Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΤΑ "ΝΕΟΓΕΝΝΗΤΑ ΛΑΦΥΡΑ" ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΣΤΗΝ 34η ΕΚΘΕΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ. (ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ 4!)


Εκφραστικοί μου φίλοι, καλημέρα.
Τι κάνετε; Είστε όλοι καλα;

Εγώ μια χαρά, έφτιαξε ο καιρός και η διάθεση έχει αρχίσει να ανεβαίνει. Εύχομαι το ίδιο να συμβαίνει και σε εσάς. 

Σαββατοκύριακο λοιπόν ακολουθεί και εγω δε θα μπορούσα να μη κάνω σχετική ανάρτηση για την έκθεση βιβλίου που πραγματοποιείτε αυτές τις ημέρες στην παραλία της Θεσσαλονίκης.

Λοπόν φίλοι, επειδή οι μέρες περνάνε και επειδή ο καιρός τωρα έφτιαξε και θεωρώ πως το βραδάκι θα είναι ιδανική μια βόλτα στη παραλία ανάμεσα σε τόσα βιβλία, ακούστε προσεκτικά τι θέλω να σας πω.

Παρτε αγκαζέ τον καλό ή την καλή σας, τον φίλο ή τη φίλη σας, τον αδερφό ή την αδερφή σας, τη μάνα ή τον πατέρα σας, τη γιαγιά ή το παππού σας ή όποιον θέλετε στη τελική και κατεβείτε να απολαύσετε τη βόλτα σας δίπλα στη θάλασσα, ανάμεσα σε κόσμο και κοντά σε πολλά βιβλία.

Εκεί που θα περπατάτε αμέριμνοι και θα χαζεύεται διάφορα πράγματα φαντάζομαι γύρω σας, κάντε μια στάση στο περίπτερο 4 και ρίξτε μια ματιά  «Στα Λάφυρα της Ψυχής μου».

Χα χα χα χα!

Ωραία το έθεσα έτσι; :P

Eντάξει, δε μπορώ να σας κρυφτώ. Το βιβλίο το αγαπώ πάρα πολύ και προσπαθώ να κάνω ότι καλύτερο μπορώ για εκείνο. Να το προωθήσω και να κάνω τον κόσμο να το αγαπήσει όσο εγω και να θελήσει να το γνωρίσει σε βάθος. Όχι να το διαβάσει απλώς, να διεισδύσει μέσα σε αυτό και να του θυμίσει δικά του κομμάτια ψυχής.

Θέλω να σας πω ότι η πρώτη έκδοση του βιβλίου εξαντλήθηκε. Εξαντλήθηκε αλλά επανακυκλοφόρησε άμεσα για να είναι διαθέσιμο στην έκθεση βιβλίου, οπότε όσοι το δείτε από κοντά και το αγγίξετε ή το αποκτήσετε να ξέρετε πως είναι «νεογέννητο» και θέλει μια ιδιαίτερη «προσοχή». Μακάρι να πάνε όλα καλα και να εξαντληθεί και η δεύτερη έκδοση ώστε να προχωρήσουμε και σε τρίτη και σε όσες ακόμη χρειαστεί.

Θέλω λοιπόν να υπενθυμίσω σε όλους τους φίλους που θα επισκεφτούν την έκθεση πως μπορείτε να προμηθευτείτε τη ποιητική συλλογή "Τα Λάφυρα της Ψυχής μου" καθημερινά (και μέχρι τις 21 Ιουνίου) από τις 6.30 το απόγευμα μέχρι τις 11.00 το βράδυ, στην 34η έκθεση βιβλίου στην παραλία της Θεσσαλονίκης, στο περίπτερο 4.  Η τιμή του βιβλίου να ξέρετε πως είναι 10€. Είναι 94 σελίδες και απαρτίζεται από 13 μοντέρνα, στοχαστικά, ανθρωποκεντρικά ποιήματα ποικίλης θεματολογίας που στόχο εχουν να αναδείξουν του θαύμα και το μεγαλείο του Ανθρώπου και της ζωής! 

Οι τρόποι που έχω επιλέξει να εκφράσω τα όσα διαπραγματεύονται τα ποιήματα είναι η θεατρικότητα (αποστροφή του ποιητικού υποκειμένου σε β ενικό, κινητικότητα των ηρώων και μια γενικότερη σκηνοθετική οργάνωση του χώρου και των προσώπων), η εικονοπλασία, το πεζολογικό ύφος, η απλή και καθημερινή σύνταξη και λεξιλόγιο.
 
Μιλάμε για καθαρά πεζοποιημένη ποίηση και μπορώ με σιγουριά να σας πω πως η Αισιοδοξία και η προσωπική Αναγέννηση του καθενός μέσα από την όποια δυσκολία, κυριαρχεί σε όλη την ποιητική συλλογή.

Σας παραθέτω απόκάτω τρία αντιπροσωπευτικά δείγματα της ποιητικής συλλογής ώστε να σας προϊδεάσω για το τι μπορεί να συναντήσει κανείς στο εσωτερικό της. στο βαθιά εσωτερικό της θα μπορούσα να πω «κομμάτι»:


« Μάχεσαι για την Ειρήνη! Κι όμως, κάποιος άλλος την ίδια στιγμή μάχεται για τον Πόλεμο!

Διεκδικείς την Ελευθερία! Κι όμως, κάποιος άλλος την ίδια στιγμή φυλακίζει εκατοντάδες ανθρώπους σε υπόγεια μπουντρούμια!

Πολεμάς τη διαφθορά! Κι όμως, ζεις ήδη σε μια διεφθαρμένη κοινωνία!

Διαδίδεις, εξαπλώνεις, προσφέρεις την Αγάπη! Κι όμως καθημερινά πάμπολοι την εξαλείφουν!

Ονειρεύεσαι ένα καλύτερο αύριο! Κι όμως αυτό το αύριο πολλοί στο στερούν, μα το χειρότερο είναι πως βάφουν το σενάριό του με χρώμα κόκκινο, μουντό! Να θυμίζει, μάχη, πόλεμο, αίμα και θυσία!

Σαν την τραμπάλα της παιδικής χαράς είναι φίλε μου η ζωή! Μόνος στο ένα κάθισμα δε μπορείς να παίξεις!

Θα ’ρθει το αντίβαρο!
Το ξέρεις!
Θα σε ανεβάσει, θα σε ρίξει!
Θα σε ανεβάσει ξανά και θα σε ξαναρίξει!

Θα γελάσεις, θα κλάψεις, θα φοβηθείς! Μπορεί να πέσεις κιόλας! Το αντίβαρο πάντως θα ’ρθει! Το ξέρεις! Ενίοτε το περιμένεις κιόλας για προσωπικούς σου ποικίλους λόγους!

Και το ’χω ξαναπεί!

Πολλές φορές το ’χω ξαναπεί!

Κι αναρωτιέμαι!
Η ζωή είναι μια πορεία. Ποιά θέλεις να είναι η πορεία σου στον κόσμο μας;
Θες να είναι στεφανωμένη με λουλούδια ή με κάρβουνα; Επιλογή σου! Όμως μην επιτρέπεις τα «κάρβουνα» τα δικά σου να κάψουν τα «λουλούδια» των άλλων. »


Μόλις διαβάσατε ένα απόσπασμα από το ποίημα «Αδικοχαμένη Κοινωνία», της ποιητικής συλλογής «Τα Λάφυρα της Ψυχής μου».


 ____________________________________


" Άκουσε τον χτύπο της καρδιάς και θα καταλάβεις που οδηγείσαι! Εκείνος ξέρει! Είναι της Eλευθέριας πορείας ο ξεκάθαρος οδηγός μας! Ακόμη και με κλειστά τα μάτια μπορείς να επιβιώσεις! Να οδηγηθείς στην πλήρη Ελευθερία.
Μάθε να ακούς! Μάθε να οδηγείς! Μάθε να αφουγκράζεσαι τους χτύπους της καρδιάς σου, τις δικές σου προσωπικές ανάγκες! Μάθε να μην παρερμηνεύεις, ούτε να εξηγείς, απλώς να εκτελείς τον δρόμο που η ψυχή χαράζει!

Μπορεί να μοιάζει με θρόισμα, μπορεί με γδούπο, μπορεί με δείκτη ρολογιού, μπορεί απλώς να κινείται μέσα σου, μα να ξέρεις πως είναι η καρδιά, είναι η Ζωή!

Είναι μια λάμψη που κάποιος την ξέχασε στο χθες, μα σύντομα σα βεγγαλικό στον ουρανό θα «ανθίσει»!

Και να θυμάσαι! Είναι όλη δική σου!

Την αξίζεις!

Ανάσανε!
Ανάσανε!

Γέμισε τα πνευμόνια σου με οξυγόνο!

Για κάθε λεπτό που αναπνέεις μπορείς ακόμη να πολεμάς!

Και να κερδίζεις! "


Μόλις διαβάσατε το δεύτερο απόσπασμα από το ποίημα «Ελευθέρια Πορεία», της ποιητικής συλλογής «Τα Λάφυρα της Ψυχής μου».


_______________________________________________________________


" Αυτό το παγκάκι είναι Reserve.
Όχι, όχι μην κάτσεις!
Είναι Reserve.

Σαν χθες θυμάμαι ήτανε που πλήρωσα με τις «οικονομίες» των ονείρων μου για να το αποκτήσω.

Ήρθα και τοποθέτησα επάνω του θυσίες, κόπους μιας ζωής κι εκείνο σαν είρωνας άνθρωπος, αυταρχικός, με μούντζωσε, με χλεύασε, με έσπρωξε και με γονάτισε στο χώμα!

Δακρύζω!
Δεν συγκινούμαι!
Αναπολώ!

Θυμάμαι!
Ελπίζω!
Αυτοτιμωρούμαι που μπορώ ακόμη να ελπίζω!

Μια αυτοκαταστροφική κίνηση και να ’μαι πάλι εδώ!
Στη βάση μου! Στην αξία μου!
Στο παγκάκι Μου!

Αυτό το παγκάκι είναι Reserve.
Όχι, όχι μην κάτσεις!
Είναι Reserve.

Εχει το αίμα, τη σάρκα, τα όνειρα, τη «δήθεν» ζωή και το λυτρωτικό μου θάνατο επάνω!
Είναι χρεωμένο με την ανάσα μου και πιστωμένο με την αδικία της ψυχής μου! "


Για το τέλος σας κράτησα το τρίτο και τελευταίο απόσπασμα για σήμερα  από το ποίημα «Παγκάκι Reserve», της ποιητικής συλλογής «Τα Λάφυρα της Ψυχής μου», το οποίο θέλω να σας πω πως γεννήθηκε σαν ιδέα στο μυαλό μου όταν άκουσα έναν άστεγο να διεκδικεί το παγκάκι του.


___________________  

 «Τα Λάφυρα της Ψυχής μου» και το «μου» στο τέλος δεν αφορά εμένα, τη δική μου ψυχή, δεν είναι σε καμία περίπτωση εγωκεντρικό, αφορά όμως όσους ανθρώπους τα αγκαλιάσουν και θελήσουν να μοιραστούν την όποια στιγμή μαζί τους, εχουν γραφτεί με αγάπη και θέλουν να λάβουν λίγη από αυτή πίσω. Έχω μάθει να μιλάω ειλικρινά και αυτό κάνω τωρα φίλοι.

"Τα Λάφυρα" γεννήθηκαν για να αγαπηθούν και θέλω να γίνει πράξη. Δε με πειράζει το χρονικό διάστημα, ας γίνει σιγά σιγά αλλά θέλω να γίνει. Τους αξίζει πιστεύω για πολλούς λογους που τους κρατώ για μένα γιατί δημιουργηθήκαν από ανθρώπους που με επηρέασαν χωρίς να το ξερόυν και χωρίς να το μάθουν  ποτέ.

Θα κλείσω την ανάρτηση σήμερα με ένα μεγάλο και από καρδιάς Ευχαριστώ!!! σε όλους τους ανθρώπους που αγκάλιασαν τα Λάφυρα και εμένα, κάνοντάς τα να εξαντληθούν και να επανακυκλοφορήσουν άμεσα. Σε όλους εκείνους τους ανθρώπους που τα προώθησαν, φωτογράφισαν, υποστήριξαν, αγάπησαν, με τον τρόπο τους ο καθένας.  Σε όλους εκείνους τους ανθρώπους που τα κοιτάζουν κι απλώς χαμογελούν γιατί έτσι νιώθουν! :)

Ελπίζω να πάει καλα η έκθεση για να καταφέρουμε να λάβουμε μέρος και σε άλλες που μπορεί να γίνουν.

Εάν κάποιος από εσάς ενδιαφέρεται άμεσα για το βιβλίο μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μου για να βρούμε τρόπο να το αποκτήσει.

Ένα ξεχωριστό ευχαριστώ στην Αχτίδα και στην Ιωάννα μου για τους λόγους που θα ανακαλύψετε πατώντας επάνω στα ονόματά τους.

Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους! Να περάσετε όμορφα φίλοι! :)

Σχόλια

  1. Ήρθα στην έκθεση Κική μου, στο περίπτερο 81 που είχες γράψε, αλλά φυσικά δεν σε βρήκα εκεί.
    Ελπίζω μέχρι το τέλος της έκθεσης να μπορέσω να περάσω πάλι.
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου καλησπέρα. Δυστυχώς είχα ενημέρωση στην αρχή για άλλο νούμερο, μετά άλλαξαν και πήγαν σε άλλο. Ενημέρωσα όταν με ειδοποίησαν αλλά δεν την είδες την αλλαγη. Λυπαμαι για τη ταλαιπωρια αγαπημενη μου. Αν ξαναπας, περιπτερο 4. Ευχαριστω για τη προθεση ομως! Φιλακια πολλα! <3

      Διαγραφή
  2. Κικίτσα μου εύχομαι "Τα Λάφυρα της Ψυχής μου" να κάνουν πολλές εκδόσεις...... Εγώ σίγουρα θα το αποκτήσω την Κυριακή το απόγευμα μια και τότε θα πάω στην έκθεση!!!!! Πολλά φιλιά Εκφραστική μου φίλη και ευχές για ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βικούλα μου σ' ευχαριστώ πολύ! Θα περιμένω όταν τα αποκτήσεις να μου πεις την άποψή σου! Ευχομαι να σου αρεσει και να εχεις ενα ομορφο και δασκεδαστικο σκ! Να εισαι παντα καλα! Φιλακια πολλα πολλα!

      Διαγραφή
  3. Λυπάμαι αγαπημένη μου Κική που λόγω της μεγάλης απόστασης που με χωρίζει από την πατρίδα δεν μου είναι εύκολο να περπατήσω στην πανέμορφη παραλία της Θεσσαλονίκης και να περάσω από την έκθεση του βιβλίου να χαρώ κι΄εγώ μαζί με τους άλλους "Τα λάφυρα της ψυχής σου" Τα τρία αποσπάσματα που μας πρόσφερες μας είπαν πάρα πολλά. Τυχεροί αυτοί που θα βρεθούν εκεί.
    Σου εύχομαι όλα να πάνε καλά και καλοτάξιδο το βιβλίο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ αγαπημένε μου Ντένη! Η καλη σου σκεψη μετραει πολυ! Να εχεις ενα ομορφο διημερο και να περνας ομορφα! :)

      Διαγραφή
  4. Μακάρι να παραβρεθεί πολύς κόσμος Κική μου!! Πολύ ωραία τα αποσπάσματα που μας παράθεσες!!
    Ειδικά το τελευταίο!!
    Φιλάκια κοπέλα μου και καλό σ/κ ναχεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαριλένα μου! Να είσαι καλά και να έχεις μία όμορφη μέρα!
      Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή
  5. Υπάρχει περίπτωση να δούμε το βιβλίο σου και σε κάποια έκθεση βιβλίου σε Πειραιά / Αθήνα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Σταμάτη.
      Ξέρω πως ο εκδοτικός θα συμμετάσχει σε έκθεση που θα γίνει στην Αθήνα αλλά όχι τώρα άμεσα. Όταν μάθω ημερομηνίες θα σας πω.

      Να είσαι καλά και να έχεις μία όμορφη μέρα!

      Διαγραφή
  6. Πάντα τέτοια Κική μου. Άντε και σύντομα και στο επόμενο εύχομαι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι κορίτσι μου.
      Ευχαριστώ πολύ.
      Ανταποδίδω για ότι καλύτερο!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

ΕΚΦΡΑΣΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΣΤΗΝ ΚΑΣΤΟΡΙΑ ΠΗΓΑΖΕΙ ΑΓΑΠΗ!

    Έως το τέλος του κόσμου λοιπόν... Έως.... Και μεταφορικά και κυριολεκτικά Σαν επιφώνημα... Πάντα ένα επιφώνημα.. Ένα επιφώνημα θαυμασμού, απόγνωσης, πολλών συναισθημάτων και ένωσης... Πάντα Ένωσης! ~~ Η Αγάπη Δηλώνει Πιστεύω - Κική Κωνσταντίνου Εκδόσεις Ανατολικός Η πανέμορφη φωτογραφία μας έρχεται από τα τρυφερά και δημιουργικά χεράκια μιας γυναίκας που αγαπώ και θαυμάζω! Κι όπως η ίδια μου είπε, άργησε αλλά έχει τη θέση που του αξίζει, επειδή περίμενε, υπομονετικά και καρτερικά! Ευχαριστώ ολόψυχα αγαπημένη μου, Alexandra Mouriopoulou !         Η κατανομή του χώρου ήταν άρτια μοιρασμένη και δομημένη στις δύο πλευρές με σκοπό και τα δύο μέρη να είναι ίδια. Ότι υπήρχε στη μία πλευρά υπήρχε και στην άλλη. Ακόμη και οι πετρούλες που στόλιζαν τις ρίζες των μεγάλων δέντρων ήταν ίδιες μεταξύ τους. Ήταν προφανές! Το πρόσωπο που είχε αναλάβει την φροντίδα και την επιμέλεια του κήπου εκτός από το ότι αφιέρωνε πάρα πολύ χρόνο σε αυτόν, για κάποιο ιδιαίτερο λόγο ήθελε και τα δύο

ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΜΠΛΟΚΟΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΜΑΣ

Κρατώ στα χέρια μου το Λογοτεχνικό Ημερολόγιο 2020 απο το Λογοτεχνικό Περιοδικό της Κεφαλλονιάς "Κέφαλος" , όπου συμμετέχω με τρία έργα μου. Ξεφυλλίζοντας το, ανάμεσα σε τόσους δημιουργούς και έργα, νιώθω υπερήφανη και ευγνώμων. Τα συγχαρητήρια μου, σε όλους! Eπίσης, ΕΔΩ, μπορειτε να διαβασετε μια υπέροχη συνέντευξη του δικού μας "Σκρουτζάκου"  Giannis Koutris !! Συγχαρητήρια αγαπημένε μου φίλε! Ακόμη, σας έχω δύο εξαιρετικές προτάσεις, δικών μας πάλι, αγαπημένων προσώπων! "Στα παπούτσια των άλλων¨" το νέο βιβλίο της Μαρίας Κανελλάκη, εκδ. 24γραμματα Ανατομικές ιστορίες παντός καιρού και εδάφους, σε ποικιλία δερμάτων και χρωμάτων, για όλες τις (χ)ώρες και για όλα τα πέλματα. Η νέα τάξη υποδημάτων θέλει έντονες αντιθέσεις και άτολμους βηματισμούς. Σ’ αυτό το καλαπόδι κατασκευάστηκαν και οι ιστορίες του βιβλίου. Ψηλοτάκουνες γόβες για «φλατ» ήρωες και παπούτσια γδαρμένα για ανθρώπους-λουστρίνια. Ολοκαίνουργια

ΓΙΑ ΤΗΝ ΞΑΔΕΡΦΑΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΑΓΑΠΗ!

Εκφραστικοί μου φίλοι, καλημέρα! Τί μου κάνετε, είστε όλοι καλά; Εγω μια χαρά. Καταιγισμός γενεθλίων το τελευταίο διάστημα βρε παιδιά! Πολύ με χαροποιεί αυτό! Ευχές, ευχές, ευχές! Μ' αρέσουν οι ευχές! Σήμερα λοιπόν θέλω και εγώ να δώσω τις ευχές μου σε ένα αγαπημένο μου πρόσωπο, με ένα ιδιαίτερο θα έλεγα τρόπο! (Είμαι σίγουρη πως όταν η ξαδέρφη μου δει αυτή την ανάρτηση θα γουρλώσει το μάτι πίσω από τα γυαλιά, θα βγάλει τη γλώσσα έξω απο αμηχανία, θα βγάλει μια κραυγή απόγνωσης και θα κρυφτεί όπου βρει πρόχειρα εκεί τριγύρω χαχαχαχα) (Ιωάννα σα να είμαι εκεί και να σε βλέπω νοιώθω - πολύ το διασκεδάζω! :P) Σκορπίνα λοιπόν η ξαδερφάρα μου! Δυναμική προσωπικότητα, όσο κι αν δε το δείχνει με τη πρώτη ματιά!  Σήμερα λοιπόν, το κορίτσι μου έχει γενέθλια και εγώ δε θα μπορούσα να μη κάνω ανάρτηση μοναχά για πάρτη της! Τόσα έχει κάνει εκείνη για μένα, ας κάνω και εγώ κάτι μικρό αυτή τη φορά! ;) Χρόνια πολλά λοιπόν σε σένα που όταν ήμουνα μικρή με έβαζες να