Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΤΑΦΗ ΧΗΜΙΚΩΝ ΟΠΛΩΝ ΣΤΗ ΜΕΣΟΓΕΙΟ.

  

Eσείς στο μπλοκ φίλοι, σίγουρα ξέρετε που αναφέρεται αυτή η αφίσα που βρήκα στο διαδίκτυο. Εκτός του ότι μου κάνει άσχημη φυσικά εντύπωση του ότι δεν έχεις διαδοθεί καθόλου απο τα ΜΜΕ - γιατί άραγε;;;;; - μου κάνει επίσης αρνητική εντύπωση του ότι δεν διαδίδεται καθόλου σε άλλα μέσα κοινωνική δικτύωσης που είναι αρκετά δημοφιλή και θα βοηθούσε στη γρήγορη εξάπλωσή του. Θέλω να πιστεύω πως αν δημοσιευτεί με μια αφίσα σαν την άνω θα εξαπλωθεί παντού και ραγδαία!

Για να δούμε!

Για όσους στο μπλοκ (δύσκολο βέβαια) δεν ξέρουν που αναφέρεται το επάνω μύνημα θα σας δωσω δυο λινκ απο τα οποία πρωτοενημερώθηκα εγώ!

Πηγές:



Φυσικά όσοι είστε θαμώνες της μπλοκογειτονιάς μπορείτε να μαθετε πληροφορίες και απόψεις σε πολλά μπλοκοσπιτάκια.

Δεν έχω να πω κάτι άλλο. Για να δούμε τι θα δούμε....

Πάντως μου ειναι δύσκολο να πιστέψω πως θα το δεχτούνε Έλληνες αυτό....! Ειλικρινά είναι εξοργιστική και μόνο η σκέψη οτι μπορει το δεχτούνε.

Εχουμε που εχουμε ενα σωρο σκουπιδια στη χωρα μας που το παιζουν διαμαντια, αμα ρθουνε και τα χημικα τα βαψαμε. 

Τι να πω και εγω τα έχω χαμένα......

Και θα σας κλεισω ευχόμενη να έχετε μία όμορφη μέρα αλλά με το άνω θέμα έχω προβληματιστεί ιδιαίτερα και όταν προβληματίζομαι επικεντρώνομαι εκεί.

Να είστε καλά!

Σχόλια

  1. Καλημέρα Κικίτσα μου
    Καυτό το θέμα που έπιασες!!!!
    Τραβάμε το χαλί να αποκαλύψουμε
    όλες τις βρομιές τους....

    φιλί γλυκό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι να πω?Δεν υπάρχει ένας πατριώτης πολιτικός??Όλοι πήραν τόσο μεγάλες μίζες πια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κάναμε ένα σχόλιο σε σχετική ανάρτηση στο μπλογκ http://nefeli9.blogspot.gr/.Το θέμα είναι σοβαρό και επείγον.Κάναμε και μια πρόταση που δε ξέρουμε πόσο εύκολα γίνεται.Θα μας επιτρέψεις να το κάνουμε και εδώ.Αυτό που είπαμε είναι αν μπορεί να γραφτεί ένα κοινό κείμενο και να γίνει μια ταυτόχρονη ανάρτηση από όσα περισσότερα μπλογκς είναι δυνατό.Ευχαριστούμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλη σας μερα!
      Ναι εννοειται πως μπορειτε να γραψετε και εδω την πρότασή σας.
      Δε ξερω κατα ποσο ειναι ευκολο να γραφτει ενα νεο κοινο κειμενο αλλα νομιζω πως υπαρχει ηδη ενα και ειναι αυτο: http://cretatime.net/index.php/component/k2/item/5564-to-pagkosmio-symvoulio-kriton-katadikazei-tin-apofasi-tis-katastrofis-ximikon-stin-mesogeio-notia-tis-kritis.

      Ριξτε μια ματια και θα καταλαβετε. Αφορα υπογεγραμμενη ανακοινωση. Φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  4. Όπως λέει και η Ελένη ας τους τραβήξουμε το χαλί να δούμε όλοι τις βρομιές τους και μετά ας τους τραβήξουμε και την καρέκλα!!!...
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ετσι Μαρακι μου! ετσι! κ εσυ εκανες μια υπεροχη αναρτηση με τις καταλληλες παραπομπες!
      Φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  5. καλημέρα σοβαρό το θέμα , πολύ σοβαρό !!! ευγε που το τονίζεις κική και εσύ με την ανάρτηση θα μπω να δω και τις υπολοιπες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπράβο Κική μου που πήρες την σκυτάλη....
    Η ιδέα να υπάρξει ένα κοινό κείμενο για όλα τα μπλοκ που να αναρτηθεί όσο πιο ταυτόχρονα και γρήγορα γίνεται με βρίσκει σύμφωνη και μάλιστα προτείνω να το ζητήσουμε από την Αγριμιώ να μας το γράψει που εκπροσωπεί επίσημα πλέον την πρωτοβουλία αυτή στην Ομογένεια και μιλά με το συντονιστικό Ρεθύμνου....
    Αν συμφωνείτε να της το ζητήσω κι αν συμφωνήσει κι εκείνη να μας το ετοιμάσει.... και να το υπογράψουμε όλοι οι μπλοκερ ....όσοι τουλάχιστον το επιθυμούν.

    Την Καλημέρα μου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Λεβίνα μου.
      Εγω απο την πρωτη στιγμη που ενημερωθηκα απο σενα ανελαβα δραση αλλα δεν πηγε οσο καλα επιθυμουσα. ετσι λοιπον το ξαναεκανα πιο οργανωτικα αν θες αυτη τη φορα. ελπιζω να προωθηθει ακομη περισσοτερο.
      για να δουμε!

      οσο για το κοινο κειμενο εγω δεν εχω καμια αντιρρηση.
      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
    2. Κορίτσια, θα προσπαθήσω να ετοιμάσω κάτι μέσα στο Σαβ/κο. Σας ευχαριστώ πολύ για την υποστήριξή σας, συνεχίζουμε δυναμικά τον Αγώνα μας. Θα έχω πολλή δουλειά και μεταφράσεις άρθρων μέσα στο Σαβ/κο, καθώς με μία φίλη Αμερικανή πανεπιστημιακό προσπαθούμε να ενημερώσουμε την ακαδημία εκεί. Φιλί αγωνίας από τη Μελβούρνη

      Διαγραφή
    3. Μπραβο για ολα Αγριμιω μου! Μπραβο! <3

      Διαγραφή
  7. καλημέρα

    καλώς σε βρήκα και εγώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπράβο Κική να το αναδείξουμε όλοι όσο μπορούμε!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κική, όσα χημικά και να ρίξουν, το μυαλό και την καρδιά μας δεν μπορούν να τα πειράξουν!

    Καλά να περνάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. την υγεια μας ομως μπορουν Γιωργο.... δυστυχως!

      να εισαι καλα! καλημερα!

      Διαγραφή
  10. Σε ενέργειες τέτοιες κινητοποιήσεων η συμμετοχή μου να θεωρηθεί δεδομένη!Καλό θα 'ναι να υπάρξει και μια κοινή ανακοίνωση-καταγγελία διαδικτυακών ιστότοπων.Όσο περισσότεροι, τόσο νομίζω και καλύτερα!Ακόμα περιμένω απάντηση καλή μου Κικίτσα, αν έχουν γνώση ή τέλος πάντων αν ενημερώθηκαν οι διάφορες οικολογικές οργανώσεις κι οργανισμοί για το θέμα!Γιατί εάν δεν ενημερώθηκαν, αυτό πρέπει να γίνει επειγόντως... από κει πρέπει να ξεκινήσει η οποιαδήποτε προσπάθεια, γιατί οι οργανώσεις αυτές έχουν νομιμοποίηση!
    Μπράβο σου για τη δημοσίευση!
    Χαρούμενο απόγευμα να περάσεις!!!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εισαι πολυ ενεργο μελος σε αυτες τις περιπτωσεις φιλε μου!
      το ξερω! σε θαυμαζω!

      να εισαι καλα! καλημερα!

      Διαγραφή
  11. Η γνώση είναι δύναμη! Κι όσο περνάει από το χέρι μας θα το διαδώσουμε!!
    Εύχομαι να το σταματήσουμε αυτό που πάει να γίνει!!
    Συμφωνώ κι εγώ με το κοινό κείμενο, θα βοηθήσει πολύ!!
    Καλή συνέχεια να έχεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ σοβαρό αυτό. Δεν μπορώ να καταλάβω τι παιχνίδια παίζουν οι ιθύνοντες.
    Συμφωνώ να φτιαχτεί ένα κοινό κείμενο και να το αναρτήσουμε όλοι, γιατί ετοίμαζα και εγώ μια ανάρτηση με το θέμα αυτό.
    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Συμφωνώ κι εγώ με την ιδέα της Levina, διότι μεμονωμένα δεν γίνεται τίποτα!
    Μπράβο σου Κικούλα μου, εγώ έχω ενημερωθεί γι' αυτό το θέμα, ουσιαστικά μόνο από τους δικούς μου στην Κρήτη, που είναι ανάστατοι! Δεν αφορά όμως μόνο την Κρήτη, αλλά όλη τη Μεσόγειο. Δυστυχώς! Έπρεπε να γίνουν επίσημες διαμαρτυρίες των κυβερνήσεων από όλες τις μεσογειακές χώρες κι όχι μόνο από απλούς ευαισθητοποιημένους πολίτες. Τι να πω! Να έχεις μια όμορφη συνέχεια Κικούλα μου!
    Φιλιά πολλά με αγκαλιά!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αν παρουν τετοια ηλιθια αποφαση..Ειναι αξιοι της μοιρας τους...
    Τι να πεις..Δεν σκεφτομαστε και τον συνανθρωπο μας πια..
    Δεν αντιλαμβανονται την επικυνδινοτητα ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Όσες περισσότερες υπογραφές μαζευτούν τόσο το καλύτερο.
    Ας δραστηριοποιηθούμε όλοι!!!
    ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΑΣ ΑΦΟΡΑ ΟΛΟΥΣ!!!!
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ένα έγκλημα πολέμου σε ειρηνική περίοδο... Καλά κάνεις και το αναδεικνύεις!!! Δεν είναι μόνο ελληνικό το θέμα, αφορά όλη τη Μεσόγειο. Τα θαλάσσια ρεύματα θα κάνουν τη δουλειά τους...

    Καλό βράδυ, Κική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. εύχομαι τούτη η προσπάθεια να μην πάει χαμένη όπως τόσες και τόσες άλλες... σε τούτο το βρώμικο "παιχνίδι" τους εύχομαι αυτή τη φορά να χάσουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μπράβο Κικίτσα μου μπράβο!
    Αύριο παίρνω τη σκυτάλη εγώ! :))))
    Φιλιά πολλά ...ακτιβίστρια μου εσύ!
    Σε φιλώ γλυκά και σου στέλνω την αγάπη ου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Κικη μου,
    εδω πουλαμε τα παιδια μας
    στο "ιδανικο" της χρυσης αυγης
    και δεν θα δεχθουμε
    λιγα χημικακια στα νερακια?
    Πες μου εναν λογο να μην το δεχθουμε
    και στηριξε τον στην πραγματικοτητα.
    Θα περιμενω εγω...μην αγχωνεσαι.....

    Μακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πολλοι ειναι οι λογοι αγριομελακι αλλα στη κοινωνια μας κανουν παντα κουμαντο οι λιγοι! κι υστερα λενε για δημοκρατια! τι να πει κανεις....

      φιλακια!

      Διαγραφή
  20. Κική μου,
    οι ειδήσεις σε αυτή τη χώρα πέφτουν μία προς μία σαν βόμβες που διαλύουν τα πάντα!
    Ελπίζω όλοι μαζί να καταφέρουμε κάτι.. διότι, αυτή η ενέργεια που ετοιμάζονται να κάνουν επηρεάζει όλους τους λαούς της Μεσογείου, όχι μόνο εμάς..
    Φιλάκια και αναμένω το ενιαίο κείμενο που θα φτιάξετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. I have been browsing online more than 4 hours today, yet I
    never found any interesting article like yours.
    It is pretty worth enough for me. In my opinion, if all webmasters and
    bloggers made good content as you did, the web will be
    much more useful than ever before.

    Look into my page silver bullion

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

ΕΚΦΡΑΣΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΣΤΗΝ ΚΑΣΤΟΡΙΑ ΠΗΓΑΖΕΙ ΑΓΑΠΗ!

    Έως το τέλος του κόσμου λοιπόν... Έως.... Και μεταφορικά και κυριολεκτικά Σαν επιφώνημα... Πάντα ένα επιφώνημα.. Ένα επιφώνημα θαυμασμού, απόγνωσης, πολλών συναισθημάτων και ένωσης... Πάντα Ένωσης! ~~ Η Αγάπη Δηλώνει Πιστεύω - Κική Κωνσταντίνου Εκδόσεις Ανατολικός Η πανέμορφη φωτογραφία μας έρχεται από τα τρυφερά και δημιουργικά χεράκια μιας γυναίκας που αγαπώ και θαυμάζω! Κι όπως η ίδια μου είπε, άργησε αλλά έχει τη θέση που του αξίζει, επειδή περίμενε, υπομονετικά και καρτερικά! Ευχαριστώ ολόψυχα αγαπημένη μου, Alexandra Mouriopoulou !         Η κατανομή του χώρου ήταν άρτια μοιρασμένη και δομημένη στις δύο πλευρές με σκοπό και τα δύο μέρη να είναι ίδια. Ότι υπήρχε στη μία πλευρά υπήρχε και στην άλλη. Ακόμη και οι πετρούλες που στόλιζαν τις ρίζες των μεγάλων δέντρων ήταν ίδιες μεταξύ τους. Ήταν προφανές! Το πρόσωπο που είχε αναλάβει την φροντίδα και την επιμέλεια του κήπου εκτός από το ότι αφιέρωνε πάρα πολύ χρόνο σε αυτόν, για κάποιο ιδιαίτερο λόγο ήθελε και τα δύο

ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΜΠΛΟΚΟΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΜΑΣ

Κρατώ στα χέρια μου το Λογοτεχνικό Ημερολόγιο 2020 απο το Λογοτεχνικό Περιοδικό της Κεφαλλονιάς "Κέφαλος" , όπου συμμετέχω με τρία έργα μου. Ξεφυλλίζοντας το, ανάμεσα σε τόσους δημιουργούς και έργα, νιώθω υπερήφανη και ευγνώμων. Τα συγχαρητήρια μου, σε όλους! Eπίσης, ΕΔΩ, μπορειτε να διαβασετε μια υπέροχη συνέντευξη του δικού μας "Σκρουτζάκου"  Giannis Koutris !! Συγχαρητήρια αγαπημένε μου φίλε! Ακόμη, σας έχω δύο εξαιρετικές προτάσεις, δικών μας πάλι, αγαπημένων προσώπων! "Στα παπούτσια των άλλων¨" το νέο βιβλίο της Μαρίας Κανελλάκη, εκδ. 24γραμματα Ανατομικές ιστορίες παντός καιρού και εδάφους, σε ποικιλία δερμάτων και χρωμάτων, για όλες τις (χ)ώρες και για όλα τα πέλματα. Η νέα τάξη υποδημάτων θέλει έντονες αντιθέσεις και άτολμους βηματισμούς. Σ’ αυτό το καλαπόδι κατασκευάστηκαν και οι ιστορίες του βιβλίου. Ψηλοτάκουνες γόβες για «φλατ» ήρωες και παπούτσια γδαρμένα για ανθρώπους-λουστρίνια. Ολοκαίνουργια

ΓΙΑ ΤΗΝ ΞΑΔΕΡΦΑΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΑΓΑΠΗ!

Εκφραστικοί μου φίλοι, καλημέρα! Τί μου κάνετε, είστε όλοι καλά; Εγω μια χαρά. Καταιγισμός γενεθλίων το τελευταίο διάστημα βρε παιδιά! Πολύ με χαροποιεί αυτό! Ευχές, ευχές, ευχές! Μ' αρέσουν οι ευχές! Σήμερα λοιπόν θέλω και εγώ να δώσω τις ευχές μου σε ένα αγαπημένο μου πρόσωπο, με ένα ιδιαίτερο θα έλεγα τρόπο! (Είμαι σίγουρη πως όταν η ξαδέρφη μου δει αυτή την ανάρτηση θα γουρλώσει το μάτι πίσω από τα γυαλιά, θα βγάλει τη γλώσσα έξω απο αμηχανία, θα βγάλει μια κραυγή απόγνωσης και θα κρυφτεί όπου βρει πρόχειρα εκεί τριγύρω χαχαχαχα) (Ιωάννα σα να είμαι εκεί και να σε βλέπω νοιώθω - πολύ το διασκεδάζω! :P) Σκορπίνα λοιπόν η ξαδερφάρα μου! Δυναμική προσωπικότητα, όσο κι αν δε το δείχνει με τη πρώτη ματιά!  Σήμερα λοιπόν, το κορίτσι μου έχει γενέθλια και εγώ δε θα μπορούσα να μη κάνω ανάρτηση μοναχά για πάρτη της! Τόσα έχει κάνει εκείνη για μένα, ας κάνω και εγώ κάτι μικρό αυτή τη φορά! ;) Χρόνια πολλά λοιπόν σε σένα που όταν ήμουνα μικρή με έβαζες να