Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΤΑ ΛΑΦΥΡΑ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΚΡΕΜΑΣΤΗ ΛΑΚΩΝΙΑΣ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΩΤΗΡΗ.


Εκφραστικοί μου, καλημέρα.
Για το πρώτο μέρος του οδοιπορικού πατήστε εδώ: http://ekfrastite.blogspot.gr/2015/12/blog-post_2.html

Για το δεύτερο μέρος απλώς απολαύστε τις φωτογραφίες:


Σε μια όμορφη επιφάνεια με χρωματισμούς γήινους που ταιριάζουν στα Λάφυρα μιας και δημιουργήθηκαν για να μιλήσουν για μερικές μόνο απο τις πνευματικές μάχες που μπορεί να δώσει ο κάθε άνθρωπος στη ζωή του.




Με φόντο μία ροζ τριανταφυλλιά ή μπορεί να είναι και κόκκινη δεν είμαι σίγουρη αλλά είναι πανέμορφη και άμα προσέξετε δεν είναι σαν να το αγκαλιάζει;

Να μοιραστώ μαζί σας κι ένα μυστικό; Στο δεύτερο βιβλίο και όχι λόγω της φωτογραφίας αλλά να... θα υπάρχει και μία Τριανταφυλλιά έκει μέσα αλλά για άλλους λόγους που μελλοντικά θα μοιραστώ μαζί σας.



Να 'μαστε και εδώ! Να αναπαυόμαστε στον κορμό ενός δέντρου. Υπάρχει άλλωστε και Ποίημα για το "Πράσινο" μέσα, είναι δυνατόν να μη φωτογραφιζόμασταν υπο την ανάσα του, την ελπίδα, το οξυγόνο του; 




Κι ένας καλός καφές συνάδει με την ανάγνωση ενός βιβλίου. Δε λέω υπέροχη συντροφιά το κρασάκι αλλά και ο καφές ιδανικός, ειδικά την απογευματινή ώρα και μάλιστα σε ένα πλακόστρωτο δρομάκι.



Και στο τάβλι, αγαπημένη συνήθεια πολλών συνανθρώπων μας που ομολογώ πως παραξενεύτηκα πολύ όταν την είδα μα όσο τη κοιτούσα τόσο περισσότερο μου άρεσε, πρωτότυπη με έναν δικό της τρόπο.



Το πόσο μας ταιριάζει αυτό το φόντο δε λέγεται. Γιατί νιώθω πως το βιβλίο χαμογελάει έντονα εκει μέσα; Το νιώθετε και εσείς;


Και ξανά σε δέντρο, με κορμό έντονο που για μένα δείχνει ιστορία. Μα πραγματικά δε νιώθετε και εσείς οτι τα Λάφυρα μπορούν να αναπνέουν εκει πέρα; Ή μήπως η χαρά μου είναι τόση που μπορώ να τους δώσω μία ακόμη ζωή;



Κι ύστερα αυτή η φωτογραφία! Θεέ μου πόσο υπέροχη φωτογραφία! Πόσο την αγαπώ να ξέρατε μόνο! Η ανάλυσή της, λόγω μεγάλου μεγέθους εδώ δεν είναι ιδιαίτερα καθαρή αλλα νομίζω πως μπορείτε να διακρίνετε και να υποθέσετε για ποιους λόγους μπορώ να αγαπήσω τοσο πολύ αυτή την εικόνα. Οσοι τουλάχιστον μπορείτε να δείτε το μέσα μου σίγουρα θα ξέρετε γιατί μπορώ κάθε φορά που την κοιτώ να την αγαπώ πιο πολύ και πιο πολύ.


Και η τελευταία φωτογραφία με την οποία και θα κλείσω το ταξίδι αυτό, είναι με το χαμόγελο για εμένα, των Λαφύρων που σε πρώτο πλάνο πια μπρορώ να αντικρύσω κάτω απο ένα λουλουδιαστό, ανθισμένο τοπίο που με κάνει να χαίρομαι, να ηρεμώ και να γαληνεύω.

Σωτήρη μου ευχαριστώ θερμά για αυτό το καταπληκτικό ταξίδι με τις υπέροχες φωτογραφίες που μου χάρισες και ευχαριστούμε την Κρεμαστή Λακωνίας που είναι ένα πανέμορφο γραφικό χωριό και μας θύμισε ξανά την αγάπη μας για τα μέρη που λίγοι μα τυχεροί, έχουν ζήσει.

Τα χωριά μας φίλοι, τα όποια χωριά του καθενός είναι και θα είναι πάντοτε η Ιστορία του.

Να είστε όλοι καλά!

Σχόλια

  1. Πολλά μπράβο στον Σωτήρη για την όμορφη φωτογραφική του ματιά!
    Λατρεύω τις λήψεις με τη φύση, χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει πως υστερούν οι υπόλοιπες!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλα-πολλά, Κική μου!
    Καλό μεσημεράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα κορίτσι μου γλυκο
      Ευχαριστω που εισαι παντα εδω για μενα
      Φιλια πολλα

      Διαγραφή
  2. Ε ρε τι σε τι χέρια μερακλή έφτασε το βιβλίο!!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

ΕΚΦΡΑΣΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΣΤΗΝ ΚΑΣΤΟΡΙΑ ΠΗΓΑΖΕΙ ΑΓΑΠΗ!

    Έως το τέλος του κόσμου λοιπόν... Έως.... Και μεταφορικά και κυριολεκτικά Σαν επιφώνημα... Πάντα ένα επιφώνημα.. Ένα επιφώνημα θαυμασμού, απόγνωσης, πολλών συναισθημάτων και ένωσης... Πάντα Ένωσης! ~~ Η Αγάπη Δηλώνει Πιστεύω - Κική Κωνσταντίνου Εκδόσεις Ανατολικός Η πανέμορφη φωτογραφία μας έρχεται από τα τρυφερά και δημιουργικά χεράκια μιας γυναίκας που αγαπώ και θαυμάζω! Κι όπως η ίδια μου είπε, άργησε αλλά έχει τη θέση που του αξίζει, επειδή περίμενε, υπομονετικά και καρτερικά! Ευχαριστώ ολόψυχα αγαπημένη μου, Alexandra Mouriopoulou !         Η κατανομή του χώρου ήταν άρτια μοιρασμένη και δομημένη στις δύο πλευρές με σκοπό και τα δύο μέρη να είναι ίδια. Ότι υπήρχε στη μία πλευρά υπήρχε και στην άλλη. Ακόμη και οι πετρούλες που στόλιζαν τις ρίζες των μεγάλων δέντρων ήταν ίδιες μεταξύ τους. Ήταν προφανές! Το πρόσωπο που είχε αναλάβει την φροντίδα και την επιμέλεια του κήπου εκτός από το ότι αφιέρωνε πάρα πολύ χρόνο σε αυτόν, για κάποιο ιδιαίτερο λόγο ήθελε και τα δύο

ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΜΠΛΟΚΟΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΜΑΣ

Κρατώ στα χέρια μου το Λογοτεχνικό Ημερολόγιο 2020 απο το Λογοτεχνικό Περιοδικό της Κεφαλλονιάς "Κέφαλος" , όπου συμμετέχω με τρία έργα μου. Ξεφυλλίζοντας το, ανάμεσα σε τόσους δημιουργούς και έργα, νιώθω υπερήφανη και ευγνώμων. Τα συγχαρητήρια μου, σε όλους! Eπίσης, ΕΔΩ, μπορειτε να διαβασετε μια υπέροχη συνέντευξη του δικού μας "Σκρουτζάκου"  Giannis Koutris !! Συγχαρητήρια αγαπημένε μου φίλε! Ακόμη, σας έχω δύο εξαιρετικές προτάσεις, δικών μας πάλι, αγαπημένων προσώπων! "Στα παπούτσια των άλλων¨" το νέο βιβλίο της Μαρίας Κανελλάκη, εκδ. 24γραμματα Ανατομικές ιστορίες παντός καιρού και εδάφους, σε ποικιλία δερμάτων και χρωμάτων, για όλες τις (χ)ώρες και για όλα τα πέλματα. Η νέα τάξη υποδημάτων θέλει έντονες αντιθέσεις και άτολμους βηματισμούς. Σ’ αυτό το καλαπόδι κατασκευάστηκαν και οι ιστορίες του βιβλίου. Ψηλοτάκουνες γόβες για «φλατ» ήρωες και παπούτσια γδαρμένα για ανθρώπους-λουστρίνια. Ολοκαίνουργια

ΓΙΑ ΤΗΝ ΞΑΔΕΡΦΑΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΑΓΑΠΗ!

Εκφραστικοί μου φίλοι, καλημέρα! Τί μου κάνετε, είστε όλοι καλά; Εγω μια χαρά. Καταιγισμός γενεθλίων το τελευταίο διάστημα βρε παιδιά! Πολύ με χαροποιεί αυτό! Ευχές, ευχές, ευχές! Μ' αρέσουν οι ευχές! Σήμερα λοιπόν θέλω και εγώ να δώσω τις ευχές μου σε ένα αγαπημένο μου πρόσωπο, με ένα ιδιαίτερο θα έλεγα τρόπο! (Είμαι σίγουρη πως όταν η ξαδέρφη μου δει αυτή την ανάρτηση θα γουρλώσει το μάτι πίσω από τα γυαλιά, θα βγάλει τη γλώσσα έξω απο αμηχανία, θα βγάλει μια κραυγή απόγνωσης και θα κρυφτεί όπου βρει πρόχειρα εκεί τριγύρω χαχαχαχα) (Ιωάννα σα να είμαι εκεί και να σε βλέπω νοιώθω - πολύ το διασκεδάζω! :P) Σκορπίνα λοιπόν η ξαδερφάρα μου! Δυναμική προσωπικότητα, όσο κι αν δε το δείχνει με τη πρώτη ματιά!  Σήμερα λοιπόν, το κορίτσι μου έχει γενέθλια και εγώ δε θα μπορούσα να μη κάνω ανάρτηση μοναχά για πάρτη της! Τόσα έχει κάνει εκείνη για μένα, ας κάνω και εγώ κάτι μικρό αυτή τη φορά! ;) Χρόνια πολλά λοιπόν σε σένα που όταν ήμουνα μικρή με έβαζες να