Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΈΝΑΣ ΠΙΝΑΚΑΣ... ΔΥΟ ΙΣΤΟΡΙΕΣ: ΑΝΤΑΝΑΚΛΑΣΗ - ΠΑΡΑΜΟΡΦΩΤΙΚΟΣ ΚΑΘΡΕΠΤΗΣ.

Εκφραστικοί μου φίλοι, καλημέρα!
Τί σας έχω σήμερα εγώ;

Καταρχάς να πω πως νιώθω ιδιαίτερη τιμή και χαρά για το θέμα που θα σας παρουσιάσω σε λίγο.

Αφορά τη συμμετοχή μου σε μια ωραία ιδέα - πρωτοβουλία που είχε η αγαπημένη μας Μαρία - Έλενα Φραγκιαδάκη πριν ένα χρόνο περίπου και σήμερα, αυτή η υπέροχη ιδέα έγινε e book που διανέμεται δωρεάν και κάπου ανάμεσα στις υπέροχες συμμετοχές υπάρχουν και οι δικές μου.

Για να πάρουμε όμως τα πράγμα απο την αρχή.

Αντιγράφω απο το μπλοκ της Μαριλένας μας:

" Θέλω να εμπνευστείτε από έναν πίνακα ή μια φωτογραφία που σε εσάς κάτι λέει, να μας συστήσετε με λίγα λόγια την πηγή της έμπνευσής σας και να γράψετε δυο ιστορίες (πεζό ή ποίημα) διαφορετικές.
α) Αντανάκλαση: Η ιστορία-αντανάκλαση θα είναι μια ιστορία που είτε απεικονίζει το θέμα του πίνακα ή της φωτογραφίας που επιλέξατε είτε αντικατοπτρίζει ακριβώς αυτό που νιώθετε εσείς για τον πίνακα ή την φωτογραφία.
β) Παραμορφωτικός καθρέφτης: Η ιστορία-παραμορφωτικός καθρέφτης θα είναι το αντίθετο.. Μια ιστορία που είτε θα παραμορφώνει το θέμα του πίνακα ή της φωτογραφίας που επιλέξατε είτε θα περιγράφει το εντελώς αντίθετο από αυτό που νιώθετε για τον πίνακα ή την φωτογραφία.

Κάπως έτσι Πρωτομαγιά του 2014 προσκάλεσα τους διαδικτυακούς φίλους να συμμετέχουν σε αυτό το παιχνίδι γραφής, έχοντας ως εργαλείο έμπνευσης και κινητοποίησης κάποιον πίνακα ή φωτογραφία δικής τους προτίμησης, που θα τους επέτρεπε να ανασύρουν στην επιφάνεια συναισθήματα, σκέψεις που θα τους επέτρεπαν να εκφράσουν γραπτώς δυο κείμενα υπό εντελώς διαφορετική οπτική γωνία.
Οφείλω να ομολογήσω ότι οι διαδικτυακοί φίλοι αγκάλιασαν με θέρμη την πρό(σ)κληση γραφής και συμμετείχαν με αξιόλογα κείμενα, πεζά και ποιήματα, που τα αγάπησα πολύ κι εγώ κι οι αναγνώστες των ιστοριών!! Το πλήρωμα του χρόνου τα έφερε έτσι ώστε σήμερα, τα κείμενα αυτά συγκεντρώθηκαν και κυκλοφορούν σε μορφή e-book από τις ψηφιακές εκδόσεις  “εν καινώ” του ηλεκτρονικού εβδομαδιαίου περιοδικού πολιτισμού 24grammata.
Θέλω να ευχαριστήσω ολόψυχα όλους τους διαδικτυακούς φίλους που συμμετείχαν στην πρό(σ)κληση και κατέθεσαν την έμπνευσή τους με γνώμονα την φωτογραφία ή τον πίνακα που επέλεξαν! Σας ευχαριστώ ειλικρινά όλους μα όλους!!Εσείς δώσατε σάρκα κι οστά στην πρόσκληση!! <3
Ένα τεράστιο κι εγκάρδιο ευχαριστώ έχω ανάγκη να εκφράσω στους ανθρώπους που με τις γνώσεις και το μεράκι τους υλοποίησαν αυτήν την ιδέα του e-book!!Στον υπεύθυνο της σειράς εν καινώ Γιώργο Πρίμπα  , στον Γιώργο Δαμιανό  που διευθύνει το ηλεκτρονικό περιοδικό πολιτισμού  24grammata.com  και στον Απόστολο Θηβαίο. Σας είμαι ευγνώμων για την πολύτιμη βοήθεια και τον χρόνο που μας διαθέσατε!! "

Και κάπως έτσι φίλοι ξεκίνησαν όλα και τώρα υλοποιήθηκαν όλα!

Ιδού το συλλογικό μας έργο:


Το βιβλίο μας μπορείτε να το κατεβάσετε δωρεάν από εδώ: http://www.24grammata.com/?p=50537


“Ένας πίνακας … δυο ιστορίες: Αντανάκλαση – Παραμορφωτικός καθρέφτης”
 Συλλογικό έργο

24grammata.com/ free ebook
Επίλεκτες Ψηφιακές Εκδόσεις: 24grammata.com
Σειρά: εν καινώ, Αριθμός σειράς: 126
Τόπος και Χρονολογία πρώτης έκδοσης: Αθήνα, 2015
Μέγεθος Αρχείου:3,1 Mb
Σελίδες:78
Μορφή αρχείου: pdf
Γραμματοσειρά: times new roman


Συμμετέχουν με κείμενά τους οι:
Mia Petra ( http://pistos-petra.blogspot.gr/)
Μαρία Κανελλάκη (http://toapagio.blogspot.gr/)
Χριστίνα Λέλη (http://butterfly-butterflysworld.blogspot.gr/)
Μαρία Κ (http://mytripssonblog.blogspot.gr/)
Αριστέα Κουτά (http://princess-airis.blogspot.gr/)
Κική Κωνσταντίνου (http://ekfrastite.blogspot.gr)/
Αναστασία Γκρέμου (http://on-the-up-and-up.blogspot.gr/)
Φίλιππος Φίλιας (https://www.facebook.com/filippos.filias)
Ελένη Φλογερά (http://stamonopatiatisfantasias.blogspot.gr/)
Άννα Παπαδοπούλου (http://kloanna.blogspot.gr/)
Αλεξάνδρα (http://abuttononthemoon.blogspot.gr/)
Δημήτρης Ασλάνογλου φιλοξενείται στο blog της Αριστέας Κουτά
Μαρία Νικολάου (http://mia-matia-ston-ilio.blogspot.gr/)
Onirokosmos (http://onirokosmos-art.blogspot.gr/)
Levina (http://levina-imagination.blogspot.gr/)
Παλόμα (http://palomita-in-stars.blogspot.gr/


Οι φωτογραφίες ανήκουν:
Θάνος Τσάκαλος (http://tatphotography.blogspot.gr/)
Χρήστος Μποκόρος, Κεράκι στην έναστρη νύχτα (http://www.bokoros.gr/)


Οι πίνακες ανήκουν:
Έντβαρτ Μουνκ, Η κραυγή
Πάμπλο Πικάσο, Γκουέρνικα
Αριστέα Κουτά, Η Σπηλιά
Βίνσεντ βαν Γκογκ, Τα Ηλιοτρόπια
Βίνσεντ βαν Γκογκ, Μεσημεριανή ξεκούραση
Γιοχάνες Βερμέερ, Το κορίτσι με το Μαργαριταρένιο Σκουλαρίκι
Γεώργιος Ιακωβίδης, Μητρική Στοργή
Χάρης Πετρακόγιαννης, Η ένωση κι ο χωρισμός
Ρενέ Μαγκρίτ, Η αυτοκρατορία του φωτός
Μιχαήλ Άγγελος, Η δημιουργία του Αδάμ
Σαλβαδόρ Νταλί, Η εμμονή της μνήμης
Γκούσταφ Κλιμτ, The Kiss
Ούγκο Σίμπεργκ, Ο πληγωμένος άγγελος
Τζων Κόλιερ, Λίλιθ


Ένα μεγάλο ευχαριστώ και απο μένα στην υπέροχη Μαριλένα για την πρωτοβουλία και όλο το συντονισμό που ακολούθησε ώστε να γίνει πράξη ακόμη ένα όνειρό μας καθώς επίσης και στους ανθρώπους που υλοποίησαν την ιδέα του e-book.

Στον υπεύθυνο της σειράς εν καινώ Γιώργο Πρίμπα  , στον Γιώργο Δαμιανό  που διευθύνει το ηλεκτρονικό περιοδικό πολιτισμού  24grammata.com  και στον Απόστολο Θηβαίο. 

Για το τέλος ένα ζεστό ευχαριστώ σε όλους τους ανθρώπους που συμμετέχουν μαζί με εμένα στο αξιαγάπητο αυτό συλλογικό έργο και θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας δυο σημαντικά για εμένα πράγματα που δε γνωρίζετε έως τώρα.

Το πρώτο αφορά στο ότι χάρη στην ιδέα της Μαριλένας μας είδα πως μου αρέσει αυτό το είδος γραφής, πειραματίστηκα, ειδα μέσα του κάπως πιο ουσιαστικά θα τολμήσω να πω, ένιωσα μια ιδιαίτερη γαλήνη και ελευθερία και χάρη σε αυτά τα συναισθήματα δημιουργήθηκαν τα ποιήματα του βιβλίου  "Tα Λάφυρα της Ψυχής μου" που κυκλοφόρησε πριν λίγους μήνες και μέχρι στιγμής πάει πολύ καλά και το δεύτερο πράγμα που θέλω να σας πω είναι πως επειδη τα ποιήματα "Ο Ήλιος" και "Η Σελήνη" περιλαμβάνονται στο βιβλίο μου διότι χάρη σε αυτά έγιναν όλα, φοβήθηκα πως δε θα μπορούσα να συμμετέχω στο e book αλλά μιλώντας με τον εκδοτικό μου οίκο και εξηγώντας του το όλο εγχείρημα και το πόσο θέλω να υπάρχουν τα ποιήματα και εδώ επειδή στην ουσία ανήκουν εδώ. μου είπε πως δεν υπάρχει πρόβλημα και μπορώ να τα συμπεριλάβω και στο συλλογικό αυτό έργο.  Όλα καλά λοιπόν! Ένα άλλο ευχαριστώ λοιπόν στη Μαριλένα μου που περίμενε μέχρι να της δώσω και εγω το τελικό ΟΚ και στις εκδόσεις mystory.gr που ήταν τόσο θετικοί στην ιδέα αυτή.

Να είστε καλά εκφραστικοί μου φίλοι και μη ξεχάσετε να κατεβάσετε και να διαβάσετε το έργο μας. Είναι δωρεάν και θα τολμήσω να πω πως είναι ιδιαίτερο και ξεχωριστό.

Όμορφη μέρα σε όλους! Με πολλά συλλογικά χαμόγελα!

Σχόλια

  1. Μόλις το διάβασα και σε άλλο blog και χάρηκα πάρα πολύ!
    Μπράβο σας!
    Ευτυχώς που δεν υπήρχε πρόβλημα και με τα ποιήματά σου... Θα ήταν κρίμα...
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο μας και ζήτω μας! Τα θερμότερα συγχαρητήρια βέβαια, αξίζουν για το γλυκό μου συμπεθερόνι, τη Μαρινέλα μας!! :)) Ευχαριστούμε πολύ και τα 24γράμματα φυσικά! Καλημέρα παιδιά μου και καλές επιτυχίες και στη συνέχεια :)) Να δούμε πότε θα κάνω κι εγώ νύξη :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Άλλη μια σας εξαίρετη προσπάθεια Κική. Εξακολουθώ να σε παρακολουθώ και να σε καμαρώνω. Καλή μέρα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο σας σε όλους σας!
    Είναι πάρα πολύ όμορφα και πολύ πετυχημένη προσπάθεια!
    Μπράβο και στα 24 γράμματα που το δημοσίευσε!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η Μαριλένα μας μας έδωσε μεγάλη χαρά με τούτη την πρωτοβουλία της. Ελπίζω να διαβαστεί από πολλούς.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συγχαρητήρια σε όλους!
    Είναι πολύ ελπιδοφόρο όταν γίνονται τόσο ωραία συλλογικά πράγματα!
    Καλό απόγευμα Κική μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συγχαρητήρια σε όσους συμμετέχουν!!!
    Σας εύχομαι πολλές επιτυχίες!! !:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι ομορφα νεα.. Κική μου!!! μπραβο σου κσι μπραβο σε όλα τα κοριτσια που γραφουν τόσο ομορφα... και εεπειδή ειχα πολύ καιρό να έρθω ... ο χρονος περανα και δεν τον προλαβαινω.. μικρή μου διαβασα και τις προηγουμενες αναρτησεις σου με τα νεα για το βιβλίο σου ..και χαρηκα που ΄'εχει ηδη και η δευτερη εκδοσή του καλοταξιδο να ειναι ..διαβαζοντας τα τρια απο τα ποιηματα σου βρισκω πολύ συναισθημα στην γραφή σου... μπραβο Κικη μου συνεχισε να γραφεις... ελπιζω τα βιβλιοπωλεια να το εχουν.. οταν κατεβω στην πόλη θα κοιταξω να το βρώ ...τωρα βρισκομαι εκτός Ηρακλείου... να έχεις παντα τα καλύτερα στην ζωή σου...πολλες και καλλες επιτυχιες.. σου ευχωμαι.. μικρή .... φιλακιααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα σμαραγδενια μου! Δε το εχουν ολα τα βιβλιοπωλεια, οταν θελησεις να το παρεις μου λες και το συζηταμε πως θα ερθει στα χερια σου. Ευχαριστω πολυ και ανταποδιδω τις ομορφες ευχες σου! Φιλακια πολλα πολλα πολλα!

      Διαγραφή
  9. Πολλοί πίνακες, πολλές ιστορίες σ' αυτό το e-book! Καλή η προσπάθεια, και εις ανώτερα! Άλλο ένα ενδιαφέρον e-book που δεν ήξερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μπράβο μας και μπράβο στην ακούραστη Μαριλένα μας!
    Φιλάκια πολλά Κικίτσα μου♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. μπράβο σε όλους σας και σε σένα μπραβο φίλη μου .... να είσαι καλά !!! και σας ευχαριστούμε πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ξαναγράφω Κική μου το σχόλιο, πόσο πολύ σας ευχαριστώ εγώ για την θετική σας ανταπόκριση και τα εξαιρετικά σας κείμενα!! Ολες αυτές οι διαδικτυακές μας συναντήσεις είναι αμοιβαίες!! Να σαι καλά, να δημιουργείς με την ψυχή σου!! Τα κείμενα, τα ποίηματά σου τα χεις μέσα σου!! Αυτά σου ζητάνε την γέννα τους!!
    Σε φιλώ με αγάπη και σε ευχαριστώ πολυ πολύ και σε εσένα και τους εκδότες σου για την θετική τους στάση!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριλένα μου τι όμορφο αυτο που μου εγραψες. Ευχομαι να το αξιζω πραγματικα! Σε ευχαριστω για ολα! Φιλακια πολλα πολλα!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

ΕΚΦΡΑΣΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΣΤΗΝ ΚΑΣΤΟΡΙΑ ΠΗΓΑΖΕΙ ΑΓΑΠΗ!

    Έως το τέλος του κόσμου λοιπόν... Έως.... Και μεταφορικά και κυριολεκτικά Σαν επιφώνημα... Πάντα ένα επιφώνημα.. Ένα επιφώνημα θαυμασμού, απόγνωσης, πολλών συναισθημάτων και ένωσης... Πάντα Ένωσης! ~~ Η Αγάπη Δηλώνει Πιστεύω - Κική Κωνσταντίνου Εκδόσεις Ανατολικός Η πανέμορφη φωτογραφία μας έρχεται από τα τρυφερά και δημιουργικά χεράκια μιας γυναίκας που αγαπώ και θαυμάζω! Κι όπως η ίδια μου είπε, άργησε αλλά έχει τη θέση που του αξίζει, επειδή περίμενε, υπομονετικά και καρτερικά! Ευχαριστώ ολόψυχα αγαπημένη μου, Alexandra Mouriopoulou !         Η κατανομή του χώρου ήταν άρτια μοιρασμένη και δομημένη στις δύο πλευρές με σκοπό και τα δύο μέρη να είναι ίδια. Ότι υπήρχε στη μία πλευρά υπήρχε και στην άλλη. Ακόμη και οι πετρούλες που στόλιζαν τις ρίζες των μεγάλων δέντρων ήταν ίδιες μεταξύ τους. Ήταν προφανές! Το πρόσωπο που είχε αναλάβει την φροντίδα και την επιμέλεια του κήπου εκτός από το ότι αφιέρωνε πάρα πολύ χρόνο σε αυτόν, για κάποιο ιδιαίτερο λόγο ήθελε και τα δύο

ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΜΠΛΟΚΟΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΜΑΣ

Κρατώ στα χέρια μου το Λογοτεχνικό Ημερολόγιο 2020 απο το Λογοτεχνικό Περιοδικό της Κεφαλλονιάς "Κέφαλος" , όπου συμμετέχω με τρία έργα μου. Ξεφυλλίζοντας το, ανάμεσα σε τόσους δημιουργούς και έργα, νιώθω υπερήφανη και ευγνώμων. Τα συγχαρητήρια μου, σε όλους! Eπίσης, ΕΔΩ, μπορειτε να διαβασετε μια υπέροχη συνέντευξη του δικού μας "Σκρουτζάκου"  Giannis Koutris !! Συγχαρητήρια αγαπημένε μου φίλε! Ακόμη, σας έχω δύο εξαιρετικές προτάσεις, δικών μας πάλι, αγαπημένων προσώπων! "Στα παπούτσια των άλλων¨" το νέο βιβλίο της Μαρίας Κανελλάκη, εκδ. 24γραμματα Ανατομικές ιστορίες παντός καιρού και εδάφους, σε ποικιλία δερμάτων και χρωμάτων, για όλες τις (χ)ώρες και για όλα τα πέλματα. Η νέα τάξη υποδημάτων θέλει έντονες αντιθέσεις και άτολμους βηματισμούς. Σ’ αυτό το καλαπόδι κατασκευάστηκαν και οι ιστορίες του βιβλίου. Ψηλοτάκουνες γόβες για «φλατ» ήρωες και παπούτσια γδαρμένα για ανθρώπους-λουστρίνια. Ολοκαίνουργια

ΓΙΑ ΤΗΝ ΞΑΔΕΡΦΑΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΑΓΑΠΗ!

Εκφραστικοί μου φίλοι, καλημέρα! Τί μου κάνετε, είστε όλοι καλά; Εγω μια χαρά. Καταιγισμός γενεθλίων το τελευταίο διάστημα βρε παιδιά! Πολύ με χαροποιεί αυτό! Ευχές, ευχές, ευχές! Μ' αρέσουν οι ευχές! Σήμερα λοιπόν θέλω και εγώ να δώσω τις ευχές μου σε ένα αγαπημένο μου πρόσωπο, με ένα ιδιαίτερο θα έλεγα τρόπο! (Είμαι σίγουρη πως όταν η ξαδέρφη μου δει αυτή την ανάρτηση θα γουρλώσει το μάτι πίσω από τα γυαλιά, θα βγάλει τη γλώσσα έξω απο αμηχανία, θα βγάλει μια κραυγή απόγνωσης και θα κρυφτεί όπου βρει πρόχειρα εκεί τριγύρω χαχαχαχα) (Ιωάννα σα να είμαι εκεί και να σε βλέπω νοιώθω - πολύ το διασκεδάζω! :P) Σκορπίνα λοιπόν η ξαδερφάρα μου! Δυναμική προσωπικότητα, όσο κι αν δε το δείχνει με τη πρώτη ματιά!  Σήμερα λοιπόν, το κορίτσι μου έχει γενέθλια και εγώ δε θα μπορούσα να μη κάνω ανάρτηση μοναχά για πάρτη της! Τόσα έχει κάνει εκείνη για μένα, ας κάνω και εγώ κάτι μικρό αυτή τη φορά! ;) Χρόνια πολλά λοιπόν σε σένα που όταν ήμουνα μικρή με έβαζες να