΕΙ ΑΓΑΠΗ!

    Έως το τέλος του κόσμου λοιπόν... Έως.... Και μεταφορικά και κυριολεκτικά Σαν επιφώνημα... Πάντα ένα επιφώνημα.. Ένα επιφώνημα θαυμασμού, απόγνωσης, πολλών συναισθημάτων και ένωσης... Πάντα Ένωσης! ~~ Η Αγάπη Δηλώνει Πιστεύω - Κική Κωνσταντίνου Εκδόσεις Ανατολικός Η πανέμορφη φωτογραφία μας έρχεται από τα τρυφερά και δημιουργικά χεράκια μιας γυναίκας που αγαπώ και θαυμάζω! Κι όπως η ίδια μου είπε, άργησε αλλά έχει τη θέση που του αξίζει, επειδή περίμενε, υπομονετικά και καρτερικά! Ευχαριστώ ολόψυχα αγαπημένη μου, Alexandra Mouriopoulou !         Η κατανομή του χώρου ήταν άρτια μοιρασμένη και δομημένη στις δύο πλευρές με σκοπό και τα δύο μέρη να είναι ίδια. Ότι υπήρχε στη μία πλευρά υπήρχε και στην άλλη. Ακόμη και οι πετρούλες που στόλιζαν τις ρίζες των μεγάλων δέντρων ήταν ίδιες μεταξύ τους. Ήταν προφανές! Το πρόσωπο που είχε αναλάβει την φροντίδα και την επιμέλεια του κήπου εκτός από το ότι αφιέρωνε πάρα πολύ χρόνο σε αυτόν, για κάποιο ιδιαίτερο λόγο ήθελε και τα δύο

ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΜΠΛΟΚΟΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΜΑΣ

Κρατώ στα χέρια μου το Λογοτεχνικό Ημερολόγιο 2020 απο το Λογοτεχνικό Περιοδικό της Κεφαλλονιάς "Κέφαλος" , όπου συμμετέχω με τρία έργα μου. Ξεφυλλίζοντας το, ανάμεσα σε τόσους δημιουργούς και έργα, νιώθω υπερήφανη και ευγνώμων. Τα συγχαρητήρια μου, σε όλους! Eπίσης, ΕΔΩ, μπορειτε να διαβασετε μια υπέροχη συνέντευξη του δικού μας "Σκρουτζάκου"  Giannis Koutris !! Συγχαρητήρια αγαπημένε μου φίλε! Ακόμη, σας έχω δύο εξαιρετικές προτάσεις, δικών μας πάλι, αγαπημένων προσώπων! "Στα παπούτσια των άλλων¨" το νέο βιβλίο της Μαρίας Κανελλάκη, εκδ. 24γραμματα Ανατομικές ιστορίες παντός καιρού και εδάφους, σε ποικιλία δερμάτων και χρωμάτων, για όλες τις (χ)ώρες και για όλα τα πέλματα. Η νέα τάξη υποδημάτων θέλει έντονες αντιθέσεις και άτολμους βηματισμούς. Σ’ αυτό το καλαπόδι κατασκευάστηκαν και οι ιστορίες του βιβλίου. Ψηλοτάκουνες γόβες για «φλατ» ήρωες και παπούτσια γδαρμένα για ανθρώπους-λουστρίνια. Ολοκαίνουργια

ΓΙΑ ΤΗΝ ΞΑΔΕΡΦΑΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΑΓΑΠΗ!

Εκφραστικοί μου φίλοι, καλημέρα! Τί μου κάνετε, είστε όλοι καλά; Εγω μια χαρά. Καταιγισμός γενεθλίων το τελευταίο διάστημα βρε παιδιά! Πολύ με χαροποιεί αυτό! Ευχές, ευχές, ευχές! Μ' αρέσουν οι ευχές! Σήμερα λοιπόν θέλω και εγώ να δώσω τις ευχές μου σε ένα αγαπημένο μου πρόσωπο, με ένα ιδιαίτερο θα έλεγα τρόπο! (Είμαι σίγουρη πως όταν η ξαδέρφη μου δει αυτή την ανάρτηση θα γουρλώσει το μάτι πίσω από τα γυαλιά, θα βγάλει τη γλώσσα έξω απο αμηχανία, θα βγάλει μια κραυγή απόγνωσης και θα κρυφτεί όπου βρει πρόχειρα εκεί τριγύρω χαχαχαχα) (Ιωάννα σα να είμαι εκεί και να σε βλέπω νοιώθω - πολύ το διασκεδάζω! :P) Σκορπίνα λοιπόν η ξαδερφάρα μου! Δυναμική προσωπικότητα, όσο κι αν δε το δείχνει με τη πρώτη ματιά!  Σήμερα λοιπόν, το κορίτσι μου έχει γενέθλια και εγώ δε θα μπορούσα να μη κάνω ανάρτηση μοναχά για πάρτη της! Τόσα έχει κάνει εκείνη για μένα, ας κάνω και εγώ κάτι μικρό αυτή τη φορά! ;) Χρόνια πολλά λοιπόν σε σένα που όταν ήμουνα μικρή με έβαζες να