Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΜΕΛΛΙΣΣΕΣ ΚΑΙ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ


            Άνοιξη, η εποχή των λουλουδιών!
            Φαντάζομαι πως λίγο πολύ όλοι σας θα αγαπάτε τα λουλούδια. Ίσως όχι όλα τα είδη τους αλλά σίγουρα καποια από αυτά θα αγαπάτε. Δε μπορώ να φανταστώ πως υπάρχουν άνθρωποι που μισούν τα φυτά και κυρίως τα λουλούδια.
            Τώρα θα μου πείτε πως μου ήρθε να γράψω σχετικά με τα λουλούδια αλλά έτσι είμαι εγώ μου φυτρώνουν από το ξαφνικά διάφορες προτάσεις που θέλω να αναλύσω και να μοιραστώ μαζί σας.
            Να λοιπόν πως μου ήρθε να γράψω για τα λουλούδια:
            Καταρχήν δεν είμαι ειδικός στο παραπάνω θέμα. Μου αρέσει πολύ η φύση αυτή την εποχή γιατί θεωρώ πως έχει τα πιο ωραία χρώματα και γενικά εμένα τουλάχιστον μου προκαλεί ευφορία το ανθισμένο τοπίο αλλά μέχρι εκεί. Δε ξέρω ούτε να τα περιποιούμαι σωστά μα ούτε και όσα πρέπει να ξέρουμε για την επιμέρους φροντίδα τους.
            Παντού λοιπόν στη γειτονιά μου βλέπω ανθισμένους κήπους και πολύ με ευχαριστεί το συγκεκριμένο θέαμα.
            Αγαπώ πολύ τα λουλούδια γιατί μου θυμίζουν τους ανθρώπους ή μάλλον τα στάδια ζωής των ανθρώπων.
Φυτρώνουν, ανθίζουν, ξεραίνονται!
Έτσι κ εμείς. Γεννιόμαστε, ανθίζουμε (κάποιοι όχι όπως θα έπρεπε) και καποια στιγμή γερνάμε… Ποτέ όμως δε πάψαμε για τους ανθρώπους που μας αγαπάνε να είμαστε τα μπουμπούκια τους.
 Έτσι δεν είναι;
Πχ για μια κυρία που αγαπάει πολύ τα λουλούδια της και τα φροντίζει καθημερινά με πάθος, ένα λουλούδι που ανήκει στο κήπο της, όταν ξεραθεί θα πάψει ποτέ να είναι για εκείνη το μπουμπούκι που πριν καιρό ομόρφυνε τον ήδη όμορφο κήπο της; Νομίζω πως όλοι καταλαβαίνετε τι θέλω να πω…
            Άσχετο αλλά όπως καταλάβατε έχω μια ιδιαίτερη προτίμηση στα τριαντάφυλλα! Από παλιά! Εμ τι να κάνουμε αδυναμίες είναι αυτές! Δε μου αρέσει καθόλου που κάποιοι τα κόβουν για να τα προσφέρουν. Κι εγώ τα έκοβα παλιά κυρίως για να τα προσφέρω στη μαμά μου αλλά τώρα πια είμαι αντίθετη στο να κόβουμε τα λουλούδια γενικώς. Θεωρώ πως πονάνε και πως κανένας δε πρέπει να τους στερεί το δικαίωμα να ζήσουν.
            Και συνεχιζω…
            Αποφάσισα να μοιραστώ μαζί σας αυτές τις λίγες ή πολλές γραμμές για κάποιους γιατί ήθελα κάτι να γράψω αλλά δεν ήξερα τι. Από τη στιγμή που θέλησα κάτι να γράψω θα το έγραφα έτσι κι αλλιώς έστω κι αν ηταν μπούρδα αλλά εντελώς ξαφνικά μου ήρθε το θέμα που με τόση θέρμη έψαχνα.
            Πώς μου ήρθε;
            Να….
            Εκεί που καθόμουν και βαριόμουν και προσπαθούσα να κατεβάσω καμιά καλή ιδέα πέρασε μια κυρία απ έξω που αγαπώ πολύ και με φώναξε.
            Κρατούσε μια γλάστρα με δυο ωραία λουλούδια τα οποία δυστυχώς δε ξέρω μα και δε ρώτησα για να μάθω την ονομασία τους. Συνήθως ρωτάω αλλά σήμερα ξεχάστηκα γιατί έμαθα κάτι άλλο που δεν ήξερα και ομολογώ πως με εντυπωσίασε πολύ.
            Της είπα που λέτε πως είναι πολύ όμορφα τα λουλούδια της και πως έχουν πολύ όμορφο χρώμα, πράγμα που όντως ηταν αλήθεια.
            Και μου είπε πως και τα δυο στην αρχή ηταν άσπρα.
            Και της λέω και πώς άλλαξαν χρώμα;
            Και μου είπε πως πήγαν οι μέλισσες πάνω και έτσι άλλαξε το χρώμα τους.
            Στην αρχή λέω μπα δε μπορεί πλάκα μου κάνει αλλά από την άλλη μόνο και μόνο από την ηλικία που έχει σκέφτηκα πως μπορεί και να μη μου έκανε πλάκα.
            Και συνεχιζω εγώ τις ερωτήσεις.
            Της λέω πώς είναι δυνατό να αλλάζει χρώμα το λουλούδι από τις μέλισσες; Πρώτη φορά το ακούω αυτό.
            Και μου είπε πως αυτό συμβαίνει λόγω της γύρης. Αλλάζει χρώμα το λουλούδι λόγω της γύρης και μάλιστα έχει σημασία και σε τι χρώμα λουλούδι θα καθίσει η μέλισσα.
            Το ξέρατε εσείς αυτό; Εγώ όχι αλλά εντυπωσιάστηκα!
            Λέτε να με δούλευε και γω να το χαψα; Όχι τίποτα άλλο αλλά πάει και τσάμπα τούτη η ανάρτηση! :Ρ
            Θα ήθελα να μου πείτε όποιος - όποια από εσάς ξέρει αν είναι αλήθεια το παραπάνω!
            Θέλω πολύ να είναι αλήθεια! Δε θέλω να μου φύγει ο ενθουσιασμός που νοιώθω.
Συμπέρασμα: Από που μπορεί να ενθουσιαστεί κανείς τελικά…!
Πάντως αν όντως αληθεύει το παραπάνω για άλλη μια φορά αποδεικνύετε το πόσο μοιάζουμε με τα λουλούδια.
Τα λουλούδια αλλάζουν το υπάρχον χρώμα τους όταν μια μέλισσα τους αφήσει τη γύρη τους. Έτσι και οι άνθρωποι δεν αλλάζουν χαρακτήρα και τη προσωπικότητά τους όταν κάποιος άλλος άνθρωπος προσπαθεί να «σταμπάρει» τη ψυχή τους;
Εντάξει δεν είναι ακριβώς το ίδιο γιατί μια μέλισσα μπορεί να ομορφύνει ένα λουλούδι, μπορεί και να το κάνει όμως και χειρότερο.
Αλλά τώρα που το ξανασκέφτομαι το ίδιο συμβαίνει και με εμάς.
Οι δικές μας «μέλισσες» μπορούν να μας ομορφύνουν μα μπορούν και να μας κάνουν άσχημους, κακούς, τρομαχτικούς ανθρώπους.
Το λουλουδάκι δυστυχώς δε μπορεί να αμυνθεί εκτός κι αν κάποιος άνθρωπος έγκαιρα καταφέρει να διώξει τη μέλισσα πριν αυτή του αφήσει τη γύρη της.
Εμείς όμως μπορούμε να αμυνθούμε στις μέλισσες που έχουν σκοπό να μας κάνουν κακό. Σωστά;
Να προσπαθείτε λοιπόν να μην επιτρέπετε στις κακές μέλισσες να σας αγγίζουν. Να αφήνετε να σας ακουμπούν μονάχα αυτές που σκοπό έχουν να σας ομορφύνουν επιπλέον.
Τώρα θα μου πείτε πως θα τις ξεχωρίσετε.
Ε αυτό είναι άλλη ιστορία
Προσοχή λοιπόν! Κάποια στιγμή η κακιά μέλισσα θα φανεί! Και τότε απλά πετάχτε τη από τη ζωή σας!
Καλό ΣΚ να έχετε φίλοι μου!

Σχόλια

  1. θα την πεταξουμε την κακιά μέλισσα σαν νάταν μια σφήκα ή μια λυλυγκια αχρηστη και ενοχλητικη δίχως αμφιβολία το κεντρισμα της θα πονάει πολύ σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εγω με τον τιτλο φανταστηκα πως θα ακολουθουσε μαθημα σεξουαλικης αγωγης!!!!!και εγω ασχετη με τα παραξενα της φυσης....θα ξαναερθω να επιμορφωθώ ,αν καποιος απαντησει..........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα. τελικα καμια σχεση ε? παντως δικιο εχεις τωρα που το σκεφτομαι ταιριαζει ο τιτλος! χαχαχα

      φιλακιααα

      Διαγραφή
  3. Οι μέλισσες δεν αλλάζουν το χρώμα των λουλουδιών του φυτού, αυτό είναι καθορισμένο γενετικά.
    Αυτό που μπορούν να κάνουν είναι κατά την ανάμιξη του γενετικού υλικού (που είναι η γύρη) απο λουλούδι σε λουλούδι να δημιουργηθεί σπόρος που θα δώσει φυτό άλλου χρώματος λουλουδιών.
    Καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαρτιστω πολυ για τις πληροφοριες! εντυπωσιακο ομως ειναι αυτο που κανουν! πολυ μου αρεσει! :)

      Διαγραφή
  4. Ούτε εγώ το ξέρω για τις μέλισσες και τα λουλούδια.
    Οπως και να΄ναι όμως ομορφότερα θα γίνονται αφού αλλάζουν χρώμα.
    Τώρα για τις μέλισσες που μας πλησιάζουν δεν νομίζω να μας χαλάνε μακριά απ'τα παράσιτα και τα ζουζούνια που μας δηλητηριάζουν τη ζωή!

    Καλή εβδομάδα να'χουμε
    με φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημερα και καλη εβδομαδα ζουζου μου!

      σωστη η παρατηρηση σου στο τελος! συμφωνω απολυτα! :)

      Διαγραφή
  5. Με το που διάβασα λουλούδια άρχισαν ασυναίσθητα να με τσούζουν τα μάτια μου! :) Η Άνοιξη είναι η αγαπημένη μου εποχή, τα λουλούδια πάντα το καλύτερο δώρο που μπορούν να με κάνουν, η εξόρμηση στη φύση το αγαπημένο σπορ, η έκρηξη χαράς όταν βλέπω κάθε χρόνο τις πρώτες παπαρούνες και η έντονη αλλεργία που δε μ'αφήνει σε ησυχία!! Ειδικά φέτος! Μ' ενοχλεί που δε μπορώ να αγγίξω λουλούδι (πρήζονται τα χέρια μου) και δε μπορώ ούτε να σκύψω να τα μυρίσω γιατί με πιάνει έντονος βήχας και δύσπνοια :@ Πού να σφίξουν και τα Μαγιάτικα!! :p Ανοιξιάτικα, μοσχομυριστά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ τι επαθες καλη μου! ωραια η ανοιξη αλλα γεματη αλλεργιες που ταλαιπωρουν πολλους συνανθρωπους μας, αναμεσα τους κ εσυ φυσικα. υπομονη...! τι αλλο να κανεις!

      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

ΕΚΦΡΑΣΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΣΤΗΝ ΚΑΣΤΟΡΙΑ ΠΗΓΑΖΕΙ ΑΓΑΠΗ!

    Έως το τέλος του κόσμου λοιπόν... Έως.... Και μεταφορικά και κυριολεκτικά Σαν επιφώνημα... Πάντα ένα επιφώνημα.. Ένα επιφώνημα θαυμασμού, απόγνωσης, πολλών συναισθημάτων και ένωσης... Πάντα Ένωσης! ~~ Η Αγάπη Δηλώνει Πιστεύω - Κική Κωνσταντίνου Εκδόσεις Ανατολικός Η πανέμορφη φωτογραφία μας έρχεται από τα τρυφερά και δημιουργικά χεράκια μιας γυναίκας που αγαπώ και θαυμάζω! Κι όπως η ίδια μου είπε, άργησε αλλά έχει τη θέση που του αξίζει, επειδή περίμενε, υπομονετικά και καρτερικά! Ευχαριστώ ολόψυχα αγαπημένη μου, Alexandra Mouriopoulou !         Η κατανομή του χώρου ήταν άρτια μοιρασμένη και δομημένη στις δύο πλευρές με σκοπό και τα δύο μέρη να είναι ίδια. Ότι υπήρχε στη μία πλευρά υπήρχε και στην άλλη. Ακόμη και οι πετρούλες που στόλιζαν τις ρίζες των μεγάλων δέντρων ήταν ίδιες μεταξύ τους. Ήταν προφανές! Το πρόσωπο που είχε αναλάβει την φροντίδα και την επιμέλεια του κήπου εκτός από το ότι αφιέρωνε πάρα πολύ χρόνο σε αυτόν, για κάποιο ιδιαίτερο λόγο ήθελε και τα δύο

ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΜΠΛΟΚΟΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΜΑΣ

Κρατώ στα χέρια μου το Λογοτεχνικό Ημερολόγιο 2020 απο το Λογοτεχνικό Περιοδικό της Κεφαλλονιάς "Κέφαλος" , όπου συμμετέχω με τρία έργα μου. Ξεφυλλίζοντας το, ανάμεσα σε τόσους δημιουργούς και έργα, νιώθω υπερήφανη και ευγνώμων. Τα συγχαρητήρια μου, σε όλους! Eπίσης, ΕΔΩ, μπορειτε να διαβασετε μια υπέροχη συνέντευξη του δικού μας "Σκρουτζάκου"  Giannis Koutris !! Συγχαρητήρια αγαπημένε μου φίλε! Ακόμη, σας έχω δύο εξαιρετικές προτάσεις, δικών μας πάλι, αγαπημένων προσώπων! "Στα παπούτσια των άλλων¨" το νέο βιβλίο της Μαρίας Κανελλάκη, εκδ. 24γραμματα Ανατομικές ιστορίες παντός καιρού και εδάφους, σε ποικιλία δερμάτων και χρωμάτων, για όλες τις (χ)ώρες και για όλα τα πέλματα. Η νέα τάξη υποδημάτων θέλει έντονες αντιθέσεις και άτολμους βηματισμούς. Σ’ αυτό το καλαπόδι κατασκευάστηκαν και οι ιστορίες του βιβλίου. Ψηλοτάκουνες γόβες για «φλατ» ήρωες και παπούτσια γδαρμένα για ανθρώπους-λουστρίνια. Ολοκαίνουργια

ΓΙΑ ΤΗΝ ΞΑΔΕΡΦΑΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΑΓΑΠΗ!

Εκφραστικοί μου φίλοι, καλημέρα! Τί μου κάνετε, είστε όλοι καλά; Εγω μια χαρά. Καταιγισμός γενεθλίων το τελευταίο διάστημα βρε παιδιά! Πολύ με χαροποιεί αυτό! Ευχές, ευχές, ευχές! Μ' αρέσουν οι ευχές! Σήμερα λοιπόν θέλω και εγώ να δώσω τις ευχές μου σε ένα αγαπημένο μου πρόσωπο, με ένα ιδιαίτερο θα έλεγα τρόπο! (Είμαι σίγουρη πως όταν η ξαδέρφη μου δει αυτή την ανάρτηση θα γουρλώσει το μάτι πίσω από τα γυαλιά, θα βγάλει τη γλώσσα έξω απο αμηχανία, θα βγάλει μια κραυγή απόγνωσης και θα κρυφτεί όπου βρει πρόχειρα εκεί τριγύρω χαχαχαχα) (Ιωάννα σα να είμαι εκεί και να σε βλέπω νοιώθω - πολύ το διασκεδάζω! :P) Σκορπίνα λοιπόν η ξαδερφάρα μου! Δυναμική προσωπικότητα, όσο κι αν δε το δείχνει με τη πρώτη ματιά!  Σήμερα λοιπόν, το κορίτσι μου έχει γενέθλια και εγώ δε θα μπορούσα να μη κάνω ανάρτηση μοναχά για πάρτη της! Τόσα έχει κάνει εκείνη για μένα, ας κάνω και εγώ κάτι μικρό αυτή τη φορά! ;) Χρόνια πολλά λοιπόν σε σένα που όταν ήμουνα μικρή με έβαζες να