Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

OI ΦΕΓΓΙΤΕΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ.


Εκφραστικοί μου, καλημέρα και καλή εβδομάδα.
Χρόνια πολλά και Φώτιση για όλο το κόσμο.

Υποθέτω πως κι εσείς ζεστένεστε πολύ, οπότε λέω να σας δροσίσω λίγο, με τα δικά μου ευχάριστα νέα.

Eίναι πλέον γεγονός, η δεύτερη ποιητική συλλογή "Οι Φεγγίτες της Ζωής μου" κυκλοφορούν και ήδη βρίσκονται σε πολλές ανθρώπινες αγκαλιές, τόσες πολλές και τόσο σύντομα, που ειλικρινά δεν έχω λόγια για να σας ευχαριστήσω.

Για ελάτε όμως να γνωριστούμε:


Και να θυμάσαι, πως οι φεγγίτες μπορούν να φωτίσουν ακόμη και το πιο σκοτεινό και άραχνο κομμάτι της ψυχής σου….
Aρκεί πρώτα, να τους το επιτρέψεις εσύ!


Για αρχή, να σας πω πως είμαστε ανανεωμένοι. Εμπλουτίσαμε το βιογραφικό μας σημείωμα και αλλάξαμε την φωτογραφία μας. Σας έχω μιλήσει στο παρελθόν για την επιλογή τίτλου και εξωφύλλου αλλά όσοι θέλετε να θυμηθείτε, μπορείτε να δείτε εδώ: http://ekfrastite.blogspot.gr/2016/04/blog-post_19.html και επειδή θυμάμαι καλά πως είχα μοιραστεί μαζί σας κι ένα απόσπασμα, μπορείτε να το δείτε κι αυτό εδώ: http://ekfrastite.blogspot.gr/2016/05/blog-post_59.html

Που λέτε εκφραστικοί, νιώθω αρκετά χαρούμενη και ευγνώμων. Είναι κάτι που ήθελα πολύ και τώρα πλέον που έγινε πραγματικότητα, μα το κυριότερο συνεχίζεται, νιώθω απερίγραπτα. Ειλικρινά δε μπορώ να σας περιγράψω το πως νιώθω, το μόνο που μπορώ να πω με βεβαιότητα είναι οτι για ακόμη μία φορά απευθύνομαι σε φίλους ή αν θέλετε καλύτερα, σε άτομα που αισθάνομαι οικεία.

Εμένα με ξέρετε, έτσι τουλάχιστον πιστεύω, δεν κρύβομαι πίσω από το δάχτυλό μου και ό,τι έχω να πω το λέω. Οι "Φεγγίτες" δεν είναι σε καμία περίπτωση η συνέχεια των "Λαφύρων", είναι παράγωγό του όμως, κομμάτι του. Δεν αλληλοσυμπληρώνονται, συνυπάρχουν.   



  • ISBN-13: 978-960-93-7818-5
  • Ιδιωτική Έκδοση, 2016
  • € 10.00 (περ ΦΠΑ 6%)
  • Χαρτόδετο
  • Μοντέρνα ποίηση
  • 14.0 x 21.0 cm, 98 σελ.

 

Περιγραφή


To βιβλίο, είναι μία ποιητική συλλογή, παράγωγο γένος της πρώτης προσωπικής δουλειάς της συγγραφέως, που περιλαμβάνει 17 θεματικές ενότητες μοντέρνων, στοχαστικών ποιημάτων ποικίλης θεματολογίας, που μέσω συμβολισμών που αντιστοιχούν κυρίως σε υπαρκτά πρόσωπα (γενικευμένος καθορισμός ρόλων του κοινωνικού περίγυρου ενός ανθρώπου), πετυχαίνουν να τονίσουν τον καθοριστικό ρόλο των διαπροσωπικών σχέσεων ενός ανθρώπου, τόσο ως ενεργό μέλος μιας κοινωνίας όσο και ως ξεχωριστή οντότητα.

Προσφιλείς εκφραστικοί τρόποι με τους οποίους επιτυγχάνεται ζωντάνια και παραστατικότητα είναι η θεατρικότητα (αποστροφή του ποιητικού υποκειμένου σε β ενικό, κινητικότητα των ηρώων και μια γενικότερη σκηνοθετική οργάνωση του χώρου και των προσώπων), η εικονοπλασία, το πεζολογικό ύφος, η απλή και καθημερινή σύνταξη και λεξιλόγιο. Τρόποι που χρησιμοποιήθηκαν  εξίσου και στην πρώτη της δουλειά.




Στόχος και ευχή μου ειναι, μέσα απο τους προσωπικούς μου αν θέλετε "Φεγγίτες", να αναγνωρίσει ο καθένας τόσο τους δικούς του όσο και το σημείο ή τα σημεία εκείνα που έγινε ο ίδιος ένας μικρός ή μεγάλος "Φεγγίτης" για τους συνανθρώπους του.

Κι ακούστε τώρα τι έπαθα...

Διαβάζοντας το βιβλίο όταν το παρέλαβα, κι αφού είχε περάσει αρκετός καιρός από την τελευταία φορά που το είχα διαβάσει σε αρχείο word ακόμη, μόλις το είχα ολοκληρώσει, πρώτον το κατανόησα ακόμη καλύτερα και δεύτερον και σημαντικότερον, τρόμαξα όταν διαπίστωσα πόση ψυχή έχω καταθέσει σε ορισμένα σημεία. Βέβαια επειδή εγώ αγαπάω πάρα πολύ τον συμβολισμό και την εικονοπλασία, δεν ξέρω κατα πόσο γίνεται αντιληπτό αλλά εγώ τρόμαξα γιατί δεν το είχα συνειδητοποιήσει τόσο καιρό.

Μη σας κουράζω όμως άλλο, ελάτε να δούμε τις πρώτες του φωτογραφίες:





Εδώ μας βλέπετε μισούς γιατί είμαστε και "τσαχπίνηδες" και κάνουμε τα κόλπα μας.
(τώρα ποιος άλλος θα αποκαλούσε το βιβλίο του έτσι δεν ξέρω, αλλά εμείς έτσι είμαστε και σε όποιον αρέσουμε)

Η πρώτη φωτογραφία λοιπόν μας ήρθε από τα γραφεία του myStory.gr που όπως διαπιστώσατε κι εσείς, συνεργαστήκαμε ξανά για την έκδοση του νέου βιβλίου.  Το Ευχαριστώ μου σε όλη την δημιουργική ομάδα εκεί στη Θεσσαλονίκη, ιδιαίτερα για το όμορφο εξώφυλλο που μου χάρισαν και είναι βασισμένο σε έργο του καλλιτέχνη Άντρε Κον, αλλά θέλω να ευχαριστήσω πιο προσωπικά,  τον Χρήστο Ελμάζη, θα τον δείτε και στην φωτογραφία που ακολουθεί, για τη λύση που έδωσε άμεσα σε ένα πρόβλημα που δημιουργήθηκε τώρα στο τέλος της έκδοσης.

Στα γραφεία της δημιουργικής ομάδας του mystory.gr, από τον υπεύθυνο των εκδόσεων, Χρήστο Ελμάζη



Το κλειδί που κρύβεται κάτω από το γεράνι δεν είναι σαν όλα τα κλειδιά. Ανοίγει την πόρτα σ' έναν άλλο κόσμο, κατοικημένον από ευτυχισμένους δραπέτες, που μακριά από την παγίδα του "πολιτισμού", ζουν αρμονικά με τη φύση και τον εαυτό τους..

Χρόνης Μίσσιος


Βλέποντας την αφίσα του περιοδικού ψυχολογίας και πνευματικής αναζήτησης "Άβατον" πίσω στον τοίχο, την επάνω παρουσίαση από το οπισθόφυλλο του βιβλίου "Το κλειδί είναι κάτω από το γεράνι" του Χρόνη Μίσσιου σκέφτηκα, και μιας και που τον θαυμάζω πολύ, λέω τι καλύτερος τρόπος να παρουσιάσω την έκδοση του δεύτερού μου βιβλίου με ένα απόσπασμα ενός ιδιαίτερου, αντιστασιακού λογοτέχνη και ακτιβιστή, που θεωρώ πως όλοι αγαπάμε και θαυμάζουμε.

Σταμάτησα το απόσπασμα στο σημείο εκείνο της αρμονικής συνύπαρξης γιατί πλέον στη κοινωνία μας αυτό είναι που μου λείπει περισσότερο και το αναζητάω και μέσω των βιβλίων ενίοτε, το βρίσκω.

Το κλειδί που βρίσκεται κάτω από το γεράνι λοιπόν, δεν είναι σαν όλα τα κλειδιά. Ευελπιστεί να ανοίξει την πόρτα σε έναν άλλο πιο φωτεινό, πιο παραμυθένιο και σίγουρα πιο αγνό κόσμο, που στόχο έχει την εξάπλωση της αισιοδοξίας, της ελπίδας και κυρίως της συνεισφοράς, της αγάπης και της αλληλουχίας. Όλα αυτά με τρόπο συμβολικό, παραστατικό και κυρίως θεατρικό, μιας και η δημιουργία σκηνών - εικόνων είναι η μεγάλη μου αδυναμία, που στόχο έχουν ο κάθε αναγνώστης να "γυρίσει" μόνος το δικό του "κλειδί" και να δραπετεύσει στον κόσμο που ονειρεύτηκε και μπορεί να ζήσει ευτυχισμένος.
 

Ευχαριστώ λοιπόν τους δημιουργικούς ανθρώπους στη Θεσσαλονίκη για όλη την επιμέλεια της έκδοσης, την ξαδέρφη μου Ιωάννα Κωνσταντίνου για την φιλική, φιλολογική επιμέλεια και όλους εσάς τους "διάσπαρτους" δημιουργικούς ανθρώπους που μου δώσατε την ευκαιρία και τη θέληση να κάνω ακόμη ένα βήμα στο όνειρο.

Εύχομαι να πορευτούμε συντροφιά για πολλά ακόμη χρόνια, με πολλών ειδών έργα, με πολλών ειδών εκπλήξεις.

Να είστε όλοι καλά!

Σύντομα περισσότερα νέα, αποσπάσματα και φωτογραφίες.

Καλή συνέχεια εκφραστικοί μου!

Σχόλια

  1. Καλοταξιδο Κική μου με πολλές
    και καλές πλευσεις....

    Σε φιλώ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εύχομαι το βιβλίο σου καλοτάξιδο, όλα να σου πάνε κατ' ευχήν και καλό καλοκαίρι δημιουργικό ομορφούλα της μπλοκοπαρέας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το επόμενό μας βήμα:
    Να 'ναι Ποίηση η Ζωή μας... εκεί που το βιογραφικό και το ποίημα δεν τυπώνεται μα... μόνιμα διαμορφώνεται!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κική μου ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ.....! ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ το νέο σου δημιούργημα ψυχής... Μου αρέσει πάρα πολύ ο τίτλος αλλά και η φωτογραφία του εξωφύλλου. Ειλικρινά σε καμαρώνω για το δεύτερο μεγάλο σου βήμα και ολόψυχα θα σου ευχηθώ κάθε επιτυχία στις επιλογές και εμπνεύσεις σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κάθε καλό, Κική μου και σε αυτό το αριστούργημα!
    Αν έχεις μια λέξη που σε χαρακτηρίζει αυτή είναι η 'έκφραση' και καταφέρνεις να την κάνεις και πράξη στο έπακρον!
    Καλοτάξιδο, κούκλα μου!
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπράβο Κική μου.
    Εννοείται πως θα μου το στείλεις!
    Στείλε μου όταν θα το έχεις διαθέσιμο.
    Πρέπει να διαλέξω μέρος για να το φωτογραφήσω, αν και έχω κάτι στο νου μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κική μου εύχομαι να είναι καλοτάξιδο!!!!:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Με τις καλύτερες ευχές μου να είναι καλορίζικο! Μπράβο σου που τολμάς να εκθέτεις την ψυχή και τις σκέψεις σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλοτάξιδοι οι Φεγγίτες όπως τα Λάφυρα! Κάτι μου λέει, ότι έπεται και συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Συγχαρητήρια Κική για το νέο σου βιβλίο!!! Όμορφος ο τίτλος και το εξώφυλλο!!! Σου ευχόμαστε να είναι καλοτάξιδο!!!
    Να είσαι πάντα καλά και να πραγματοποιείς τα όνειρα σου!!!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ...καλό ταξίδι στο όνειρο!

    Πάντα δημιουργική,

    Υιώτα
    "αστοριανή"
    ΝΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλοτάξιδο!
    Καλή συνέχεια στη μέρα μας!
    Φιλια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλοταξιδο!! Στειλε μηνυμα με πληροφοριες γιατι σαφως το θελω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλοτάξιδο θα ευχηθώ άλλη μια φορά! Και το περιμένω, μην το ξεχάσεις! Υπέροχη παρουσίαση και θα χεις ευκαιρίες για πολλές παρουσιάσεις ακόμη. Εύχομαι να το γνωρίσουν αν είναι δυνατόν όλοι.
    Καλή συνέχεια Κική μου
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλοτάξιδο το νέο σου βιβλίο Κική μου και συγχαρητήρια και σε σένα αλλά και στην ομάδα που επέλεξες! Εύχομαι πολλές ακόμη επιτυχίες στη ζωή σου!! Να έχεις μια όμορφη Κυριακή, φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλοτάξιδο Κικουλη μου!!!!! Ανυπομονω σαν παιδι ποτε θα το παρω στα χέρια μου! φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Συγχαρητήρια και πάλι συγχαρητήρια για την νέα έκδοση! Καλοτάξιδο να είναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

ΕΚΦΡΑΣΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΣΤΗΝ ΚΑΣΤΟΡΙΑ ΠΗΓΑΖΕΙ ΑΓΑΠΗ!

    Έως το τέλος του κόσμου λοιπόν... Έως.... Και μεταφορικά και κυριολεκτικά Σαν επιφώνημα... Πάντα ένα επιφώνημα.. Ένα επιφώνημα θαυμασμού, απόγνωσης, πολλών συναισθημάτων και ένωσης... Πάντα Ένωσης! ~~ Η Αγάπη Δηλώνει Πιστεύω - Κική Κωνσταντίνου Εκδόσεις Ανατολικός Η πανέμορφη φωτογραφία μας έρχεται από τα τρυφερά και δημιουργικά χεράκια μιας γυναίκας που αγαπώ και θαυμάζω! Κι όπως η ίδια μου είπε, άργησε αλλά έχει τη θέση που του αξίζει, επειδή περίμενε, υπομονετικά και καρτερικά! Ευχαριστώ ολόψυχα αγαπημένη μου, Alexandra Mouriopoulou !         Η κατανομή του χώρου ήταν άρτια μοιρασμένη και δομημένη στις δύο πλευρές με σκοπό και τα δύο μέρη να είναι ίδια. Ότι υπήρχε στη μία πλευρά υπήρχε και στην άλλη. Ακόμη και οι πετρούλες που στόλιζαν τις ρίζες των μεγάλων δέντρων ήταν ίδιες μεταξύ τους. Ήταν προφανές! Το πρόσωπο που είχε αναλάβει την φροντίδα και την επιμέλεια του κήπου εκτός από το ότι αφιέρωνε πάρα πολύ χρόνο σε αυτόν, για κάποιο ιδιαίτερο λόγο ήθελε και τα δύο

ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΜΠΛΟΚΟΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΜΑΣ

Κρατώ στα χέρια μου το Λογοτεχνικό Ημερολόγιο 2020 απο το Λογοτεχνικό Περιοδικό της Κεφαλλονιάς "Κέφαλος" , όπου συμμετέχω με τρία έργα μου. Ξεφυλλίζοντας το, ανάμεσα σε τόσους δημιουργούς και έργα, νιώθω υπερήφανη και ευγνώμων. Τα συγχαρητήρια μου, σε όλους! Eπίσης, ΕΔΩ, μπορειτε να διαβασετε μια υπέροχη συνέντευξη του δικού μας "Σκρουτζάκου"  Giannis Koutris !! Συγχαρητήρια αγαπημένε μου φίλε! Ακόμη, σας έχω δύο εξαιρετικές προτάσεις, δικών μας πάλι, αγαπημένων προσώπων! "Στα παπούτσια των άλλων¨" το νέο βιβλίο της Μαρίας Κανελλάκη, εκδ. 24γραμματα Ανατομικές ιστορίες παντός καιρού και εδάφους, σε ποικιλία δερμάτων και χρωμάτων, για όλες τις (χ)ώρες και για όλα τα πέλματα. Η νέα τάξη υποδημάτων θέλει έντονες αντιθέσεις και άτολμους βηματισμούς. Σ’ αυτό το καλαπόδι κατασκευάστηκαν και οι ιστορίες του βιβλίου. Ψηλοτάκουνες γόβες για «φλατ» ήρωες και παπούτσια γδαρμένα για ανθρώπους-λουστρίνια. Ολοκαίνουργια

ΓΙΑ ΤΗΝ ΞΑΔΕΡΦΑΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΑΓΑΠΗ!

Εκφραστικοί μου φίλοι, καλημέρα! Τί μου κάνετε, είστε όλοι καλά; Εγω μια χαρά. Καταιγισμός γενεθλίων το τελευταίο διάστημα βρε παιδιά! Πολύ με χαροποιεί αυτό! Ευχές, ευχές, ευχές! Μ' αρέσουν οι ευχές! Σήμερα λοιπόν θέλω και εγώ να δώσω τις ευχές μου σε ένα αγαπημένο μου πρόσωπο, με ένα ιδιαίτερο θα έλεγα τρόπο! (Είμαι σίγουρη πως όταν η ξαδέρφη μου δει αυτή την ανάρτηση θα γουρλώσει το μάτι πίσω από τα γυαλιά, θα βγάλει τη γλώσσα έξω απο αμηχανία, θα βγάλει μια κραυγή απόγνωσης και θα κρυφτεί όπου βρει πρόχειρα εκεί τριγύρω χαχαχαχα) (Ιωάννα σα να είμαι εκεί και να σε βλέπω νοιώθω - πολύ το διασκεδάζω! :P) Σκορπίνα λοιπόν η ξαδερφάρα μου! Δυναμική προσωπικότητα, όσο κι αν δε το δείχνει με τη πρώτη ματιά!  Σήμερα λοιπόν, το κορίτσι μου έχει γενέθλια και εγώ δε θα μπορούσα να μη κάνω ανάρτηση μοναχά για πάρτη της! Τόσα έχει κάνει εκείνη για μένα, ας κάνω και εγώ κάτι μικρό αυτή τη φορά! ;) Χρόνια πολλά λοιπόν σε σένα που όταν ήμουνα μικρή με έβαζες να